Loze poging tot boze reactie van mij, aangezien je het niet bepaald onderbouwt. Kun je het ook onderbouwen? Anders vind ik deze beschuldiging nergens op slaan.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan ben jij een flink vechtersbaasje, of niet?
Ik moest bij het woord 'nectar' op eens denken aan dat topic over 'uit koers geraakt liefdesnectar'.quote:
WTF?!?!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moest bij het woord 'nectar' op eens denken aan dat topic over 'uit koers geraakt liefdesnectar'.![]()
![]()
Say whutquote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moest bij het woord 'nectar' op eens denken aan dat topic over 'uit koers geraakt liefdesnectar'.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
![]()
Ga je nu ineens om argumenten vragen, terwijl je er zelf ook niet mee komt?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Loze poging tot boze reactie van mij, aangezien je het niet bepaald onderbouwt. Kun je het ook onderbouwen? Anders vind ik deze beschuldiging nergens op slaan.
Ik zeg dit:quote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ga je nu ineens om argumenten vragen, terwijl je er zelf ook niet mee komt?
Waarom ga ik er eigenlijk ook op in
En dan ga jij zeggen:quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Vechten is voor mensen die zichzelf niet verbaal kunnen verdedigen
Ik snap de link nietquote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan ben jij een flink vechtersbaasje, of niet?
hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef Muisraket het volgende:
Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar
Omg inclusief foto, kan niet waar zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef Muisraket het volgende:
Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar
Dat je de link niet snapt, is de grap!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik zeg dit:
[..]
En dan ga jij zeggen:
[..]
Ik snap de link niet
Hihi,quote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat je de link niet snapt, is de grap!
Ik snap het en ben maar een MBO'er hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hihi,
Maar ik geef het op, ik zal het wel weer niet snappen omdat AT hoog opgeleid is
Omdat ik het pas 3 maanden geleden zag in een topic over pareltjes en omdat het gewoon te absurd voor woorden was, dat topic.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha
maar waarom heb jij een topic van 2 jaar terug zo goed in je hoofd zitten? Verdacht
Je hoort mij ook niet tegen jou beginnen hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik snap het en ben maar een MBO'er hoor
did that really take u that long?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oh ja ik snap het wel, ik ben een vechtersbaasje omdat hij vind dat ik mezelf niet kan verdedigen.
Ok
Het is nog steeds jouw mening en geen feit dus zo raar is dat niet als ik een andere mening hebquote:Op donderdag 1 december 2011 16:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
did that really take u that long?
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hihi,
Maar ik geef het op, ik zal het wel weer niet snappen omdat AT hoog opgeleid is
Hahaquote:
Ken je een Pascal?quote:
Niet hopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik wil graag 5 barrie's
Ik denk dat ik voor het hele/het overgrote deel van het topic spreek als ik zeg dat jij 300 Pascal's waard bent.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt het niet minder erg
Rare gedachtengang en ik dacht aan Spinvis (artiest). Voor de rest weet ik het niet meer.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoe zijn jullie eigenlijk op jullie gebruikersnamen gekomen?
Je weet zelfquote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor het hele/het overgrote deel van het topic spreek als ik zeg dat jij 300 Pascal's waard bent.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Haha logischquote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Rare gedachtengang en ik dacht aan Spinvis (artiest). Voor de rest weet ik het niet meer.
Ja oke en shifto dan. Zou dat ook met zijn eigen te maken hebben?quote:
Had hij verteld op de meet? Zoveel gedronken joh?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke en shifto dan. Zou dat ook met zijn eigen te maken hebben?
Niet meegekregenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Had hij verteld op de meet? Zoveel gedronken joh?
Iets met de shift en de O-toets geloof ik... Toch shifto?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet meegekregenOf vergeten
Ik zie niks gebeurenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iets met de shift en de O-toets geloof ik... Toch shifto?
Dit, random handen op toetsenbord slaan voor nickname, we hadden de shift en O te pakkenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iets met de shift en de O-toets geloof ik... Toch shifto?
Tofquote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit, random handen op toetsenbord slaan voor nickname, we hadden de shift en O te pakken
Ja tuurlijk even uittesten.quote:
Classic, maar is het de scooter variant of die van bodylotion?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef BarrieButsers het volgende:
yeeeeyaaa i feel hardcore
yeeeeyaaaa always hardcore
wat doet dit nummer op de radio?
quote:
Hoop ik ookquote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Hier gaan mensen intrappen denk ik
Grapjas.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet meegekregenOf vergeten
da's makkelijk.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Hier gaan mensen intrappen denk ik
Wow idd.quote:
Bij mij is dat met ctrlquote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef Muisraket het volgende:
Bij mij opent hij dan zo'n scherm in mijn browser dat je krijgt als je bijv. een afbeelding wil uploaden. (O van open). Maar dan zal ik wel een andere browser hebben dan jullie, ik heb Chrome.
quote:
Na 4 bier?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Grapjas.Gewoon teveel gezopen.
OMG MR-faal, bij mij is dan ook met ctrl.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
OMG MR-faal, bij mij is dan ook met ctrl.Sorry mensen.
[..]
[..]
Ik loldequote:Op donderdag 1 december 2011 17:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan seizoen 2quote:
Maar die moet je downloaden en kijken tijdens een internetstoring!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar die moet je downloaden en kijken tijdens een internetstoring!
?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar die moet je downloaden en kijken tijdens een internetstoring!
Nu downloaden en later kijken.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh en hoe wil je downloaden tijdens een internetstoring?
Lekker rustigquote:
Die eerste 2 reacties alleen alquote:Op donderdag 1 december 2011 17:30 schreef bijdehand het volgende:
Date laat niks meer van haar horen_!*100!!
Moet dat?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef Muisraket het volgende:
Neeee alweer bijna een topic vol! Ik ga toch maar eens een leven zoeken/iets aan school doen denk ik.
Eigenlijk wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |