Moet je CC eerst level 7 voor zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:59 schreef marcelgr91 het volgende:
Ja klopt, alleen hoe plaats ik die erin dan?
Heb hem nu (pas) op lvl 2!
Kan iemand vertellen hoe ik de buildings daarin plaats?
Kan pas na de Cityville birthday OF als je upgrade tot level 7.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:59 schreef marcelgr91 het volgende:
Ja klopt, alleen hoe plaats ik die erin dan?
Heb hem nu (pas) op lvl 2!
Kan iemand vertellen hoe ik de buildings daarin plaats?
Ik heb ze net allemaal verwijderd (had er nog een stuk of 8 over... )quote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef FutureWorld het volgende:
Wel het verzoek aan degene die het topic sluit, om de volgende keer zelf een nieuw deel te openen.
Mittens: (ik moet er nog best n aantal!):
http://apps.facebook.com/(...)pggCLqiRfLoG%28MIlpu
Dat gaat heel erg lastig worden..quote:Op donderdag 1 december 2011 22:38 schreef VdJ het volgende:
Permits: https://apps.facebook.com(...)L-18vJISA%29LVpIfiDo
Ik moet er nog 12!! in 2 uurdan heb ik mn nieuws quest nog gehaald haha
ging dat maar zo makkelijk... :-) Maar wel geklikt hoor!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:48 schreef VdJ het volgende:
We gaan er gewoon voorIedereen nog ff permits vragen, druk ik er snel op (A) haha
Raar! En je hebt wel al een keer opnieuw Cityville gestart?quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:20 schreef Tijntje83 het volgende:
Hmm, ik heb 15 Cooking recipes in mijn inventory maar volgens de quest zelf heb ik er 0?
Uiteraard, maar heb op het forum gekeken, ik ben niet de enige met die probleem.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Raar! En je hebt wel al een keer opnieuw Cityville gestart?
Heb hetzelfde probleem met de petitionsquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:20 schreef Tijntje83 het volgende:
Hmm, ik heb 15 Cooking recipes in mijn inventory maar volgens de quest zelf heb ik er 0?
LOL!quote:Op zondag 4 december 2011 19:29 schreef DjFrodo het volgende:
Ik heb ambulances nodig in mijn stadje
[ afbeelding ]
En actieve nieuwe buren zijn ook welkom
https://www.facebook.com/profile.php?id=583643915
en iemand die mij in de op wil toevoegen
Ik speel ook FarmVille en Pioneer Trail
bij dezequote:Op zondag 4 december 2011 19:29 schreef DjFrodo het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, welkom!quote:Op zondag 4 december 2011 19:29 schreef DjFrodo het volgende:
[ afbeelding ]
en iemand die mij in de op wil toevoegen
Ik speel ook FarmVille en Pioneer Trail
mensen op je quest klikken? Define? Ik klik op wat ik ontvang en op wat ik hier zie (en ja, autocollect ook). Kan ik nog meer doen? Ik klik niet op de requests die ik in my neighbours zie want dat is altijd wat ik zelf ook nodig heb dus dat wil ik dan niet weggeven. Vertel!quote:Op maandag 5 december 2011 21:27 schreef VdJ het volgende:
CV mag ook wel weer eens even gewoon 'give one get one' prikbordquests doen. Wordt een beetje moe van die 'geweldige' gifts die je krijgt, waar je amper wat aan hebt.. waardoor er weer minder mensen op je quest klikken.
(Betrap me er zelf ook op hoor, dat ik niet meer zo snel klik als voorheen. Lang leve autocollect)
Ze bedoelt waardoor er minder mensen op je links klikken die je laat posten op je prikbord.quote:Op maandag 5 december 2011 21:34 schreef stikkiemikkie het volgende:
[..]
mensen op je quest klikken? Define?
aha, o.k., ja dat doe ik gelukkig dan toch ook (pfoe, was al bang dat ik iets essentieel handigs miste ;-), heb scjhiet allemaal zó niet op... Community center op lvl 2, ik bedoel maar...)quote:Op maandag 5 december 2011 21:54 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Ze bedoelt waardoor er minder mensen op je links klikken die je laat posten op je prikbord.
Idd Thijntje. De quests die je op je prikbord plaatstquote:Op maandag 5 december 2011 21:34 schreef stikkiemikkie het volgende:
[..]
mensen op je quest klikken? Define? Ik klik op wat ik ontvang en op wat ik hier zie (en ja, autocollect ook). Kan ik nog meer doen? Ik klik niet op de requests die ik in my neighbours zie want dat is altijd wat ik zelf ook nodig heb dus dat wil ik dan niet weggeven. Vertel!
Ik vind het mega irritant dat als ik ask friends klik, ik eigenlijk nooit een popupje krijg maar een echte lijst en die kan je maar 1x per dag doen...
Wat moet je allemaal nog ? Heb nog een zootje items over van ieder level volgensmij. Zet het anders even in je wishlistquote:Op maandag 5 december 2011 22:01 schreef stikkiemikkie het volgende:
[..]
aha, o.k., ja dat doe ik gelukkig dan toch ook (pfoe, was al bang dat ik iets essentieel handigs miste ;-), heb scjhiet allemaal zó niet op... Community center op lvl 2, ik bedoel maar...)
tnx!
Heb je al een banner, ballon en dat andere geval gegevenquote:Op maandag 5 december 2011 22:22 schreef stikkiemikkie het volgende:
Deze zijn voor m'n City center: https://apps.facebook.com(...)J%296qiRfLoqF&ref=nf
Ik kan toch alleen maar die wishlist in mijn inventory vullen, toch?
Morgen zal ik eens een lijstje zetten hier, tis nu bedtijd (gaap, weer een avond volgegamed, ahum...)
Ik hoefde er 'maar' 2 expansions voor te kopen.. dus ik vermoed dat t voor iedereen wel hetzelfde stukkie grond is. Die 2 stukken liggen er nu tevens een beetje nutteloos bij, maar komen vanzelf van pasquote:Op maandag 5 december 2011 19:43 schreef Rebel86 het volgende:
Permit; https://apps.facebook.com(...)SA%29LVpIfiDo&ref=nf
Waarom heb je altijd 3 expansions nodig om een bepaald gebied te unlocken.. Denk aan: news helicopter en nu de windfarm.. Waarom ligt het nu niet gewoon eens precies naast een gebied wat je al een keer unlocked hebt..Te makkelijk zeker
Dat had ik ook moeten doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:21 schreef Debsterr het volgende:
En die nieuwe quest, ik start gewoon eerst m'n shopje en harvest alvast een berg. Dan tikt 'ie die meteen af straks.
AHA! Wéér iets dat ik niet wist, TNX!quote:Op maandag 5 december 2011 22:25 schreef VdJ het volgende:
[..]
Heb je al een banner, ballon en dat andere geval gegevenAls je hem er morgen weer in zet zal ik er weer op klikken
(als het goed is gaan ze uit je wishlist namelijk, als iemand erop heeft geklikt)
Hij staat ergens aan het deel land wat je met je brug hebt vrijgemaakt.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:28 schreef Jojogirl het volgende:
Ze hebben de quest voor het frozen lake aangepast, je hoeft nu nog maar 2 grade schools te doen.
En weet iemand wanneer je precies die wind farm krijgt? Ik heb quest 2 hiervan al voltooid en lees overal dat je dan ergens zou moeten kunnen zien welke expansion je moet unlocken, maar ik zie nergens wat
Zou ik ook wel willen weten tbh.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:47 schreef VdJ het volgende:
Hoe zit dat btw met die sneeuw in je stadde ene dag heb ik helemaal niks en dan weer een mini beetje bij de randen van mn wegen en de dag erna weer ook wat op mn bomen en de dag daarnaaa is het weer weg
Ik wil sneeuw !!!
Er is zeker ook geen thema dat je kan aanzetten, zoals je bij halloween en herfst kon doen.. Ik heb hem niet gevonden in ieder gevalquote:Op woensdag 7 december 2011 13:24 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen weten tbh.
Had er al naar gezocht toen k het de eerste keer bij een buur zag, vind het een stuk interessanter dan de herfst achtergrond.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:07 schreef VdJ het volgende:
[..]
Er is zeker ook geen thema dat je kan aanzetten, zoals je bij halloween en herfst kon doen.. Ik heb hem niet gevonden in ieder geval
Thanks!quote:Op woensdag 7 december 2011 12:30 schreef Tijntje83 het volgende:
Tinsel: http://apps.facebook.com/(...)jKXDKx_w.3z1w&ref=nf
Stocking: http://apps.facebook.com/(...)aM1.ny53fMA0L&ref=nf
Present: http://apps.facebook.com/(...)RfLoG%28MIlpu&ref=nf
Bag of Flour: http://apps.facebook.com/(...)zhV_eyz5eVQJp&ref=nf
Heb ik soms ook, ik ga of even naar een buur en weer terug, of ik refresh evenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:34 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zie ineens geen enkel quest icon meer als ik speel
Thanks !quote:Op woensdag 7 december 2011 17:41 schreef Rebel86 het volgende:
Die sneeuw kon ik eerst ook niet vinden, maar staat in het build menu onder bestsellers, helemaal onderaan in het start-build-scherm.
Ik hoefde geen staff voor mn center hoor ? Ik moest wel even refreshen voordat ik er gebouwen in kon zetten.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef Debsterr het volgende:
Dus, ik zo upgraden naar City Center level 7. Ik allemaal collections inleveren voor energy om die bonus te benutten. Loopt dat ding weer eens vast. Bonus pleitte. Nou, dan maar vullen. Klik ik van alles aan want ik kon elke kier kiezen voor "fill". Gaat 'ie ineens collecten en blijkt dat je eerst staf moet hebben!
Nou in eens doet ie het wel weer inderdaad. Maar goed, iemand had het hier laatst over een e-mailadres voor contact? Ik vind het namelijk wel balen dat die bonus nu pleite is en ik voor niks energie heb "gespaard".quote:Op woensdag 7 december 2011 20:06 schreef VdJ het volgende:
[..]
Ik hoefde geen staff voor mn center hoor ? Ik moest wel even refreshen voordat ik er gebouwen in kon zetten.
helaas hier ook niet...quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef Tijntje83 het volgende:
Hebben 1 van mijn buren hier Eggs and Toast van de Comfort Food collection? Ik krijg hem alsmaar niet.
Zijn wij buren? Ik heb er 8quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef Tijntje83 het volgende:
Hebben 1 van mijn buren hier Eggs and Toast van de Comfort Food collection? Ik krijg hem alsmaar niet.
ja die sneeuwballen ofzo? Je kreeg in ieder geval ook iets van die huizenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:28 schreef Tijntje83 het volgende:
ballen?
En nee, het is puur willekeur.
Ach ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:32 schreef VdJ het volgende:
[..]
ja die sneeuwballen ofzo? Je kreeg in ieder geval ook iets van die huizenmaar die had ik heel snel
Mits je niet genoeg permits hebt voor een uitbreiding, klik op een stuk gebied die je nog niet hebt, klik op de 12x12 uitbreiding, Ask Friends, Share, ga naar je eigen prikbord en de rest spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:08 schreef stikkiemikkie het volgende:
Ik zie soms bij jullie posts permits, ik kan ze zelf alleen niet zien in mijn profiel, waar haal ik een link daarvoor vandaan eigenlijk?
Nee, je krijgt een spa van een van de recente, nieuwe quest, dus daarom gaat hij terug naar je inventory.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef stikkiemikkie het volgende:
En wat moet ik in hemelsnaam met VIER Spa's in mijn inventory? Ik heb er 2 geplaatst, uit mijn mall gehaald. Maar ik kan ze niet bulldozeren? Ik heb er al een stuk of 3-4 gebulldozerd, maar nu dus weer 4 in mijn invenotory staan. Zou er een max aan zitten???
AHA! oh, dat ik daar nu pas door een ander achter moet komen he...quote:Mits je niet genoeg permits hebt voor een uitbreiding, klik op een stuk gebied die je nog niet hebt, klik op de 12x12 uitbreiding, Ask Friends, Share, ga naar je eigen prikbord en de rest spreekt voor zich.
Had ik ook, vanaaf of morgen zal dat wel goed zijn. Zit een enorme vertraging op om 1 of andere reden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:56 schreef VdJ het volgende:
Wtf ik heb 20 hocky sticksde rest is ook al voltooid. Maar hij zegt dat ik de andere 2 dingen goed heb en nog steeds 0 hocky sticks heb
Ik had een van die sneeuw quests klaar en toen meteen erna kreeg ik de melding dat ik die quest ook klaar had...quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:53 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Had ik ook, vanaaf of morgen zal dat wel goed zijn. Zit een enorme vertraging op om 1 of andere reden.
Bij mij staan ze er anders nog 'gewoon' tussen?quote:Op zondag 11 december 2011 17:49 schreef DjFrodo het volgende:
Het spijt me, ik kan geen zone permits meer sturen als gift, is nu ook van mijn gift pagina verdwenen(
Harde tijden breken aan ...
Op zoning permits clicken en dan ask friends en dan uiteraard hier linkenquote:Op maandag 12 december 2011 23:28 schreef iBenny het volgende:
Hoe kan ik nou Zonig Permits versturen?
zo doe ik het ook. Alleen dingen als de brug, de dam en dat windmill verhaal is interessant vanwege de extra ruimte en energy.quote:Op maandag 12 december 2011 23:59 schreef Enchanter het volgende:
Ik laat dat hele kerst gebeuren maar voor wat het is , net zoals dat halloween (op het hotel na dan) en dat Michael Jackson gedoe.
Heb te veel quests en dingen die ik nog af moet bouwen
Ik wil je best toevoegen maar je staat niet in de lijst. Ik wel, dus voeg maar toe!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef FutureWorld het volgende:
Ik moet ruim 3.000 extra population nu voor mijn volgende expansionecht te triest.. terwijl ik al n 50.000 inwoners heb. En die christmasexpansions, ik vraag me af of me dat allemaal gaat lukken op tijd.
Presents: http://apps.facebook.com/(...)mggCLqiRfLoG%28MIlpu
EDIT: Ik kan nog wel wat actieve buren gebruiken ook.. het aantal echt actieve is de laatste maanden best wel afnomen..
EDIT:
TRAINSTOP: http://apps.facebook.com/(...)O-18vJISA%29LVpIfiDo
Ook niet na een aantal keer herladen?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:44 schreef VdJ het volgende:
Ik krijg dus aan het begin van CV ook geen permit melding!
Nope, dus nu doe ik het maar gewoon iedere keer via de linkquote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Ook niet na een aantal keer herladen?
Mee eens. Ik zit pas op 2quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:11 schreef Tijntje83 het volgende:
Niet meer, zit nu op 6 quests, al komen de laatste tijd wel erg veel nieuwe quests tbh.
Die quest waar je holiday cheers moet verzamelen, veel te lage droprate, heb er pas 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |