Heb zelf ooit bij computerland gewerkt.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:07 schreef imanidiot het volgende:
Ik heb vrij veel ervaring gehad met de machines.
Over het algemeen in een te kleine kast gebouwd.
7 van de 10 die ik binnen kreeg waren overhit en kon je weg gooien (of nieuw moederbord enz).
Ik zou het lekker niet doen en zelf wat leuke onderdelen uitzoeken misschien bij de best buy van tweakers?
Succes er mee.
Jup maar dat wisselde erg af bij de ene een asus soms een msi ik heb ook asrock gezien.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:09 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Heb zelf ooit bij computerland gewerkt.
Kwamen vaak mensen langs met een aldi folder, die vroegen wat dezelfde pc kostte bij CL, omdat de aldi uitverkocht was...
Zat er een merk mobo in?
Wat voor de meeste mensen ruim voldoende isquote:Op donderdag 1 december 2011 19:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Middelmatige PC met budget kast en voeding.
weet nie waar jij je spullen haalt ...quote:Op donderdag 1 december 2011 22:17 schreef Xetran het volgende:
Toevallig net een dag mijn medion pc binnen van 899 euro. 64gb ssd een i7 en een gtx560, kon 'm niet echt samenstellen voor die prijs en ook nog 2 jaar garantie krijgen. Service van medion is ook erg goed, ik zeg doen.
Gewoon van de site zelf.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:18 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
weet nie waar jij je spullen haalt ...
wat zat er verder bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |