Bij Pringles thuisquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef Bozz187 het volgende:
Hey vraagje, waar zijn de geile wijven?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga morgen neuken.Serieus Morgen- ja?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Daarom krijg jij een -1.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik zei geile wijven, niet je moeder
Grapje hoor tauchiepauchie
Doe Dr.Pringles dan?!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shiieett, heeft een of ander malloot al Dr Pringles op Live. Die gast is niet eens actief.
Sorry Nelquote:
Maak er Drs Pringles vanquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je kan geen punt in je naam doen.
Oh wist ik niet, of doe DRxPringlesquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je kan geen punt in je naam doen.
Dat dus. xDr PRiNGL3SZx ? of OpTic PRiNGL3SZquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:53 schreef KoningStoma het volgende:
Met al die x'en en z's weet iedereen dat je skills hebt.
Gevuld met accuzuur, stroop en ongebluste kalkquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:57 schreef KoningStoma het volgende:
Rossdale's prachtige suprise:
[ afbeelding ]
En uiteraard raketbrandstof en dan in het bovenste gedeelte van die ballon een kernkop geplakt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gevuld met accuzuur, stroop en ongebluste kalk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |