abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105485386
Ik kan ook echt niet met IP omgaan :')

Ik wou voor lee sin sparen maar ik verveelde me qua champions dus had ik twitch maar is gekocht. Wel leuk maar beetje een miskoop :')
  maandag 12 december 2011 @ 10:30:40 #252
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_105485500
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 07:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Second that. Vind ze eigenlijk balanced zat , misschien alleen nida niet door lage cd, rest... Prima
Mwah, ik weet het niet hoor... ik vind het altijd zo irritant en laf. En daarnaast wordt het sustained DPS champions gewoon onmogelijk gemaakt om iets te doen. Zelf vind ik het bijvoorbeeld leuk om volibear of shyvana te spelen, maar dat is af en toe gewoon bijna onmogelijk omdat er, zeker in dominion, zo vaak "escape artist" champions worden gekozen en shyvana en volibear nu juist compleet afhankelijk zijn van het bij zich houden van hun tegenstander.

Potje van gisteren probeerde ik AD/ trinity Shaco te spelen maar dat ging dus ook compleet de mist in omdat ik zelfs met de passive van z'n E gewoon niemand bij me kon houden.

Maar goed, misschien doe ik het zelf ook wel helemaal verkeerd hoor, maar ik wordt er vaak wel behoorlijk wanhopig door.
pi_105485506
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:23 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Harder als laatst kan ik je niet carryen hoor perv ;)

KS-plank ftw :)
Hahahaha lulhannes. Ik erin jumpen met Fiddlesticks en AoE iedereen tot 25% HP brengen om vervolgens te sterven, waarna jij iedereen vrolijk op kon pikken. Noem het maar carryen :D
Vicariously I live while the whole world dies
pi_105485523
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:25 schreef Lamabal het volgende:
Ik kan ook echt niet met IP omgaan :')

Ik wou voor lee sin sparen maar ik verveelde me qua champions dus had ik twitch maar is gekocht. Wel leuk maar beetje een miskoop :')
Haha er is een reden dat bijna niemand twitch speelt :D
Vicariously I live while the whole world dies
pi_105485682
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:31 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Haha er is een reden dat bijna niemand twitch speelt :D
Early game is hij gewoon te slap. Late game kwamen de triple kills al. Maar hij is gewoon te slap voor een early game
pi_105486274
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:38 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Early game is hij gewoon te slap. Late game kwamen de triple kills al. Maar hij is gewoon te slap voor een early game
Als hun een jungler hebben, loop op 1:50 stealthed naar blue/red waar hij start. Zodra hij aggro heeft, schieten + ignite

100% FB
pi_105488321
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:30 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Mwah, ik weet het niet hoor... ik vind het altijd zo irritant en laf. En daarnaast wordt het sustained DPS champions gewoon onmogelijk gemaakt om iets te doen.
Zelf vind ik het bijvoorbeeld leuk om volibear of shyvana te spelen, maar dat is af en toe gewoon bijna onmogelijk omdat er, zeker in dominion, zo vaak "escape artist" champions worden gekozen en shyvana en volibear nu juist compleet afhankelijk zijn van het bij zich houden van hun tegenstander.

Potje van gisteren probeerde ik AD/ trinity Shaco te spelen maar dat ging dus ook compleet de mist in omdat ik zelfs met de passive van z'n E gewoon niemand bij me kon houden.

Maar goed, misschien doe ik het zelf ook wel helemaal verkeerd hoor, maar ik wordt er vaak wel behoorlijk wanhopig door.
Dat ligt aan jou en je team, niet aan de escapes van de tegenstander :P
Conscience do cost.
pi_105488496
Bah ik erger me zo erg dood aan al die maloten die je krijgt als je met randoms gaat queuen. Wordt dit ooit beter als je level 30 bereikt, of niet?
pi_105488602
Als je een beetje ELO kan bouwen wel
pi_105488695
Anders blijf je gedeeltelijk met enorme mongolen spelen. Daar zitten mensen bij die level dertig zijn die oracle's nog niet eens kunnen activeren. Dus inderdaad ELO opbouwen, anders ontkom je er niet aan.
pi_105488880
Of gewoon spelen voor de lol (pa-dum) met wat vrienden :)
pi_105489065
Ik doe niet meer anders, ik heb echt geen geduld voor randoms meer. Als er geen vrienden online zijn speel ik ook gewoon niet :)
Conscience do cost.
pi_105489921
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:39 schreef ems. het volgende:
Ik doe niet meer anders, ik heb echt geen geduld voor randoms meer. Als er geen vrienden online zijn speel ik ook gewoon niet :)
Trolol moet je juist wel doen. Leer je om te carryen
pi_105494821
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:12 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Trolol moet je juist wel doen. Leer je om te carryen
Grapjas.

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:39 schreef ems. het volgende:
Same. ^O^
pi_105494872
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Grapjas.

[..]

Same. ^O^
Wat, ik soloq bijna de hele tijd. Win nog wel aardig veel. In ieder geval met ranked wel. 7 potjes soloq en 7 gewonnen dus ging wel goed.
pi_105498935
Maar je bent daar wel teveel op mazzel aangewezen. En dan vooral de mazzel dat je teammates geen enorme mongolen zijn. En heb jij geen idioten in je team, dan heeft je tegenstander ze wel. Sorry hoor, maar ik win liever van een Caitlyn met 5/5/5 of 10/5/5 dan van één met 0/15/0.

Natuurlijk is een potje tegen erg slechte spelers wel leuk, maar niet half zo leuk als een spannende pot tussen spelers die erg aan elkaar gewaagd zijn. En dat eerste gebeurt naar mijns inziens gewoon veel te vaak als ik solo que, hetzij normal of ranked. Dan zit er bij die tien mensen in het spel gewoon een nutteloze zakkenwasser die het voor de rest verpest.

Ikzelf zoek bij te weinig vrienden online wel een custom ARAM op o.i.d., daar zitten vaak wel redelijke spelers.
  maandag 12 december 2011 @ 17:31:55 #267
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_105499953
Of spelers die nog steeds instalocken, zó frustrerend. :r
Je moet daarna maar een champion kiezen omdat zij te incapabel zijn om dat gewoon met z'n alleen te beslissen.
Een keer hadden we Shaco die instalockte, en daarna de hele tijd 'no no zilean is noob champ, pick something else pls' zat te spammen. Dan is queue dodgen toch wel heel aantrekkelijk.

Gelukkig had ik hoogste damage output (op onze Tryndemere na dan). :6

Soloque is echt een hell.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_105500015
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:31 schreef MrEarcheese het volgende:
Of spelers die nog steeds instalocken, zó frustrerend. :r
Je moet daarna maar een champion kiezen omdat zij te incapabel zijn om dat gewoon met z'n alleen te beslissen.
Een keer hadden we Shaco die instalockte, en daarna de hele tijd 'no no zilean is noob champ, pick something else pls' zat te spammen. Dan is queue dodgen toch wel heel aantrekkelijk.

Gelukkig had ik hoogste damage output (op onze Tryndemere na dan). :6

Soloque is echt een hell.
Lang leve ranked
pi_105500766
Ik ben level 25, dan kan je nog geen ranked toch? Sorry als deze vraag achterlijk overkomt maar ik heb me er niet in verdiept :')
pi_105500809
Nee, dat kan vanaf level dertig. Ranked is precies hetzelfde als Normal -> Draft Pick, maar dan met mensen van level dertig. Verder krijg je er dan een score op, die aangeeft hoe goed je bent en hoe goed de spelers waar je in de queue bij komt zullen zijn.
  maandag 12 december 2011 @ 17:54:50 #271
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105500868
Ik heb nu 2 ranked games gedaan en ik heb nog geen elo :P

Krijg je die pas met meerdere ranked games ofso?
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_105500950
Vanaf tien gespeelde games of iets dergelijks. Met Ranked zou ik trouwens even wachten tot je in ieder geval je runepage(s) klaar hebt, aangezien de eerste tien games zwaarder tellen voor de ELO die je daarna dus pas krijgt. Dus als je nu de komende potjes Ranked verneukt, deelt ELO je na die potjes in bij slechtere spelers bij solo queue.
  maandag 12 december 2011 @ 17:57:32 #273
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105500975
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vanaf tien of iets dergelijks. Met Ranked zou ik trouwens even wachten tot je in ieder geval je runepage(s) klaar hebt, aangezien de eerste tien games zwaarder tellen voor de ELO die je daarna krijgt. Dus als je nu de komende potjes Ranked verneukt, deelt ELO je in bij slechtere spelers bij solo queue.
ja ik heb 2 runepages, mis alleen nog 3 quints voor AP champs. En ik moet nog keer 7 runepage bundle kopen. Want met 2 runepages ben je ook gefuckt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_105501092
Als je ergens goed mee bent en daar de pagina van af hebt, kun je natuurlijk ook tien keer daarmee spelen.

Hebben we niet trouwens ergens een goede last hit-guide voor Ranked liggen?
pi_105501399
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee, dat kan vanaf level dertig. Ranked is precies hetzelfde als Normal -> Draft Pick, maar dan met mensen van level dertig. Verder krijg je er dan een score op, die aangeeft hoe goed je bent en hoe goed de spelers waar je in de queue bij komt zullen zijn.
Je kunt al eerder ranked toch? Alleen geen solo dacht ik.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')