SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alsteadquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!If not now, then when.
Okay, vertel er meer over.quote:
Hou je mond eens. Dit is een Minecraft-topic, niet het Drumpie-topic.quote:
kneus jij was allang weg hier joh hjbquote:Op woensdag 30 november 2011 22:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hou je mond eens. Dit is een Minecraft-topic, niet het Drumpie-topic.
Ik ga nergens heen. Ik blijf hier lekker posten over Minecraft.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef maurisioo het volgende:
[..]
kneus jij was allang weg hier joh hjb
nee!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen. Ik blijf hier lekker posten over Minecraft.
Doe lievv.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
nee!!!![]()
gelukkig hebben we Thomas
okquote:Op woensdag 30 november 2011 22:34 schreef SosuaCafe het volgende:
We kunnen die Jajong (die klaarblijkelijk een fascinatie heeft met jongetjes van rond de 11) ook gewoon helemaal doodzwijgen.
Wellicht heeft hij door het jarenlange dwangmatig rukken een dusdanige ontregeling van zijn serotoninehuishouding voor elkaar gekregen, dat hij niet meer normaal kan functioneren binnen de maatschappij. En dus zijn fustraties hier tracht te ventileren.
Met die narcistische trekjes heeft het uberhaupt geen zin om in te gaan op zijn posts. Dat werkt toch alleen maar als een rode lap op een stier.
Eigenlijk heeft ook wel wat weg van Napoleon, iedereen is gek, behalve ik.
Bij mij gaat ie in iedergeval op /mute.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:34 schreef SosuaCafe het volgende:
We kunnen die Jajong (die klaarblijkelijk een fascinatie heeft met jongetjes van rond de 11) ook gewoon helemaal doodzwijgen.
Wellicht heeft hij door het jarenlange dwangmatig rukken een dusdanige ontregeling van zijn serotoninehuishouding voor elkaar gekregen, dat hij niet meer normaal kan functioneren binnen de maatschappij. En dus zijn fustraties hier tracht te ventileren.
Met die narcistische trekjes heeft het uberhaupt geen zin om in te gaan op zijn posts. Dat werkt toch alleen maar als een rode lap op een stier.
Mooi gesproken!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Deze man.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:34 schreef SosuaCafe het volgende:
haha ja joh leuk je weer te zien hier nou gr grquote:Op woensdag 30 november 2011 22:37 schreef RickoKun het volgende:
Niet aan jajong kome ja anders klappe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |