Lol! Ik was net aan et kijken voor de nieuwe banner. zie ik dat die tekst is veranderd. en daarna zag ik jou post.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:18 schreef gogosweden het volgende:
spoiler drumpie's world is veranderd. ik zou zeggen kijk even
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Lol! Ik was net aan et kijken voor de nieuwe banner. zie ik dat die tekst is veranderd. en daarna zag ik jou post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:36 schreef mschol het volgende:
kan niet inloggen?Heb ik al dagen.. kom ik er soms met geluk in-.- mogen ze wel is wat aan gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
ik kan al dagen prima inloggen, nu net last van...quote:Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Heb ik al dagen.. kom ik er soms met geluk in-.- mogen ze wel is wat aan gaan doen
Nja ik had het gister ook even dat ik ineens niet kon inloggen.. duurde het 10 min kon het ineens wel, vanmiddag lag het er helemaal uit kreeg k gelijk de melding can't connect in plaats van om de 20 sec.. en dat was bij iedereen die ik ken dus het probleem ligt nu echt bij minecraftquote:Op donderdag 1 december 2011 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan al dagen prima inloggen, nu net last van...
Going to miss ya Drumpiequote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beste mensen,
Vanaf nu bestaat Drumpie's World en drumpie.nl niet meer. Het is nu overgezet naar FOK!CRAFT en het IP is fokcraft.nl
Verwijder dus Drumpie's World in je server list en voeg toe:
FOK!CRAFT
fokcraft.nl
Daarbij is de OP nu ook vernieuwd met gedateerde info over de server.
Gr gr de baas.
dus je hebt de OP bijgewerkt met oude informatie over de serverquote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Daarbij is de OP nu ook vernieuwd met gedateerde info over de server.
Ach, dom ik zie het ja. Erge fout.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dus je hebt de OP bijgewerkt met oude informatie over de server
Mollstam is er momenteel mee bezig. Er zijn wat issues inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bij mij doet mc.net het overigens ook niet.
erg slordig dat door 1 site je hele MP spel onspeelbaar wordtquote:Op donderdag 1 december 2011 23:04 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Mollstam is er momenteel mee bezig. Er zijn wat issues inderdaad.
Er zijn al apparte servers voor de inlog server en de SMP server.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
Uiteindelijk willen ze voor alles een apparte server voor hebben.
erg slordig dat door 1 site je hele MP spel onspeelbaar wordt
Ik hoorde dat het zwaar bagger was. (Zeker na al die jaren die hij erover heeft gedaan)quote:Op donderdag 1 december 2011 19:21 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe boek van Eragon is uit..
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het zwaar bagger was. (Zeker na al die jaren die hij erover heeft gedaan)
Ons gezamelijke bouwproject.
Misschien leuk als mensen dan even input geven wat ze graag gebouwd zien worden. Ik gooi er even was basis zooi in.
-Troy
-Kings Landing (Game of Thrones)
-Edoras
Sorry ik weet eigenlijk verder niet veel, het mag ook random artwork zijn met übertoffe ideeën?
[ afbeelding ]
*kuch* heightlimit *kuch*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |