Mwah, ik weet het niet hoor... ik vind het altijd zo irritant en laf. En daarnaast wordt het sustained DPS champions gewoon onmogelijk gemaakt om iets te doen. Zelf vind ik het bijvoorbeeld leuk om volibear of shyvana te spelen, maar dat is af en toe gewoon bijna onmogelijk omdat er, zeker in dominion, zo vaak "escape artist" champions worden gekozen en shyvana en volibear nu juist compleet afhankelijk zijn van het bij zich houden van hun tegenstander.quote:Op maandag 12 december 2011 07:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Second that. Vind ze eigenlijk balanced zat , misschien alleen nida niet door lage cd, rest... Prima
Hahahaha lulhannes. Ik erin jumpen met Fiddlesticks en AoE iedereen tot 25% HP brengen om vervolgens te sterven, waarna jij iedereen vrolijk op kon pikken. Noem het maar carryenquote:Op maandag 12 december 2011 10:23 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Harder als laatst kan ik je niet carryen hoor perv
KS-plank ftw
Haha er is een reden dat bijna niemand twitch speeltquote:Op maandag 12 december 2011 10:25 schreef Lamabal het volgende:
Ik kan ook echt niet met IP omgaan
Ik wou voor lee sin sparen maar ik verveelde me qua champions dus had ik twitch maar is gekocht. Wel leuk maar beetje een miskoop
Early game is hij gewoon te slap. Late game kwamen de triple kills al. Maar hij is gewoon te slap voor een early gamequote:Op maandag 12 december 2011 10:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Haha er is een reden dat bijna niemand twitch speelt
Als hun een jungler hebben, loop op 1:50 stealthed naar blue/red waar hij start. Zodra hij aggro heeft, schieten + ignitequote:Op maandag 12 december 2011 10:38 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Early game is hij gewoon te slap. Late game kwamen de triple kills al. Maar hij is gewoon te slap voor een early game
Dat ligt aan jou en je team, niet aan de escapes van de tegenstanderquote:Op maandag 12 december 2011 10:30 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet hoor... ik vind het altijd zo irritant en laf. En daarnaast wordt het sustained DPS champions gewoon onmogelijk gemaakt om iets te doen.
Zelf vind ik het bijvoorbeeld leuk om volibear of shyvana te spelen, maar dat is af en toe gewoon bijna onmogelijk omdat er, zeker in dominion, zo vaak "escape artist" champions worden gekozen en shyvana en volibear nu juist compleet afhankelijk zijn van het bij zich houden van hun tegenstander.
Potje van gisteren probeerde ik AD/ trinity Shaco te spelen maar dat ging dus ook compleet de mist in omdat ik zelfs met de passive van z'n E gewoon niemand bij me kon houden.
Maar goed, misschien doe ik het zelf ook wel helemaal verkeerd hoor, maar ik wordt er vaak wel behoorlijk wanhopig door.
Trolol moet je juist wel doen. Leer je om te carryenquote:Op maandag 12 december 2011 12:39 schreef ems. het volgende:
Ik doe niet meer anders, ik heb echt geen geduld voor randoms meer. Als er geen vrienden online zijn speel ik ook gewoon niet
Grapjas.quote:Op maandag 12 december 2011 13:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Trolol moet je juist wel doen. Leer je om te carryen
Same.quote:Op maandag 12 december 2011 12:39 schreef ems. het volgende:
Ik doe niet meer anders, ik heb echt geen geduld voor randoms meer. Als er geen vrienden online zijn speel ik ook gewoon niet
Wat, ik soloq bijna de hele tijd. Win nog wel aardig veel. In ieder geval met ranked wel. 7 potjes soloq en 7 gewonnen dus ging wel goed.quote:
Lang leve rankedquote:Op maandag 12 december 2011 17:31 schreef MrEarcheese het volgende:
Of spelers die nog steeds instalocken, zó frustrerend.
Je moet daarna maar een champion kiezen omdat zij te incapabel zijn om dat gewoon met z'n alleen te beslissen.
Een keer hadden we Shaco die instalockte, en daarna de hele tijd 'no no zilean is noob champ, pick something else pls' zat te spammen. Dan is queue dodgen toch wel heel aantrekkelijk.
Gelukkig had ik hoogste damage output (op onze Tryndemere na dan).![]()
Soloque is echt een hell.
ja ik heb 2 runepages, mis alleen nog 3 quints voor AP champs. En ik moet nog keer 7 runepage bundle kopen. Want met 2 runepages ben je ook gefuckt.quote:Op maandag 12 december 2011 17:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vanaf tien of iets dergelijks. Met Ranked zou ik trouwens even wachten tot je in ieder geval je runepage(s) klaar hebt, aangezien de eerste tien games zwaarder tellen voor de ELO die je daarna krijgt. Dus als je nu de komende potjes Ranked verneukt, deelt ELO je in bij slechtere spelers bij solo queue.
Je kunt al eerder ranked toch? Alleen geen solo dacht ik.quote:Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee, dat kan vanaf level dertig. Ranked is precies hetzelfde als Normal -> Draft Pick, maar dan met mensen van level dertig. Verder krijg je er dan een score op, die aangeeft hoe goed je bent en hoe goed de spelers waar je in de queue bij komt zullen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |