wehehequote:Op donderdag 1 december 2011 21:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je wil mag je de onze overnemenWij hebben een Roomba staan die hier niet uit de voeten kan. Ons huis is te groot
Ja. Zooi meestal ja. Precies.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:56 schreef Greys het volgende:
Wat kost zo'n box dan?
Daar zit toch allerhande zooi in en je weet niet wát?
Maar wat kost hettttttttttttttquote:
Wisselt. Soms 50 euro, soms 25 weuro. EN er kan spul inzitten wat bijvoorbeeld voor 100 euro werd verkocht tijdens de hunt. Ach, ik ben ook een softie als het aankomt op kerstpakketten.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:56 schreef Greys het volgende:
Wat kost zo'n box dan?
Daar zit toch allerhande zooi in en je weet niet wát?
Eerste prioriteit is hier een nieuwe vriezert, maar ik hou het in gedachten voor als ik me er serieus op ga stortenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je wil mag je de onze overnemenWij hebben een Roomba staan die hier niet uit de voeten kan. Ons huis is te groot
Dat soort pakketten vind ik alleen leuk als het gratis isquote:Op donderdag 1 december 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wat kost hetttttttttttttt
En ik las dat er sowieso altijd meer aan waarde in zit.
Maar ja, driekwart had je zelf nooit gekocht wrs
Niet echt. Komen we wel uit denk ikquote:Op donderdag 1 december 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Eerste prioriteit is hier een nieuwe vriezert, maar ik hou het in gedachten voor als ik me er serieus op ga storten![]()
Enig idee wat je er voor wil hebben?
Hebbert.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ter ere van lek boven
Wat een lieve beeb hè
Af, mijn
Tientje en een vrachtwagen kattenvoer.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet echt. Komen we wel uit denk ikIn elk geval niet het vel over je oren
Oke, neem ik Bette wel, aangezien jij je handen vol hebtquote:Op donderdag 1 december 2011 21:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ter ere van lek boven
Wat een lieve beeb hè
Af, mijn
Ja, want die 25 euro oid kun je ook sparenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat soort pakketten vind ik alleen leuk als het gratis is
Gaat hem niet worden. Zooplus komt morgenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef Cat22 het volgende:
Tientje en een vrachtwagen kattenvoer.
Oeh, jij speelt het hardquote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, neem ik Bette wel, aangezien jij je handen vol hebt
Ik zou een nieuwe heup vragenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Zooplus komt morgen
NEEEEEquote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, neem ik Bette wel, aangezien jij je handen vol hebt
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, want die 25 euro oid kun je ook sparen/krent
Speelgoed dan.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Zooplus komt morgen
Hey, die heeft heel veel aandacht en tijd nodig. En Elies is te druk met dr beebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |