Valt meequote:Op maandag 5 december 2011 10:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Top sterkerRiven en singed zonen ^^
Ik krijg het met Singed gewoon sowieso niet meer voor elkaar om een solo top lane te winnen.quote:Op maandag 5 december 2011 10:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Een van de betere counterpicks voor riven en singed toplane
Nah, tegen een caitlynn niet echt ofzoquote:Op maandag 5 december 2011 13:02 schreef Brambeer69 het volgende:
Ik heb net Lux gekocht. Wat een leuke champion. Allemaal lieve lichtjes schieten, en dan opeens boem! laser! Shield is ook heerlijk om mee te supporten in teamfights. Misschien eens samen met Leona gaan lanen. Dat kan best wel eens werken denk ik.
Het enige minpuntje aan Lux vind ik het enorm belabberde shield. Ik voel me echt zo'n lulletje als ik mijn vrienden probeer te beschermen met zo'n suf en zwak ballerina stokje.quote:Op maandag 5 december 2011 13:02 schreef Brambeer69 het volgende:
Ik heb net Lux gekocht. Wat een leuke champion. Allemaal lieve lichtjes schieten, en dan opeens boem! laser! Shield is ook heerlijk om mee te supporten in teamfights. Misschien eens samen met Leona gaan lanen. Dat kan best wel eens werken denk ik.
En dat kon je van tevoren niet bedenken?quote:Op maandag 5 december 2011 23:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voor Singed en Volibear samen hoef je volgens mij niet echt bang te zijn, en die dubbele flings zijn vervelend maar wel te ontwijken als je in een traditionele botlane (support+ ad carry) speelt. Dan mag je helemaal niet binnen melee-range komen natuurlijk.
Ik kwam er daarstraks achter dat een team bestaande uit een solo top Tristana, jungle Graves, mid Caitlyn en botlane Ashe en Sivir geen succes is vanaf het moment dat ze hun thornmail af hebben.
Leer van mijn fouten, beste mensen. Het was overigens wél erg leuk.
WC3 staat nog wel geinstalleerd op mijn PCquote:Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef Maisnon het volgende:
Waren hier nu nog Warcraft 3 spelers? Mn map begint aardig together te komen
Heb nu weer een hero bijna af
Als je het level een keer mee wil testenquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:28 schreef Salamando het volgende:
[..]
WC3 staat nog wel geinstalleerd op mijn PC.
Laat maar wetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je het level een keer mee wil testenzou cool zijn, een keer een verse blik erop
De versie waar ik nu aan werk is een soort Allstars versie zeg maar, en dat terwijl ik zelf deel 2 al eerder heb gemaakt
2/3 van het terrein moet nog af en veel werk aan de heroes
Ben bezig met DOTA2 nu en dan ga ik slapen, dus morgen ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:45 schreef Maisnon het volgende:
We kunnen het zelfs nu doen als je wilik heet Kapitein.Iglo op Battle.net
Ben je er goed in? Kan altijd wat mensen gebruiken om samen te spelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:51 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ben bezig met DOTA2 nu en dan ga ik slapen, dus morgen ofzo.
Niet slecht, maarja, hoe defineer je 'goed'. Heb genoeg HoN/LoL/DotA1 gespeeld om alles te snappen en niet als een retard te spelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:04 schreef znarch het volgende:
[..]
Ben je er goed in? Kan altijd wat mensen gebruiken om samen te spelen.
Dan ben je beter dan ik en kan je me dus het eea lerenquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:07 schreef Salamando het volgende:
[..]
Niet slecht, maarja, hoe defineer je 'goed'. Heb genoeg HoN/LoL/DotA1 gespeeld om alles te snappen en niet als een retard te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |