quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb hem op mijn NAS staan, maar ben er nog niet aan begonnen
Nu doen dan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Same same, wel gedownload, nog niet aan begonnen.
Nee, daarvoor ben ik te arm.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:35 schreef PierreTT het volgende:
Mannen, heeft een van jullie toevallig een home cinema set icm met Xbox?
Ja, deze:quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:35 schreef PierreTT het volgende:
Mannen, heeft een van jullie toevallig een home cinema set icm met Xbox?
Aangesloten via HDMI met je Xbox?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, deze:
http://www.pixmania.nl/nl(...)gelijk&CodePromo=oui
Fantastisch ding met zeer goed geluid voor weinig geld (voor een surround set)
Via optische kabelquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aangesloten via HDMI met je Xbox?
Edit: Laat maar, bel zo wel even.
Is meestal toch met een surround set? Dat je een optische kabel nodig hebt voor je surround.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Via optische kabel
HDMI kabel loopt van mijn Xbox naar mijn TV
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Via optische kabel
HDMI kabel loopt van mijn Xbox naar mijn TV
Ik wil dus alles met HDMI gaan doen, en dat schijnt te kunnen, maar dacht vraag het eerst eens even naquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is meestal toch met een surround set? Dat je een optische kabel nodig hebt voor je surround.
Maar jij hebt die optische kabel in dat component ding zitten? Aangezien je geen slim hebt?!
Kloptquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maar jij hebt die optische kabel in dat component ding zitten? Aangezien je geen slim hebt?!
Hmm zou best wel kunnen hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
Ik wil dus alles met HDMI gaan doen, en dat schijnt te kunnen, maar dacht vraag het eerst eens even naDus Xbox -> HDMI -> HCS -> HDMI - TV.
Opengebroken?! Want dacht dat het anders niet ging passen vanwege de hdmiquote:
komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 2 december 2011 17:33 schreef KneusTeun het volgende:
BF3 is grootste faal game ooit.
Ga je met main en bassie een squad vormen en join je een game, valt na 5 minuten je HUD weg en is de game al weer dood!
Vervolgens herstart je je xbox en kom je bij de tegenpartij waar je hele team niks anders doet dan wandelingen door het level! niet schieten gewoon rustig rondwandelen :S
Niels, het schijnt dat je ook tv kan kijken dan over je HCS. Tegenwoordig zit er een audio-retour-functie in HDMI waardoor een extra kabel overbodig isquote:
1.4 dus?! Of zitten ze al op 1.5?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niels, het schijnt dat je ook tv kan kijken dan over je HCS. Tegenwoordig zit er een audio-retour-functie in HDMI waardoor een extra kabel overbodig is. Case closed, problem solved
Dat is 1.4 geloof ik ja... maar mijn tv en de HCS ondersteunen dat allebeiquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1.4 dus?! Of zitten ze al op 1.5?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm zou best wel kunnen hoorvraag het anders aan KK, die heeft er vast wel een kabeltje voor
Zou ik doen ja. Gouden kabels, allesss.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is 1.4 geloof ik ja... maar mijn tv en de HCS ondersteunen dat allebeiEerst maar eens even een kabel van 50e kopen
Nee, ik heb nog een kabel liggen. Ooit voor 5 euro gekocht ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zou ik doen ja. Gouden kabels, allesss.
Sterf duizend doden in een vuur.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een kabel liggen. Ooit voor 5 euro gekocht ofzo
Het was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 2 december 2011 18:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
Ik heb op die monitor gewoon de hdmi vanuit de xbox, en via die monitor gaat er een kabeltje richting mijn boxen, dus als je tv een headset output heeft dan kan je het gewoon op die manier doen. Weet niet of dat ook zou lukken met surround.
3 hdmi kabels ooit gekocht voor 7.95 . 2 meter, 3 meter en 5 meterquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een kabel liggen. Ooit voor 5 euro gekocht ofzo
dat wordt mooi!quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Nederland
Duitsland
Portugal
Denemarken
Maar Duitsland niet, hebben we laatst nog gezien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Portugal en Denemarken zijn zeker te pakken.
Iedereen weet dat mensen, die in het met denkbeeldige lijnen afgezette stukje land, genaamd Nederland, wonen, over het algemeen beter zijn in het schoppen tegen balletjes zodat deze in een specifiek netje belanden.quote:
Zonder Van Persie, Robben en Afellay, ja. En nummer 2 is ook door.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar Duitsland niet, hebben we laatst nog gezien.
Oke oke, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zonder Van Persie, Robben en Afellay, ja. En nummer 2 is ook door.
Zoals Sneijder het zegt; het was maar een oefenwedstrijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar Duitsland niet, hebben we laatst nog gezien.
Jawel, maar denk dat Portugal weer lastig gaat wordenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:16 schreef Pixell het volgende:
Boeiuh, nummer 2 gaat ook door! Al denk ik dat we Duitsland wel kunnen hebben!
Portugal stelt niks voor, Ronaldo uitschakelen en je wint ez-modequote:Op vrijdag 2 december 2011 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, maar denk dat Portugal weer lastig gaat worden
Jaja dat weten wequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
Portugal stelt niks voor, Ronaldo uitschakelen en je wint ez-mode
Jammer, kijk straks wel weer even online.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik
Ik ga wel zo stoppen trouwens.
VVV is echt tien keer niks. Daar wint mijn cluppie zelfs vanquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb je heracles - vvv gezien?
tic tac alles en 7-0
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:31 schreef Rossdale het volgende:
Sorry Mainframes, ben gedichten aan het maken en een surprise in mekaar aan het flansenMisschien kom ik zo nog wel even online
Nee, maar ik heb duidelijk iets gemistquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb je heracles - vvv gezien?
tic tac alles en 7-0
nee, dan zou ik obviously geen xbox hebben, die zou ik dan moeten delenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:39 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jij zit in een kindertehuis, omdat je familie je ergens heeft achtergelaten?
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Morgen- het volgende:
en sinterklaas is oke, maar niet als je geen kinderen hebt.
Je ouders hebben een kind, of ze er blij mee zijn is een tweede.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Morgen- het volgende:
[..]
sinterklaas is oke, maar niet als je geen kinderen hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je ouders hebben een kind, of ze er blij mee zijn is een tweede.
voor wie ga je dan naar die intocht, koop je cadeautjes en zing je liedjes dan? Voor de kat van je hopeloze buurvrouw?quote:
Ik koop cadeau's voor mijn familie. Ik zing geen liedjes en ga niet naar die optocht. Kan jij niet gewoon een heel eind opkankeren en elders de autist gaan uithangen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:52 schreef Morgen- het volgende:
[..]
voor wie ga je dan naar die intocht, koop je cadeautjes en zing je liedjes dan? Voor de kat van je hopeloze buurvrouw?
Vind ik leukquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik koop cadeau's voor mijn familie. Ik zing geen liedjes en ga niet naar die optocht. Kan jij niet gewoon een heel eind opkankeren en elders de autist gaan uithangen?
Ook morgen?! Ik heb er ook totaal geen zin inquote:
zielig oud mannetjequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik koop cadeau's voor mijn familie. Ik zing geen liedjes en ga niet naar die optocht. Kan jij niet gewoon een heel eind opkankeren en elders de autist gaan uithangen?
Wtf is deze dorpsgekquote:
Hulde hieraan hiervoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rot nou eens een keer op teefquote:
Ze heeft aan mij al genoeg.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Rot nou eens een keer op teef
We willen je hier niet, je bent een irritant kutventje, Tamara wil geen stalker, en je bent voornamelijk he-le-maal niet grappig.
Blablabla, gewoon opkankeren hier. Fucking gezeik hier ook altijd, met je tering autistische gezeik ook altijd overal op. Jij voegt echt 0,0 toe aan dit topic, en ik ben niet de enige die hier zo over denkt.quote:
ok.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Blablabla, gewoon opkankeren hier. Fucking gezeik hier ook altijd, met je tering autistische gezeik ook altijd overal op. Jij voegt echt 0,0 toe aan dit topic, en ik ben niet de enige die hier zo over denkt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef Morgen- het volgende:
[..]
wat leuk dat je eens een foto van jezelf post.
Natte Bob heeft gesprokenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in het vorige topic al had gezegt dat je met je kankerhoofd weg zou blijven?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef Morgen- het volgende:
[..]
wat leuk dat je eens een foto van jezelf post.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Kutstudent het volgende:
Dus ik zo naar memegenerator om zo'n plaatje te maken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Kutstudent het volgende:
Dus ik zo naar memegenerator om zo'n plaatje te maken.
[ afbeelding ]
gezegtquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in het vorige topic al had gezegt dat je met je kankerhoofd weg zou blijven?
Oh, we hadden er al eerder zo een, 2 zelfs eigenlijk, en die hebben het onderspit gedolven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Morgen- het volgende:
[..]
gezegtnee ik heb geen hoofdkanker. Ja dat heb ik gezegd. Maar ik vind het gewoon leuk om jullie te irriteren.
aww.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh, we hadden er al eerder zo een, 2 zelfs eigenlijk, en die hebben het onderspit gedolven.
Ja. Die dachten waarschijnlijk ook dat ze ons aan het "irriteren" waren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh, we hadden er al eerder zo een, 2 zelfs eigenlijk, en die hebben het onderspit gedolven.
Zoals DeadMauri5e al zegt, dat ga je niet volhouden hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Morgen- het volgende:
[..]
gezegtnee ik heb geen hoofdkanker. Ja dat heb ik gezegd. Maar ik vind het gewoon leuk om jullie te irriteren.
Wie danquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zoals DeadMauri5e al zegt, dat ga je niet volhouden hier.
Je neukt hier met oppertrollers, teef.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Morgen- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |