SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Wee'j wat ie kunt doen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wegens LaPo-hunten en het openlijk toegeven op msn
Ha skatquote:
En verder de bek hoal'n jaquote:
Dag Justinquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ha skat
[..]
En verder de bek hoal'n ja
Hai lekkertjequote:
Ze wil je in de kont neukn.quote:
whehe, moet je ook niet zo laat naar bed gaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ja mn ritme is een beetje naar de knoppen, dus ff optijd wakker enzo.
Dat is een 3wieler.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk wel zo?
[ afbeelding ]
Oldenzaal?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:06 schreef Redbaron het volgende:
Heuj, volgende week donderdag gesprekje in Oldenzaal.. Hoop dat ik snel weer an t werk kan
Dorpquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oldenzaal?
MOOISTE STAD VAN DE WERELD!
1. Het is een stad.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dorp![]()
En ik zou er nog niet dood gevonden willen worden, maar als ze er werk bieden ist best
heb wat lopen bij de TNT... kiekn wat dat wordquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
1. Het is een stad.
2. We willen jou er ook niet dood vinden (levend ook niet trouwens)
3. Waar ga je werken dan?
ik heb al kaartenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarschijnlijk naar Twente - PSV 22 december!![]()
jammerquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Auto was niet wat, moest te veel aan gebeuren
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
1. Het is een stad.
2. We willen jou er ook niet dood vinden (levend ook niet trouwens)
3. Waar ga je werken dan?
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:41 schreef Oldenzaal het volgende:
RATEL! Was jij net nog in Enschede?
Zag een milf lopen, wilde haar aanspreken.. Maar ik vond het ook zo stom om te zeggen:
"Hej! Ben jij Ratelslangetje?"
(en ik wist je echte naam eventjes niet meer)
verder niet bij andere auto's wezen kijken?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mooi dan worden we dus wereldkampioenquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, Nederland dus in de poule bij Oekraďne
Deutschlandquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik las dat dus totaal verkeerdNederland SPEELT in Oekraďne...
POULE B:
Nederland
Duitsland
Denemarken
Portugal
Feest
quote:
Op een EK, denk het ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mooi dan worden we dus wereldkampioen
De kaarten zijn er al, alleen als de persoon die nu zou gaan niet gaat (die kans is vrij groot) dan ga ik dusquote:
hoppa!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heracles gaat HELEMAAL los tegen VVV, 't is al 6-0
idd bijna 6x van de bank getrild hierquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BAM!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij hebt Ferry de Regt in je teamquote:
Bijzaakquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij hebt Ferry de Regt in je team![]()
En ik Ucheboinvalbeurtje + gele kaart is -1
And only one managedquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zie, iedereen wil met jou douchen
Dingen doenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:03 schreef Redbaron het volgende:
Ja David, we weten dat jij dingen met Hen hebt gedaan...
Wel ai't met dingen doetquote:
Jaloeziequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:03 schreef Redbaron het volgende:
Ja David, we weten dat jij dingen met Hen hebt gedaan...
Nee hoor, gewoon vriendjes met Hen is btr...quote:
hahaquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon vriendjes met Hen is btr...
voor ik t weet steekt ze me aan met dat duitserliefde virus
Eensquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon vriendjes met Hen is btr...
voor ik t weet steekt ze me aan met dat duitserliefde virus
ah, op die manierquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, zij en ik zijn beter af als gewone vrienden
Blij om dat het gewoon kanquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, zij en ik zijn beter af als gewone vrienden
Ook waar, maar haar zinnen zijn op Özil gezetquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah, op die manier
maar ja, je weet het natuurlijk nooit; soms kom je weer terug bij je ex...
Helemaal geen Özilquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook waar, maar haar zinnen zijn op Özil gezet
Uhm.. de avond is al bijna voorbijquote:
Bijna vrijquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:22 schreef norich het volgende:
[..]
Uhm.. de avond is al bijna voorbij
Maar ik kijk tv, jij?
aan het werk David?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bijna vrij
Zin om te poolen ofzo?
wat doe je voor werk dan? dat je nu nog bezig bent?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joah... laatste uur niks te doen
haal die s maar wegquote:
Waarom snap ik hem niet?quote:
veel plezierquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:57 schreef Redbaron het volgende:
Mogguh!
Kloteweer en nog moeten voetballen ookOp naar Hengelo/Sc Enschedeee
Oooh vandaar!quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 @ 17:16 schreef Under_Score het volgende:
rosbief is in de aanbieding trouwens.
Ik moest ook eerst even nadenken, maar is best grappigquote:
Slash!quote:
Donders verveelndquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:39 schreef Redbaron het volgende:
Fijn is dat.. is SC Enschede te lui om door te bellen dat wedstrijd is afgelast..
Moet je verplicht om 14u al ant bier. :/
quote:
Ik wou nog wat afsprekenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:14 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb zin om iets te doen. Iets actiefs
Thuis.quote:
Tassen thuis dumpen en samen naar de sham gaan?quote:Op zondag 4 december 2011 00:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Thuis.Wou net weggaan (stond al in de trappenhal) want Gerben draait in de Sham, belt Kim dat ze er zo aankomt met tassen en al. Anders had ik wel in de Shamrock afgesproken.
Kutzooi!
Ze komt over een half uur aan op het station en voordat ze thuis is ben ik een uur verder.quote:Op zondag 4 december 2011 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tassen thuis dumpen en samen naar de sham gaan?
Enorm ja.quote:
Easy.quote:
Die ene keer in de maand dat ik uit wil wordt nog verpest.quote:
Neuh zo erg is het ook weer niet. Loop er niet dagelijks van te flippen.quote:
Die laat je blijkbaar verpesten...quote:Op zondag 4 december 2011 01:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die ene keer in de maand dat ik uit wil wordt nog verpest.
[..]
Meidquote:Op zondag 4 december 2011 01:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Die ene keer in de maand dat ik uit wil wordt nog verpest.
Slaap zacht!quote:Op zondag 4 december 2011 01:08 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, nu maar eens pitten. Morgen voetballen
Gek he als je een dochter hebt en haar niet voor een gesloten deur wilt laten staan.quote:Op zondag 4 december 2011 01:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die laat je blijkbaar verpesten...
quote:Op zondag 4 december 2011 01:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh wat vind ik het toch lekker om die kinderen met een grote bek te vermoorden in Skyrim
Ditquote:
Jammerquote:Op zondag 4 december 2011 00:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Thuis.Wou net weggaan (stond al in de trappenhal) want Gerben draait in de Sham, belt Kim dat ze er zo aankomt met tassen en al. Anders had ik wel in de Shamrock afgesproken.
Kutzooi!
quote:
Heb Hen wel verteld van onze duo-move tijdens de meet in de Shamquote:Op zondag 4 december 2011 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb je je moves eruitgegooid op de dansvloer, D? \m/
quote:
tot 3 uur toch?quote:Op zondag 4 december 2011 02:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat ken ik
De Mc in Gronau is al te snel dicht nu he?
quote:Op zondag 4 december 2011 02:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niet grappig Marko, niet grappig.
Slaap lekker skatquote:Op zondag 4 december 2011 03:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weer thuis.![]()
Heb lekker gedanst en ga zo slapen.
Trusten
Goodmorning my dear.. did you sleep well?quote:
Heerlijk geslapen jaquote:Op zondag 4 december 2011 11:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goodmorning my dear.. did you sleep well?
Van mijn kant ook goeiemoggel, tijd voor koffie!
quote:Op zondag 4 december 2011 14:18 schreef Redbaron het volgende:
Ik heb een vermoeden dat David een beetje prikkelbaar is
hoppa!quote:Op zondag 4 december 2011 14:18 schreef Redbaron het volgende:
Ik heb een vermoeden dat David een beetje prikkelbaar is
flikker toch een end op Davidquote:Op zondag 4 december 2011 16:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twente gestaakt, 10 punten in mindering brengen
jaja David, jaaaaajaaaaa!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
wel teleurgesteld neem ik aan?quote:Op zondag 4 december 2011 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En ik ben niet gefrustreerd of geprikkeld
onder het niveau van de laatste weken? of echt een heel goed Feyenoord getroffen?quote:Op zondag 4 december 2011 16:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard, maar PSV speelde gewoon niet goed genoeg.
vind ik niet zo heel gekquote:Op zondag 4 december 2011 16:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Feyenoord speelde belachelijk goed. . de 10-0 ligt nog gevoelig ofzo.
is 15 euro per maand en zoveel wedstrijden kijk ik nietquote:
idd mooi waardeloos, heb nu radio maar aanstaan om toch nog te horenquote:Op zondag 4 december 2011 16:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kijk 13th Stream, maar daar komt nu dus AZ op
ow jawel. Al weken langquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 18:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Heerenveen staat inmiddels ook op 5
quote:
yup, helaas wel...quote:Op zondag 4 december 2011 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tukkers begonnen dus wel met. vuurwerk
Uhu... benieuwd wat de straf voor FCT wordtquote:Op zondag 4 december 2011 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yup, helaas wel...
nu wel mooi geprofiteerd van nederlagen van AZ en PSV
Hopen dat ze de daders pakken. Gewoon hun laten betalen en levenslang stadionverbod opleggen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu... benieuwd wat de straf voor FCT wordt
ik gok dat die niet mals is, denk aan een geldboete...quote:Op zondag 4 december 2011 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso, plus een DIKKE boete. ..quote:Op zondag 4 december 2011 18:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hopen dat ze de daders pakken. Gewoon hun laten betalen en levenslang stadionverbod opleggen.
Omdat ze een feestje bouwen tijdens en na de wedstrijd?quote:Op zondag 4 december 2011 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat door puur wangedrag er politiehelikopters in zijn gezet, de wedstrijd is stilgelegd en het gewoon niet te tolereren is.quote:Op zondag 4 december 2011 18:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Omdat ze een feestje bouwen tijdens en na de wedstrijd?
quote:Op zondag 4 december 2011 18:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Alle voetballers op de tribune. Alle hooligans op het veld en dan een veldslag bekijken![]()
Degene die het overleven alles weer netjes schoon laten maken en opruimen. Probleem opgelost.
Zegt de politieman in spe... Er mag ook niets meer tegenwoordig als je wat plezier wilt hebbenquote:Op zondag 4 december 2011 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat door puur wangedrag er politiehelikopters in zijn gezet, de wedstrijd is stilgelegd en het gewoon niet te tolereren is.
Nee, beetje vuurwerk gooien naar anderen is plezier maken? Achterlijke redenatie.quote:Op zondag 4 december 2011 18:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zegt de politieman in spe... Er mag ook niets meer tegenwoordig als je wat plezier wilt hebben
wait, wut?quote:Op zondag 4 december 2011 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Reis naar Vitesse![]()
Wát een weekend
Ja. .. wtf inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat vatte ik... Maar Vitesse, the fuck?
Ahh, niet kijken dusquote:Op zondag 4 december 2011 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond Rob Janssen bij Studio Ajax Voetbal, dus het zal wel 99% over Ajax gaan
zaakwaarnemer van een hoop lui uit het kamp Johan, dus dan weet je het wel...quote:
Jawelquote:Op zondag 4 december 2011 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we mogen het niet over Heracles en 7 goals hebben?
quote:Op zondag 4 december 2011 19:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja maar Heracles is een niveautje hoger dan voetbal. net zoals Barca
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heb je het al gehoord?
In Utrecht kunnen ze geen wordfeud meer spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Heb je het al gehoord?
In Utrecht kunnen ze geen wordfeud meer spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Heb je het al gehoord?
In Utrecht kunnen ze geen wordfeud meer spelenwheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |