abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4964751
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 10:06 schreef Xeron het volgende:
HuH? wat is dr nou weer een probleem aan naakt douchen?
ik douche me hele leve al naakt
thuis, op sportverenigingen enz enz.
whats the prob pplz?

GreetZ,
Xeron

Kijk ff in welk forum je zit in vervolg Naakt douchen dat doe je toch niet
pi_4964778
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 09:38 schreef Tha-Gnome het volgende:
Douche? Wat is dat?
ik ben een boterham aan het eten
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  donderdag 11 juli 2002 @ 10:15:37 #28
31978 Quosego
> > > NON-FRIENDLY &l
pi_4964790
Gadver, je gaat toch niet naakt onder een douche staan. Straks gaan die mensen ook nog zeggen dat ze hun kleren appart moeten wassen....

BAH, nee mij niet gezien

> > > Who needs an enemy if you have me as a friend < < <
pi_4964795
Joh, Xeron, je hele leven al...

Arme jij, die opvoedkundige ideeën tsssss, kan jeugdtraumaatje zijn

Hold on! Het gaat over.

Keanu
  donderdag 11 juli 2002 @ 10:17:19 #30
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_4964797
Uberhaupt je lichaam opzettelijk nat maken... gatver...
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_4964799
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 08:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik hoor wel eens dat mensen hun kleren uittrekken als ze gaan douchen, dat lijkt me nu helemaal niks, stel je eens voor dat er plotseling iemand binnen komt, en je staat daar in je blote billen.nee dank je ,ik moet er niet aan denken.
hebben jullie ervaring met naakt douchen? ik kan me niet voorstellen dat dat echt prettig is.
geweldig!

het niveau van onzin stijgt gelukkig weer naar ongekende hoogte!

pi_4964808
quote:
whats the prob pplz?

GreetZ,
Xeron

[offtopic]
(Doet ie expres, het bestaat niet dat iemand zooo stom kan zijn: nofi)
[/offtopic]

Het is echt aan te raden om naakt te douchen, eerst durfde ik het niet goed. Toen ik het eenmaal geprobeerd had, kwam ik er achter dat het echt lekker is, je voelt het water lekker langs je naakte lijft sijpelen het neemt je mee in extase. EN het is lekker geil

Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_4964822
quote:
whats the prob pplz?

GreetZ,
Xeron

De kinderbescherming is al ingelicht.

Hoe kunnen die mensen die zijn ouders zijn hem dit aandoen. Ze hebben hem ook nog gehersenspoeld en gezegd dat het heel normaal is.

En je dan afvragen waarom iedereen je nawijst als je over straat loopt.

Tssss.

pi_4964825
Mijn lichaam nat maken is voor mij geen bezwaar, maar het moet wel met het nodige beleid gebeuren. Kijk, naakt is sowieso bespottelijk, dat stelt je bloot aan meerdere risico's waarvan slipgevaar nog wel de meest zorgwekkende is. Het heeft Elvis ook niet bepaald goed gedaan, of wel dan? Nee, een paar zaalsportschoenen is onmisbaar, evenals een lange broek voor de betere afwatering. Toch durf ik soms best kinky te doen en ga ik met korte mouwen het onzekere tegemoet. Uiteraard wel met pads voor mijn ellebogen, dat spreekt voor zich
The prettiest people do the ugliest things
pi_4964848
En als het echt te gavaarlijk word neem ik een paraplu mee...
pi_4964851
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 10:22 schreef Khalein het volgende:
Mijn lichaam nat maken is voor mij geen bezwaar, maar het moet wel met het nodige beleid gebeuren. Kijk, naakt is sowieso bespottelijk, dat stelt je bloot aan meerdere risico's waarvan slipgevaar nog wel de meest zorgwekkende is. Het heeft Elvis ook niet bepaald goed gedaan, of wel dan? Nee, een paar zaalsportschoenen is onmisbaar, evenals een lange broek voor de betere afwatering. Toch durf ik soms best kinky te doen en ga ik met korte mouwen het onzekere tegemoet. Uiteraard wel met pads voor mijn ellebogen, dat spreekt voor zich
Met het oog op het slipgevaar, mag ik aannnemen dat u wel bescherming draagt? M.n. polsen, knieen en hoofd zijn zeer kwetsbare plekken.
pi_4965328
Ik heb ooit iemand gekend die naakt douchte, maar dat was een zestiger jaren type...
I´m back.
pi_4965433
ik heb ooit eens iemand betrapt die naakt aan het douchen was. stond ik daar met zo'n superrood hoofd. gewoon iemand te zien die mijn grootste fantasie staat uit te voeren. nee, is niet leuk, heeft een van jullie dat al meegemaakt??
  donderdag 11 juli 2002 @ 11:46:41 #39
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_4965546
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 09:38 schreef Tha-Gnome het volgende:
Douche? Wat is dat?
Wat is naakt?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 11 juli 2002 @ 12:03:19 #40
16209 cowgod
Obey.....!
pi_4965720
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 11:37 schreef JSR het volgende:
ik heb ooit eens iemand betrapt die naakt aan het douchen was. stond ik daar met zo'n superrood hoofd. gewoon iemand te zien die mijn grootste fantasie staat uit te voeren. nee, is niet leuk, heeft een van jullie dat al meegemaakt??
Een aantal maanden geleden, mijn vriendin. Zonder schaampte, of wat dan ook. Heb er een paar nachten niet van kunnen slapen. Denk je iemand te kennen

Maar die is sinds die vreemde lichtflitsen in de lucht ook niet meer gesignaleerd.

If I seem superhuman, I have been misunderstood.......
  donderdag 11 juli 2002 @ 12:22:52 #41
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_4965960
Ik waarschuw u allen.

Laatst kwam de politie plots binnen. Stond ik daar in mijn string te douchen. Nou, net aan hoor, net aan. Ik moest bijna mee naar het bureau. Maar na betaling (ik betaalde +/- ¤250 aan de agenten (samen)) mocht ik thuisblijven, op voorwaarde dat ik andere (meer) kleding zou gaan dragen..

Dus let goed op wat je doet, ze houden je in de gaten!! .

12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  donderdag 11 juli 2002 @ 12:30:17 #42
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_4966053
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 11 juli 2002 @ 12:52:10 #43
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_4966274
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 10:15 schreef Quosego het volgende:
Gadver, je gaat toch niet naakt onder een douche staan. Straks gaan die mensen ook nog zeggen dat ze hun kleren appart moeten wassen....

BAH, nee mij niet gezien

Kleren wassen????

moet dat

Proud to be a Fok!ker | Fotoboek | Grunnie
  donderdag 11 juli 2002 @ 13:00:30 #44
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_4966351
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 08:59 schreef dutchmilan het volgende:
Volgens mij kan je beter naakt douchen dan half naakt poepen. Jee dat lijkt me nou echt niks he!
half-naakt vindt ik al iets minder extreem dan naakt, dus misschien maar half-naakt douchen dan maar. De ene keer met slip aan de andere keer met T-shirtje, dan kun je makkelijker bepaalde delen bedekken mocht er iemand binnenkomen.
Poeh, wel moeilijk om je zo open te stellen voor anderen, wat te denken van naakt douchen op een naturistenstrand, da's helemaal de limit dan.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_4966417
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 13:00 schreef _joepie_ het volgende:

[..]

half-naakt vindt ik al iets minder extreem dan naakt, dus misschien maar half-naakt douchen dan maar. De ene keer met slip aan de andere keer met T-shirtje, dan kun je makkelijker bepaalde delen bedekken mocht er iemand binnenkomen.
Poeh, wel moeilijk om je zo open te stellen voor anderen, wat te denken van naakt douchen op een naturistenstrand, da's helemaal de limit dan.

Het naturistenstrand is toch van oudsher een verzamelplaats van naaktdouchers?? Ik bedoel: iedereen doet het dus je hoeft je er niet voor te schamen hoor!
  donderdag 11 juli 2002 @ 13:16:27 #46
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_4966562
shit dan ben ik welextreem bezig:
ik douche me wel naakt
Drugs are good mkay?
  donderdag 11 juli 2002 @ 14:10:27 #47
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_4967219
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 13:16 schreef Party_P het volgende:
shit dan ben ik welextreem bezig:
ik douche me wel naakt
Wat een boefje ben je toch !

Naakt douchen is eng(punt).

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_4967241
hoe doen jullie dat met zwemmen?? doen jullie dan ook altijd je kleren allemaal aan??
ik laatst wel maar was in het buitenland dus niemand had da..voelde me best te koop lopen..
hebben ze in het buitenland andere culturen???
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  donderdag 11 juli 2002 @ 14:15:00 #49
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_4967270
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 14:12 schreef Blueman het volgende:

hebben ze in het buitenland andere culturen???

neey joh ... buitenland en andere culturen dat gaat niet samen. Denk ik
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 11 juli 2002 @ 14:16:16 #50
25106 Kesh
Mmmm, free goo!
pi_4967283
Iedereen die zegt dat hij naakt douched moet nodig ff zijn mond spoelen

Dat doe je toch niet BAH!

* Kesh doet altijd nog wat extra kleren aan voordat hij zich gaat douche

Homer: Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')