Word dan de 4e alquote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niceeeee!
(hoewel ik tattoos haat, maar hier maak ik een uitzondering voor)
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
26 ja? Wat moet ie dan met jou?
hij was illegaal bezig toen jullie verkering kregen, vieze pedobear!
waffer tattoos heb jij al?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Word dan de 4e almijn lichaam is toch al verkut dus och
handtekening van mijn vader in mijn nek, rood hartje achter mijn oor, schorpioen op mijn enkelquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
26 ja? Wat moet ie dan met jou?
hij was illegaal bezig toen jullie verkering kregen, vieze pedobear!
lollol!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut wat gaat het weer snel. Ben inmiddels naar bed verhuisd.
Mijn kat gaf net een kopje tegen mijn haar... Mijn reactie: "goeden kop"
Ik vind het zorgelijk worden
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut wat gaat het weer snel. Ben inmiddels naar bed verhuisd.
Mijn kat gaf net een kopje tegen mijn haar... Mijn reactie: "goeden kop"
Ik vind het zorgelijk worden
Ik las "schorpioen op eikel"quote:Op woensdag 30 november 2011 23:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
handtekening van mijn vader in mijn nek, rood hartje achter mijn oor, schorpioen op mijn enkel
Melz is shemalequote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik las "schorpioen op eikel"
Ik ben enigszins verziekt.... het is Freudiaans denk ik
zeg ik mag dan een mongolen lichaam hebben maar dat heb ik nog net niet hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geef maar toe, als ze nog minderjarig was en de daden strafbaar waren, had je ze nog begaanquote:
It's nog you, it's mequote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg ik mag dan een mongolen lichaam hebben maar dat heb ik nog net niet hoor
ZOMG jij bent oversextquote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
was zelfs mijn nieuwe collega en stagiairs opgevallenquote:
lekker aan het "sporten" in de keuken???quote:Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef Mss het volgende:
Oh hai, ik ben ook even een uurtje in de keuken hoor
Ik dacht dat ze ouder wasquote:
Nee, kletsen met mijn huisgenoten. Mijn vriendje is er niet, en ik denk niet dat mijn huisgenoten het zouden waarderen als ik voor hun neus seks zou hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lekker aan het "sporten" in de keuken???
Moet ik me ook inschrijven voor verplichte vakken?.?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:34 schreef Lindytje het volgende:
De tering, je bent even je nieuwen rooster uitzoeken en jullie zijn anderhalf topic verder
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik me ook inschrijven voor verplichte vakken?.?
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
alleen jammer van die minitietjes
Ja, omdat het kanquote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef Sharana_LV het volgende:
SERIEUS? Aan de badkamerdeur lopen krabbelen en mauwen net zo lang tot ik de deur open doe, om vervolgens naar binnen te lopen en op het badmadje te gaan liggen en slapen? MOET JE DAARVOOR NAAR BINNEN?
ja, want slapenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef Sharana_LV het volgende:
SERIEUS? Aan de badkamerdeur lopen krabbelen en mauwen net zo lang tot ik de deur open doe, om vervolgens naar binnen te lopen en op het badmadje te gaan liggen en slapen? MOET JE DAARVOOR NAAR BINNEN?
jaaaaa, ik heb weer de hele dag serieus moeten doen, mag ik even afreageren? Daar zijn jullie nou juist zo perfect voorquote:
Ik voel me misbruikt.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jaaaaa, ik heb weer de hele dag serieus moeten doen, mag ik even afreageren? Daar zijn jullie nou juist zo perfect voor
Als het goed is, heb ik zo gepland dat ik op di en vrij vrij benquote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, morgen hier ook volgend semester online. Hopen dat ik een dagje vrij heb.
als het met je huisgenoten is, denk ik dat ze er geen problemen mee hebben hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, kletsen met mijn huisgenoten. Mijn vriendje is er niet, en ik denk niet dat mijn huisgenoten het zouden waarderen als ik voor hun neus seks zou hebben.
Zijn keuken daarentegen is al meerdere malen doelwit geweest
Zo'n lesbisch orgiequote:Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als het met je huisgenoten is, denk ik dat ze er geen problemen mee hebben hoor
Gangbang at Mss's house
Nee.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef Mss het volgende:
Maar gaat er nog iemand pompen vanavond?
werkcollege???? Welk vak?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindyyy komen tijden van de vakken ook online? Amders weet ik niet voor welk werkcollege ik me moet inschrijven
Engels toch :pquote:Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
werkcollege???? Welk vak?
En in 'my personal study guide' kun je alle tijden al zien
Tot morgenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Lampjes gaan uit hier, bis morgen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga nu foto's uppen van mijn teer-auto
Jaaaaquote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Neequote:Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef Mss het volgende:
mijn bootycall kan niet huuuuhuuuquote:Op woensdag 30 november 2011 23:41 schreef Mss het volgende:
Eens kijken of ik vriendje kan bootycallen!
Nieuwe zoekenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn bootycall kan niet huuuuhuuu
teer auto? what happend?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Acces my personal study guide, dan my programme en dan kun je een richting aangeven en alle vakken zienquote:
Neequote:Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef Mss het volgende:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga ook slapen, WF wacht nog maar een nachtje.
Veel plezier nog biatches
Djiezzzquote:Op woensdag 30 november 2011 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn uitzicht vanuit binnen![]()
[ afbeelding ]
tot de macht
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn uitzicht vanuit binnen![]()
[ afbeelding ]
tot de macht
ik dacht al das nie dezelfde autoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
HUH?????
Die laatste foto is helemaal niet van mij
Die heb ik heul niet geüpload!
Dat was masja stiekemquote:Op woensdag 30 november 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
HUH?????
Wtfquote:Op woensdag 30 november 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
HUH?????
ik krijg de juiste foto er ook niet op, nah ja... dat was een foto van mijn ruit vanuit de binnenkant, laat ik hete rop houden dat het een heel mooi vlekkenpatroon in zwart teer was....quote:Op woensdag 30 november 2011 23:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik dacht al das nie dezelfde auto![]()
maar damn zeg!!
Ja idd! Tokus is een piemel Lins!quote:
Ik hoop het ook... maar vrees dat het nog duurder is, want het zit ook op hele stukken deels tussen de portieren enzoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zou trouwens echt janken hoor kip. Hopen dat ze die 350 ekkies meteen doorkunnen sturen
maar wat is er gebeurd? ik heb t gemistquote:Op woensdag 30 november 2011 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hoop het ook... maar vrees dat het nog duurder is, want het zit ook op hele stukken deels tussen de portieren enzo
Ik zal de volgende keer dat ik lang zoiets rij, me veel bewuster zijn van de gevarenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hoop het ook... maar vrees dat het nog duurder is, want het zit ook op hele stukken deels tussen de portieren enzo
Ik reed gister op de A4 en daar waren een stelletje Josti's bezig met asfalteren en die snapten niet helemaal dat ze dat alleen op de rijstrook moesten doen waar ze bezig waren, dus ik kreeg ineens 2 rijstroken rechts ervan een *BLOP* asfalt op mijn autoquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef Mss het volgende:
Het was 2 rijstroken ervandaan, alles was netjes afgezet, ik reed niet te hard (zelfs stuk zachter dan aangegeven). Je hebt gewoon 1 mongool nodig die een slang verkeerd omhoog houdt ofzoiets.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer dat ik lang zoiets rij, me veel bewuster zijn van de gevaren
Ik dus niet, want moe, sacho en meneer idemquote:
uhm..... nopequote:
wat is dat?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb trouwens After Eight van Catrice gekocht en op nu. Pwettyy!
dan is je aaipet er nog steeds niet hoorquote:
Nee jonge inschrijven voor vakkkeeenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan is je aaipet er nog steeds niet hoor
Man jouw autooke!!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik dus niet, want moe, sacho en meneer idem
Trusten! Daarna danquote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Man jouw autooke!!
Heb jij die nagellak nog gehad?
* Puckzzz gaat ook te bedde
wtffff!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik reed gister op de A4 en daar waren een stelletje Josti's bezig met asfalteren en die snapten niet helemaal dat ze dat alleen op de rijstrook moesten doen waar ze bezig waren, dus ik kreeg ineens 2 rijstroken rechts ervan een *BLOP* asfalt op mijn auto![]()
Heel fijn....
Geniet ervan, ook voor de rest van de damesquote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Man jouw autooke!!
Ja, die auto is goed verneukt...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Man jouw autooke!!
die reacties in comic sans msquote:Op woensdag 30 november 2011 23:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lakkie! http://www.nailartcreations.nl/2011/11/catrice-after-eight.html
Zover had ik niet eens gescrolldquote:Op woensdag 30 november 2011 23:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die reacties in comic sans ms
Das geen spook, das geen bereikquote:Op woensdag 30 november 2011 23:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
Het spookt hier!!
Het beeld op de tv staat ineens stil en er staat 'geen signaal'
Het regende ook nog, dus mijn ruitenwissers verspreidden het heel mooi netjes over mijn ruit heen tot 1 wazige bende van zwarte smurrie...quote:
Oh wacht... ligt aan SBS... Niet aan CAIquote:Op woensdag 30 november 2011 23:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Das geen spook, das geen bereik
Dat dusquote:Op woensdag 30 november 2011 23:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Das geen spook, das geen bereik
Dan zullen je ruitenwissers ook wel vervangen moeten worden gok ik zo.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het regende ook nog, dus mijn ruitenwissers verspreidden het heel mooi netjes over mijn ruit heen tot 1 wazige bende van zwarte smurrie...
Dus maar meteen zachter gaan rijden en als een mongool gaan wisseren (geen vluchtstrook of uitwijkplekken daaro, gelukkig was het rustig), want ik zacht echt ineens niks meer![]()
Maar goed... nu maar kijken hoe het zich weer oplost (letterlijk, want die shit is keihard rubber/plastic nu)
ze zeggen van wel, maar het is nogal wat om weg te boenen...quote:Op donderdag 1 december 2011 00:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Misschien bestaat er speciaal spul om het op te lossen?
yep.... ik denk het ook...quote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan zullen je ruitenwissers ook wel vervangen moeten worden gok ik zo.
Als ze lekker alles vergoeden, laat ze dan maar lekker boenen. Hoef je ook niet door de wasstraatquote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze zeggen van wel, maar het is nogal wat om weg te boenen...
Ook tussen alle randjes enzo waar het in gedropen is![]()
Ach, we'll see...
Lekker Barebacken de hele dag!quote:
lindy failquote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
nschrijving start 01/12/2011 09:00
Waarom niet?? Er moet toch iemand aansprakelijk gesteld worden? Waarschijnlijk dat Rijkswaterstaat het dan weer doorspeelt naar de uitvoerder.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep.... ik denk het ook...
maaruh, via verzekering wat jij DM-de, is dat niet vreemd? Die hebben er toch niks mee te maken verder?
wasstraat gaat nu echt helemaal niks doen vrees ik, spul zit muurvast. Is natuurlijk ook de bedoeling, normaal hoort het de steentjes op de weg goed op zijn plek te houdenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ze lekker alles vergoeden, laat ze dan maar lekker boenen. Hoef je ook niet door de wasstraat
Slaap lekker chickquote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:
BEEEH nou hou ons maar op de hoogte hoe t verder gaat kip, wat een gedoe zeg!
Ik ga slapen dames![]()
truste all!
Oh kip ik werk bij een bouwbedrijf, ik kan wel even rondvragen of ze vaker iets soortgelijks hebben meegemaakt en hoe dat wordt opgelost?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Waarom niet?? Er moet toch iemand aansprakelijk gesteld worden? Waarschijnlijk dat Rijkswaterstaat het dan weer doorspeelt naar de uitvoerder.
Lol... Je moet idd de 'verzekering' van Rijkswaterstaat hebben...quote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Waarom niet?? Er moet toch iemand aansprakelijk gesteld worden? Waarschijnlijk dat Rijkswaterstaat het dan weer doorspeelt naar de uitvoerder.
Zal ik doen! Moet zoberzo mijn frustraties ergens kwijt natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:
BEEEH nou hou ons maar op de hoogte hoe t verder gaat kip, wat een gedoe zeg!
Ik ga slapen dames![]()
truste all!
Nee ik bedoel dat ze hem met dat spul meteen goed schoonboenenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wasstraat gaat nu echt helemaal niks doen vrees ik, spul zit muurvast. Is natuurlijk ook de bedoeling, normaal hoort het de steentjes op de weg goed op zijn plek te houden![]()
maar goed, mijn ragbakkie kan er op zich alleen maar op vooruit gaan verder, na mijn buts-avonturen enzo
Zal je zien dat ej je vet verslaapt.... dat gebeurde mij echt heel vaak, moeilijk irritantquote:
Ik slaap nooit door wekker heen einzzzquote:Op donderdag 1 december 2011 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zal je zien dat ej je vet verslaapt.... dat gebeurde mij echt heel vaak, moeilijk irritant
Dus het hele zootje opsturen naar RWS. *bij voorkeur direct tav afdeling BJV*quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Lol... Je moet idd de 'verzekering' van Rijkswaterstaat hebben...
Slaapze!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga ook slapen. Wekker op iets voor negen loller.
TRUSTEN
Ah zo.... ja, daar zit wel wat in!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
jaaaaa, wat is het nou?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Lol... Je moet idd de 'verzekering' van Rijkswaterstaat hebben...
Mjah, ik zei het ook verkeerd om. Maar dat heldere licht ging pas wat later brandenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah zo.... ja, daar zit wel wat in!
De keren die ik tot nu toe met verzekering in aanraking kwam was het mijn schuld, da's weer anders
hoeft niet hoor, ik wacht morgen even af, schadebedrijf had er vaker mee te maken gehad zeiden ze. Zal wel goed komenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh kip ik werk bij een bouwbedrijf, ik kan wel even rondvragen of ze vaker iets soortgelijks hebben meegemaakt en hoe dat wordt opgelost?
excuses daarvoorquote:Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef Jacqie1986 het volgende:
Kip! Je maakt me helemaal in de war!!
Whahaha nee is niet jouw schuld! Ik zeg dan iets waar ik stellig van overtuigd ben en dan vervolgens ga ik aan mezelf twijfelen, mezelf verbeteren en onzin verkopenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
excuses daarvoor
Maaruh, ik bel/mail morgen mijn eigen verzekering wel even, wat wijsheid is.
Heerlijk, al dat extra uitzoekwerk enzo, ik hou daar zo vak he....
Okeequote:Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, ik wacht morgen even af, schadebedrijf had er vaker mee te maken gehad zeiden ze. Zal wel goed komen
Maar bedankt!
Volgens mij was het eerste wat je zei zo gek nog niet. Als wij een stroomkabel beschadigen, worden wij ook aansprakelijk gesteld en niet de opdrachtgever.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whahaha nee is niet jouw schuld! Ik zeg dan iets waar ik stellig van overtuigd ben en dan vervolgens ga ik aan mezelf twijfelen, mezelf verbeteren en onzin verkopen![]()
En al dat uitzoek- en regelwerk is echt bagger ja
Heerlijk inderdaad, dat soort verhalen!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OkeeBen benieuwd. Niet vervelend bedoelt, maar ik vind dit soort 'aparte' schades altijd machtig interessant. Ook bij ons op het werk zit ik er meteen met mijn neus bovenop
![]()
Net zoals die keer dat een man met zijn nieuwe Audi op een betonnen pijp die midden op de weg lag was gereden in het donkerMaar hij had alle waarschuwingsborden en de pijp zelf niet gezien. En toen hij de pijp wel zag, kon hij al niet meer afremmen. En beweerde zich aan de max snelheid te houden.
Geen idee, ik bel morgen wel even joh, komt vast wel goed.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:13 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ja maar... Bij welke van je eigen verzekeringen moet je dit melden dan?? Auto?? En dat zij dan weer contact opnemen met RWS die de claim doorstuurt naar 'Piet de wegwerker'?
Ligt eraan, als Piet een zzp'er is wel jaquote:Op donderdag 1 december 2011 00:13 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ja maar... Bij welke van je eigen verzekeringen moet je dit melden dan?? Auto?? En dat zij dan weer contact opnemen met RWS die de claim doorstuurt naar 'Piet de wegwerker'?
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad, dat soort verhalen!
Ik heb dat ook op mijn werk hoor, de idiote/rare/complexe/maffe mensen komen bij mij, want ik vind dat altijd wel humor om uit te zoeken
Zo had ik vorige week een man die wakker werd en ineens vanuit het niets vergevorderde Parkinson had, zo zei hij zelf.
Dus dat maar gaan uitzoeken en recht trekken, want daar klopte natuurlijk geen kont van
De wegwerker heet Joep! Het bedrijf heet 'Piet de wegwerker' !quote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ligt eraan, als Piet een zzp'er is wel jaEn anders naar het bedrijf waar hij voor werkt. Dan gaan die dit aan hun eigen verzekeringsmaatschappij voorleggen en uitbetalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb wel vandaag een verzoek gedaan om eind 2013 naar Canada te mogen voor een congres, met bijdrage van een fonds. Ben heeeeeel benieuwd of de motivatie van mijn collega en mij gehonoreerd wordtCanada!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En is dat die collega met de jaloerse partner die op je bruiloft waren?Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
ja, dat moet zwaaaaaaaar lang van tevoren om nog in aanmerking te kunnen komen voor bijdrage van dat fondsquote:Op donderdag 1 december 2011 00:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
Eind 2013 ... En dan nu al verzoek indienen?! Wat voor congres is het?
Nee, da's weer een ander. Denk niet dat die gozer met dat idee was gekomenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Canada!![]()
En is dat die collega met de jaloerse partner die op je bruiloft waren?
Ooooh okquote:Op donderdag 1 december 2011 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, dat moet zwaaaaaaaar lang van tevoren om nog in aanmerking te kunnen komen voor bijdrage van dat fonds
Gezondheidszorg he, alles cheap ass
Gaat over Parkinson
Ik wou al zeggen!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, da's weer een ander. Denk niet dat die gozer met dat idee was gekomen![]()
Ookal is zijn relatie nu wel soort van bijna over, maar meer omdat zij zo labiel is.
is onze specialisatie en we zijn net met wetenschappelijk onderzoek gestart, combi aanpak van cognitieve problemen (problemen in denken en geheugen) en motorische problemen (problemen in bewegingsapparaat).quote:Op donderdag 1 december 2011 00:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ooooh ok
En wat is jullie motivatie?
Tussendoor lekker nommen?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen!![]()
Ik ga slapen, morgen weer vroeg eruitOm 9u afspraak bij een bedrijf voor een schoolopdracht tot 10.00. Daarna pas weer om 14.00 les
Hoe ging je eerst dan? En waarom ga je nu met den auto?quote:Op donderdag 1 december 2011 07:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga vandaag voor het eerst met de auto naar mijn werk!! Naja, naar dit werk dan... Naar tilburg heb ik het destijds wel vaker gedaan
de fiets! Er ligt een soort HSL fietspad vanaf de stad naar mijn werk dus dat trapt heerlijk door!quote:Op donderdag 1 december 2011 07:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe ging je eerst dan? En waarom ga je nu met den auto?
Gezellig!quote:Op donderdag 1 december 2011 08:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de fiets! Er ligt een soort HSL fietspad vanaf de stad naar mijn werk dus dat trapt heerlijk door!
En ik ga vandaag met de auto omdat de grote afdeling een etentje heeft. In aarle-rixtel
Ik weet heul niet eens waar dat is, maar ik zou ook met de auto gaan!quote:Op donderdag 1 december 2011 08:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de fiets! Er ligt een soort HSL fietspad vanaf de stad naar mijn werk dus dat trapt heerlijk door!
En ik ga vandaag met de auto omdat de grote afdeling een etentje heeft. In aarle-rixtel
quote:Op donderdag 1 december 2011 08:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jeuj nu staat er dat ze vandaag voor het einde van de dag komen.
Ja ik hoop welquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVERDOMME
voor alles ingeschreven maar CIW classics/academic english gaat niet
nschrijven momenteel niet mogelijk! 1 CIW Classics & Academic English p Voor roosterinformatie zie ESGquote:
Ditttquote:Op donderdag 1 december 2011 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
toen ik studeerde kreeg ik gewoon elk semester een rooster. Good old times
Zelf vakken kunnen kiezen isquote:Op donderdag 1 december 2011 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
toen ik studeerde kreeg ik gewoon elk semester een rooster. Good old times
Nog beter: goede tijden uit kunnen zoekenquote:
Het systeem niet, maar dat je keuze hebt welquote:Op donderdag 1 december 2011 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik merk het, elke keer als er weer vakken gekozen moeten worden hier.
Whut?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik merk het, elke keer als er weer vakken gekozen moeten worden hier.
Maandag en vrijdag vrijquote:Op donderdag 1 december 2011 09:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nog beter: goede tijden uit kunnen zoeken
Dinsdag en vrijdag vrij
OMFG!quote:Op donderdag 1 december 2011 09:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maandag en vrijdag vrij
4 DAGEN WEEKEND EINZZZ
ftfyquote:Op donderdag 1 december 2011 09:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nog beter: goede tijden uit kunnen zoeken
Dinsdag en vrijdag vrij geen college
ftfyquote:Op donderdag 1 december 2011 09:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maandag en vrijdag vrij geen college
4 DAGEN WEEKEND geen college EINZZZ
Je koopt teveel, je weet niet wat je al betaald hebt en wat nietquote:Op donderdag 1 december 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
waaaaaaat krijg ik mail van ebay dat ik iets nog niet betaald heb, maar ik dacht dat ik het al via paypal had gedaanga ik op paypal kijken zie ik idd dat het nergens staat, weiiiiiiiiird
de stress, of je nog wel een plekkie hebt enzo, iedereen om klokslag negen uur op zoeen site. Het lijkt wel de kaartverkoop voor de Rolling Stones somsquote:
En wij hebben heul geen numerus fixus op de vakken lollerquote:Op donderdag 1 december 2011 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de stress, of je nog wel een plekkie hebt enzo, iedereen om klokslag negen uur op zoeen site. Het lijkt wel de kaartverkoop voor de Rolling Stones soms
ik betaal altijd gelijk nadat ik order! Ben bang dat ik nu 2x betaalquote:Op donderdag 1 december 2011 09:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je koopt teveel, je weet niet wat je al betaald hebt en wat niet
quote:Op donderdag 1 december 2011 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de stress, of je nog wel een plekkie hebt enzo, iedereen om klokslag negen uur op zoeen site. Het lijkt wel de kaartverkoop voor de Rolling Stones soms
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
heerlijk die vrijheid, maar toch zou ik mijn salaris niet meer willen inruilen voor studentenloon
why?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is 1 december en het regent. Faal.
daarentegen is geen vrijheid hebben ook mijn eigen schuld, nog 6 weken vakantie overhebben aan t einde van het jaarquote:Op donderdag 1 december 2011 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Ik ben blij dat ik nog niet beter weet.
Das altijd met de huntquote:Op donderdag 1 december 2011 09:40 schreef BGTes het volgende:
Mogge
Tot 3 uur vannacht lopen iBoodhunten, resultaat: Ik heb kabels voor 5 euro gezien waar ik een tijd terug 30 euro voor betaalde in totaalNouja zeg.
quote:Op donderdag 1 december 2011 09:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daarentegen is geen vrijheid hebben ook mijn eigen schuld, nog 6 weken vakantie overhebben aan t einde van het jaar
Ja klopt, maar dit was toch wel heel erg frustrerend!quote:Op donderdag 1 december 2011 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das altijd met de huntmaarja dat is de gok als je iets koop, in de winkel kan het ook tijdje later in de aanbieding liggen!
quote:Op donderdag 1 december 2011 09:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zoek alleen mijn werkcollege uit op datum. Voor de rest heb ik gewoon vakken genomen die ik wilde hebben
Niet dat ik me daar fantastisch goed in verdiept heb. Maar de andere vakken wilde ik sowieso nietquote:
Nee maar peace of mind is wel fijnquote:Op donderdag 1 december 2011 09:47 schreef BGTes het volgende:
Wel gek dat jullie je zo snel moeten inschrijven. Is het anders zo vol?
Hier kun je je tot in de eeuwigheid inschrijven als je daar zin in hebt. Behalve bij numerus-studies natuurlijk
quote:Op donderdag 1 december 2011 09:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ja FUUUUU nu hebben jullie me toch enigzins aangestoken met die mooie palletsZat vanochtend mijn make-up te doen en ging de mogelijke meerwaarde ervan toch wel inzien.
Alleen kan ik dat gewoon echt niet betalen.Zijn er goedkopere opties?
Ja ik hoop het wel, maar ik heb nu allemaal rampscenario's in mijn hoofd want gisteren kwam hij ook nietquote:Op donderdag 1 december 2011 09:51 schreef BGTes het volgende:
[..]
Groetjons trug.
Komt vandaag je aaipet? Ben er benieuwd naar
Wat is je budget ongeveer?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ja FUUUUU nu hebben jullie me toch enigzins aangestoken met die mooie palletsZat vanochtend mijn make-up te doen en ging de mogelijke meerwaarde ervan toch wel inzien.
Alleen kan ik dat gewoon echt niet betalen.Zijn er goedkopere opties?
De bezorger reed over een hobbeltje waardoor de aaipet verschoof en toen hij de deur open deed crashte hij naar buiten en nou durft hij niet meer aan te bellen?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik hoop het wel, maar ik heb nu allemaal rampscenario's in mijn hoofd want gisteren kwam hij ook niet
Nee dat ie kwijt is ofzoquote:Op donderdag 1 december 2011 09:54 schreef BGTes het volgende:
[..]
De bezorger reed over een hobbeltje waardoor de aaipet verschoof en toen hij de deur open deed crashte hij naar buiten en nou durft hij niet meer aan te bellen?
Dat is stomquote:Op donderdag 1 december 2011 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat ie kwijt is ofzo![]()
Maar er staat nu Geplande aflevering bijgewerkt naar:
Donderdag, 01/12/2011, Voor het einde van de dag
Dat was gisteren 30nov en toen was het 's middags opeens blanco.
-¤20,=quote:
Palletje van 3 laten maken bij de inglot? Of wil je echt veel meer kleuren?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
-¤20,=
Nah iets van 15 ā 20 euro echt niet meer. Behalve als mijn uren uitbetaald worden, dan mag het wat meer zijn
Sommige vakken wel jaquote:Op donderdag 1 december 2011 09:47 schreef BGTes het volgende:
Wel gek dat jullie je zo snel moeten inschrijven. Is het anders zo vol?
Hier kun je je tot in de eeuwigheid inschrijven als je daar zin in hebt. Behalve bij numerus-studies natuurlijk
Veel plezier!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:02 schreef Lindytje het volgende:
Zo, nu ga ik schilderen in een appertementje van een vriendin.
Tot later!
Mss, je fimpje is opgenomen, ga m vanmiddag uploaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |