quote:Ik ook, 100% zeker.
Op dinsdag 30 juli 2002 10:21 schreef Fannetje het volgende:
Ja, ik heb de ware gevonden.
quote:Ik zou precies hetzelfde gezegd hebben, ik had de hoop zelfs al een beetje opgegeven. Ik dacht dat mijn kans niet zo komen, had me er wel bij neergelegd eigenlijk...
Als je mij een jaar geleden had verteld dat ik ooit de ware tegen zou komen, zou ik waarschijnlijk een hele uitleg gaan geven over het feit dat het onmogelijk is dat er maar één persoon voor je op de wereld rondloopt.
quote:Voor mij geldt precies hetzelfde, alles is gewoon perfect! Gedeelde interesses, we voelen elkaar perfect aan, als ik me down voel staat ze altijd voor me klaar etc etc etc
Maar nu ik die persoon ken, weet ik wel beterOnze relatie voelt gewoon zó ontzettend goed, dat ik zeker weet dat hij mijn ware is en dat we voor altijd bij elkaar blijven
Ze is gewoon geweldig!
Mja, denk alleen dat het helaas nog wel een tijdje zal duren.
Maar nu, bij me vriendin: Jazeker! Das wel de Ware!
quote:Precies, het is een keuze en dat is nu juist zo mooi. Veel mooier naar mijn mening dan het idee dat het je overkomt en dat er maar één mogelijke ware voor je rondloopt. Op die manier begin ik ook steeds meer in mijn 'ware' te geloven
Op dinsdag 30 juli 2002 11:35 schreef Mennooo het volgende:
Ik geloof dat er meer mensen op deze aarde zijn met wie ik gelukkig zou kunnen zijn maar met mijn huidige vriendin weet ik zeker dat ik er in voor en tegenspoed oud mee wil worden. Niet alleen omdat zij me gelukkig maakt en niet alleen omdat ze intellectueel, emotioneel en qua persoonlijkheid gelijkwaardig aan me is. Ik ga met mijn lief oud worden omdat ik daar nadrukkelijk voor heb gekozen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |