zeg dat nou niet .... dan komt die om 4 uur vanmiddagquote:Op donderdag 1 december 2011 03:00 schreef Coldplay1993 het volgende:
als de box is geweest ga ik slapen
Join the club (ik niet toevallig, aangezien ik toch wakker blijf) maar 50% van de mensen die nog online zijn doen datquote:
Ik wil nog wel beetje goeie accuboor trouwens. Black en decker is nietzo goed toch? Mocht 'ie nog eens voorbij komen?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat was een accuboor met een refurbished koffer.
Ja kloten man, nog nooit een b ox gehad ging altijd slapen en daarna kwam hijquote:Op donderdag 1 december 2011 03:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Join the club (ik niet toevallig, aangezien ik toch wakker blijf) maar 50% van de mensen die nog online zijn doen dat
Daar word je juist moe vanquote:Op donderdag 1 december 2011 03:04 schreef OhNoes het volgende:
beeldschermen op brightness 0% gezet, en neon uit mijn computer ook uitgezet, night proof
Ik zeg doen!quote:
over de boormachinesquote:Op donderdag 1 december 2011 03:04 schreef Stinkerd het volgende:
Nou de machines die ze hier voornamelijk aanbieden hebben een NimH batterij, een verouderd type. Je kan beter voor een Li-ion accu kiezen. Machines van BenD vanaf 119 euro, maar dan zou ik voor een goede bosch gaan (voor de dhz klussen)
nee het is meer zovan, als een van mijn ouders naar de wc gaan ofzo en ze zien allemaal licht branden aan ze zeiken.quote:
bij mij opent ibood.nl danquote:Op donderdag 1 december 2011 03:05 schreef ZetaOS het volgende:
Hebben jullie ook als je op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all neem er 1 drukt er alleen maar een nieuw tabblad met google opend?
goede reden om naar de wc te gaanquote:Op donderdag 1 december 2011 03:05 schreef OhNoes het volgende:
[..]
nee het is meer zovan, als een van mijn ouders naar de wc gaan ofzo en ze zien allemaal licht branden aan ze zeiken.
Tnx!quote:Op donderdag 1 december 2011 03:04 schreef Stinkerd het volgende:
Nou de machines die ze hier voornamelijk aanbieden hebben een NimH batterij, een verouderd type. Je kan beter voor een Li-ion accu kiezen. Machines van BenD vanaf 119 euro, maar dan zou ik voor een goede bosch gaan (voor de dhz klussen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |