Ja maar wat voor soort artikelen kun je erin verwachten. Zijn het alleen maar hebbedingetjes waar je verder nooit iets aan zult hebben o.i.d.?quote:
hahahahquote:Op donderdag 1 december 2011 02:56 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja als je klikte liep alles vast, omdat er waarschijnlijk 200.000 man op geklikt hebben binnen 1 seconde
Ik had een OXX internet radio (bijna iedereen had die) een PAnasonic camera van zo'n 200 euro een media player van zon 40 euro wat shampoo en wat crapquote:Op donderdag 1 december 2011 02:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maar wat voor soort artikelen kun je erin verwachten. Zijn het alleen maar hebbedingetjes waar je verder nooit iets aan zult hebben o.i.d.?
en hoe duur was de box?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had een OXX internet radio (bijna iedereen had die) een PAnasonic camera van zo'n 200 euro een media player van zon 40 euro wat shampoo en wat crap
Op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all was nog wel 6% voorraad maar http://ibood.trivix.nl/ bleef op uitverkocht staanquote:Op donderdag 1 december 2011 02:56 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja als je klikte liep alles vast, omdat er waarschijnlijk 200.000 man op geklikt hebben binnen 1 seconde
Vorige hunt is die 3 keer voorbij gekomen geloof ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:58 schreef Piger het volgende:
Wii.. set.. alsof ze daar niet genoeg pissige klanten voor hebben gehad
In dat geval is het wel chillquote:Op donderdag 1 december 2011 02:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had een OXX internet radio (bijna iedereen had die) een PAnasonic camera van zo'n 200 euro een media player van zon 40 euro wat shampoo en wat crap
50 ex verz (55,95)quote:
Die heb ik eerder al eens gekocht bij normale iBood. Zonder klachten verder hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:58 schreef Piger het volgende:
Wii.. set.. alsof ze daar niet genoeg pissige klanten voor hebben gehad
..je kan het er wel mee proberenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:59 schreef geindoctrineerd het volgende:
ik ben wel opzoek naar een trimmer, echter een voor de baard en niet voor het gazon
Hij is een paar keer langs gekomen voor de xbox en de ps3. (niet in de hunt trouwens).quote:Op donderdag 1 december 2011 02:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die heb ik eerder al eens gekocht bij normale iBood. Zonder klachten verder hoor.
deze lijkt me sterk genoegquote:Op donderdag 1 december 2011 02:59 schreef geindoctrineerd het volgende:
ik ben wel opzoek naar een trimmer, echter een voor de baard en niet voor het gazon
quote:Op donderdag 1 december 2011 03:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Actuele voorraad: 85%
Black & Decker GL301Q (Refurbished) elektrische baard trimmer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |