Oh dus dan moet ik maar niet meer reageren? Yeah rightquote:
quote:
Nee sorry, ik studeer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Flikker eens op met dat eindeloze gezeik over MW3 en BF3. Hebben jullie nou echt niks beters te doen?
Ik schrijf onder deze post.quote:
2x betalen voor 1 game, please explain...quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij bent meer van het 2x betalen voor 1 game, hitmarkers en kleine kinderen?
Too obvious?
Mag niet, dan wordt nick boosquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
2x betalen voor 1 game, please explain...
er staat toch ¤35? Ben je nog niet wakkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
http://link.marktplaats.nl/508469024
LOL ik heb haar maar gemailed wat haar minimale prijs dan isaangezien ik liever niet de maximale prijs betaal
Wat een prachtig filmpjequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef Rossdale het volgende:
En dáárom is BF3 briljant
Kom op Pietermans, als je dit ziet dan WEET je toch dat we dit samen moeten spelen!Humor ende jolijt man
Nee, er staat " en ik wil er maximaal ¤35,00 voor." Kortom, dat is wat ze er MAXIMAAL voor wil! en niet meer!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
er staat toch ¤35? Ben je nog niet wakker
Was er eigenlijk blind vanuit gegaan dat jullie hem allemaal hadden, magoe, zie dat er wel wat mensen hem hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:10 schreef KneusTeun het volgende:
behalve het gezellige van MW2 destijds, maarja dat is er nu bij BF3.
Er staat wel een lijst bij de OPquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Was er eigenlijk blind vanuit gegaan dat jullie hem allemaal hadden, magoe, zie dat er wel wat mensen hem hebben
Ja minimaal 5 euroquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, er staat " en ik wil er maximaal ¤35,00 voor." Kortom, dat is wat ze er MAXIMAAL voor wil! en niet meer!
Kortom, jij bent niet wakker.
Edit: dus ik ben benieuwd wat ze er dan minimaal voor wil......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |