Dan moet en de plassen opruimen en de douchecabine repareren.
quote:opgesodehorkt newbee...
HuH? wat is dr nou weer een probleem aan naakt douchen?
ik douche me hele leve al naakt
thuis, op sportverenigingen enz enz.
whats the prob pplz?GreetZ,
Xeron
quote:doe is liev
Op zondag 16 maart 2003 18:56 schreef Gerdo het volgende:[..]
opgesodehorkt newbee...
quote:Ok, dit meen je niet hoop ik.
Op zondag 16 maart 2003 18:57 schreef pekel het volgende:
ik zeg het eerlijk: Ik douche naakt
quote:Ik douche al mijn hele leven naakt, bij het voetbal, in school, thuis.
Op zondag 16 maart 2003 19:00 schreef MMore het volgende:[..]
Ok, dit meen je niet hoop ik.
www.ineedpsychischehulp.nl
quote:Gatver!!
Op zondag 16 maart 2003 19:01 schreef pekel het volgende:[..]
Ik douche al mijn hele leven naakt, bij het voetbal, in school, thuis.
quote:btw, kijk je weleens in welke rubriek een topic staat?
Op zondag 16 maart 2003 19:01 schreef pekel het volgende:[..]
Ik douche al mijn hele leven naakt, bij het voetbal, in school, thuis.
quote:whahahahaha hoezo newbie
Op donderdag 11 juli 2002 10:06 schreef Xeron het volgende:
HuH? wat is dr nou weer een probleem aan naakt douchen?
ik douche me hele leve al naakt
thuis, op sportverenigingen enz enz.
whats the prob pplz?GreetZ,
Xeron
tjonge jonge
btw heb ik het een keer geprobeerd, maar wel met me sokken aan
quote:Hoe was het weer daar??
Op zondag 16 maart 2003 19:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik ben vandaag voor het eerst in bad geweest (het was een proef), en dat beviel me zo goed, dat ik de volgende keer overweeg er water in te doen.
quote:Zonnetje scheen
Op zondag 16 maart 2003 19:17 schreef LangeJan het volgende:[..]
Hoe was het weer daar??
quote:Nee, ik voreg het omdat ik ook eens in bad ben geweest.. alleen toen regende het.
Op zondag 16 maart 2003 19:18 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Zonnetje scheen
quote:da's toch normaal
Op zondag 16 maart 2003 19:05 schreef Markster het volgende:[..]
whahahahaha hoezo newbie
tjonge jonge
btw heb ik het een keer geprobeerd, maar wel met me sokken aan
Het idee alleen al.. Plakt zo... En dan schijnt er ook nog een soort zeep voor te zijn, voor je haren dan he.. Weet iemand daar iets over?
quote:Jah dat heet shampoo, ik schaam me eigenlijk dat ik het weet, maar er zijn dus gemeenschappen waar mensen hun haar wassen. En mijn achterachterneefje, gebruikt dat spul dus dagelijks..
Op zondag 16 maart 2003 22:16 schreef Dikkie_Dik18 het volgende:
En als jullie dan douchen he, met of zonder kleding aan, hoe doen jullie dat dan met je haar?! Waar laat je dat? Want dat laten jullie toch ook niet nat worden neem ik aan...Het idee alleen al.. Plakt zo... En dan schijnt er ook nog een soort zeep voor te zijn, voor je haren dan he.. Weet iemand daar iets over?
De vereniging adviseerd om als je zeker wil weten dat je niet strafbaar bent een speciaal astronautenpak aan te schaffen (op de website te koop voor E 7456,-) waar mee gegarandeerd niemand je iets zien bij het droogdouchen. Zelfs röntgen stralen worden tegengehouden.
Op de afbeelding is de Retro uitvoering te zien, verdere uitvoeringen zijn : Alien, China, Challenger en Apollo 13.
Alle uitvoeringen zijn uivoerbaar met het No-Eye-Contact onderdeel wat appart te koop is (E 1274,-)
En ik heb net een maandenlange therapie afgesloten... ik ga me weer even aanmelden!!
quote:Die vereninging heeft me uitgekleed.....
Op maandag 17 maart 2003 09:02 schreef Sitethief het volgende:
Voor mensen die geestelijke schade hebben opgelopen toen naakt douchte (wellicht door familie of vrienden gedwongen)bestaat er een vereniging: Vereniging Uitgeklede Naakte Zieke Intrieste Gestoorde Europeanen (V.U.N.Z.I.G.E.).
Neem direct na deze ernstige misdrijf contact op met deze vereniging die er o.a. voor kan zorgen dat er van rechtsvervolging word afgezien. Bel 0384202284567 of ga naar www.vunzige.org.De vereniging adviseerd om als je zeker wil weten dat je niet strafbaar bent een speciaal astronautenpak aan te schaffen (op de website te koop voor E 7456,-) waar mee gegarandeerd niemand je iets zien bij het droogdouchen. Zelfs röntgen stralen worden tegengehouden.
Op de afbeelding is de Retro uitvoering te zien, verdere uitvoeringen zijn : Alien, China, Challenger en Apollo 13.
Alle uitvoeringen zijn uivoerbaar met het No-Eye-Contact onderdeel wat appart te koop is (E 1274,-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |