abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juli 2002 @ 07:52:37 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_4964179
Omdat de risico's enorm zijn op geslachtsziektes en HIV/AIDS is het toch wonderbaarlijk dat mensen nog steeds massaal aan sex doen, als je in je achterhoofd hebt dat je het risico loopt op verschrikkelijke ziektes en dat elke keer dodelijk kan zijn. Wat maakt sex zo aantrekkelijk, dat zelfs die enorme risico's en de dood mensen er niet van weerhoudt? Ook met een condoom vrijen is eigenlijk het zelfde als schieten op iemand met een M16 en maar hopen dat het kogelvrije vest het houdt en toch zie je niemand dat uitproberen..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 11 juli 2002 @ 07:55:39 #2
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_4964186
De risico's vallen wel mee, zeker als je het bij 1 partner houdt. Mijn partner en ik weten dat we elkaar 100% kunnen vertrouwen en we gebruiken alleen voorbehoedsmiddelen tegen zwangerschap.

Bovendien is het gewoon erg lekker.

Je leest ook dagelijks in de krant dat allerlei voedsel ongezond is. De ene week rundvlees, de volgende week zuivel, dan weer brood en chips... blijf toch wel gewoon lekker eten hoor (ben wel vegetarier maar niet vanwege de hormonen/geneesmiddelen/BSE etc).

Roken is ook ongezond en toch doen miljoenen mensen het.

Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  donderdag 11 juli 2002 @ 08:03:06 #3
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_4964204
Ach, alles in het leven is gevaarlijk. En je weet toch nooit waar je lichtje door dooft. Je kan nog zo voorzichtig leven, der kan zo maar een bus door je huis komen rijden.

Verder suggereer je maar steeds dat iedereen der maar op los neukt. Waar haal je die wijsheid toch vandaan? Der zijn nog steeds zat mensen die der heel anders over denken, en niet als konijnen alles maar pakken wat ze pakken kunnen hoor.

PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  donderdag 11 juli 2002 @ 08:09:24 #4
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4964215
Wat een fantastisch wereldvreemd Bloodhoundfromhell-topic weer dit .
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_4964220
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 08:09 schreef X-Ray het volgende:
Wat een fantastisch wereldvreemd Bloodhoundfromhell-topic weer dit [afbeelding].
Idd!

*zucht*

Yvonne! Hij doet het weer hoor!

pi_4964222
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 08:03 schreef DaMSWer het volgende:
Verder suggereer je maar steeds dat iedereen der maar op los neukt. Waar haal je die wijsheid toch vandaan? Der zijn nog steeds zat mensen die der heel anders over denken, en niet als konijnen alles maar pakken wat ze pakken kunnen hoor.
*meldt*
  donderdag 11 juli 2002 @ 08:28:43 #7
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_4964253
euhm, je bent 29 jaar jong...weet je nou nog niet waarom mensen aan sex doen?
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  donderdag 11 juli 2002 @ 08:31:54 #8
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_4964259
Laat ik het zo zeggen; De meeste mensen willen ergens anders aan denken voor/gedurende en na de sex?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  donderdag 11 juli 2002 @ 08:40:29 #9
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_4964273
ALs je leest hoe los sommige mensen gaan, hoe ze van de een naar de ander springen en hopsen dan vraag ik me idd af wat ze bezielt, want voorbehoedsmiddelen? Nah, bederft het plezier alleen maar. Tijdje geleden hadden ze wat nieuws gevonden, Fuck of dead. Dan had je sex met iemand die HIV-besmet was en dat gaf dan een kick. Nu vraag ik je, wat zit er dan los in die bovenkamer.
pi_4964274
... omdat de kans verwaarloosbaar klein is dat je in heterosexuele kringen met een 'normale' partner HIV oploopt...
A sick mind is a joy forever
  donderdag 11 juli 2002 @ 08:41:44 #11
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_4964278
Zelf vind ik trouwens dat je wel voorzichtig moet doen, en dat je ook volledig elkaar moet kunnen vertrouwen. Als dat er al niet is heeft de hele relatie niet zoveel zin denk ik.
pi_4964284
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 08:40 schreef powertony het volgende:
... omdat de kans verwaarloosbaar klein is dat je in heterosexuele kringen met een 'normale' partner HIV oploopt...
Als je dat gelooft heb ik ook nog wel een leuk timeshare perceeltje voor je te koop ...
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_4964292
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 08:40 schreef micha het volgende:
ALs je leest hoe los sommige mensen gaan, hoe ze van de een naar de ander springen en hopsen dan vraag ik me idd af wat ze bezielt, want voorbehoedsmiddelen? Nah, bederft het plezier alleen maar. Tijdje geleden hadden ze wat nieuws gevonden, Fuck of dead. Dan had je sex met iemand die HIV-besmet was en dat gaf dan een kick. Nu vraag ik je, wat zit er dan los in die bovenkamer.
slechte gefrustreerde jeugd?
nah ja, als mensen russian roulette doen kun je hetzelfde zeggen.
  donderdag 11 juli 2002 @ 09:19:29 #14
29093 Ik_dus
Your banner could be here!!!
pi_4964400
Dat is het nadeel van leven,je gaat er absoluut dood aan.
Ik ga liever dood door sex dan door een verkeersongeluk of hongerdood,in sommige landen is ook niet veel anders te doen.
[url]http://phrostbite.iscool.net[/url]
  donderdag 11 juli 2002 @ 09:27:14 #15
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4964441
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 08:47 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Als je dat gelooft heb ik ook nog wel een leuk timeshare perceeltje voor je te koop ...

Het is anders wel zo.
Sex met een vrouw die HIV-besmet is, geeft een man ongeveer 0,1% kans besmet te worden met HIV door vaginale sex.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  donderdag 11 juli 2002 @ 09:28:21 #16
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_4964452
euh omdat sex lekker is
Proud to be a Fok!ker | Fotoboek | Grunnie
pi_4964453
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 09:27 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Het is anders wel zo.
Sex met een vrouw die HIV-besmet is, geeft een man ongeveer 0,1% kans besmet te worden met HIV door vaginale sex.

mja okee, maar HIV is niet het enige wat je op zou kunnen lopen. Ik vind het een beetje te kort door de bocht-
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_4964472
misschien is sex wel lekker..
ook is het iets van 2 mensen
is misscihen wel gevaarlijk maar je doet die stap samen nemen..:)
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_4964531
In vergelijking he? Wat is dan gevaarlijker onveilige sex of in een vliegtuig stappen? 0,01% bij hetero vrouwen kans, dat is 1 op de 1000, 1 op de hoeveel vliegtuigen stort er neer?
pi_4964594
en toch doen ook veel mensen in Afrika het nog onveilig, ondanks de (zeer hoge!) kans op besmetting met HIV. daar verbaas ik me ook wel over.
pi_4964646
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 09:49 schreef bixister het volgende:
en toch doen ook veel mensen in Afrika het nog onveilig, ondanks de (zeer hoge!) kans op besmetting met HIV. daar verbaas ik me ook wel over.
De meeste mensen in Afrika hebben geen enkel idee wat ze aan het doen zijn. Die eten een condoom liever op dan dat ze hem om hun snikkel vouwen. Daar kan ik het me nog een beetjhe voorstellen maar hier waar alle kennis erover zo hoog is... Ach ja iedereen weet ook dat roken/drinken/drugs slecht voor je is, toch doet (vrijwel) iedereen het. Waarom? Het is lekker punt.
  donderdag 11 juli 2002 @ 09:58:02 #22
31978 Quosego
> > > NON-FRIENDLY &l
pi_4964657
Autorijden is gevaarlijk, fietsen is gevaarlijk, drinken is gevaarlijk, je mening uiten is in nederland gevaarlijk, vechten is gevaarlijk, sporten is gevaarlijk, denksporten zijn zelfs gevaarlijk. En allemaal doen we dat.
> > > Who needs an enemy if you have me as a friend < < <
pi_4964700
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 09:58 schreef Quosego het volgende:
Autorijden is gevaarlijk, fietsen is gevaarlijk, drinken is gevaarlijk, je mening uiten is in nederland gevaarlijk, vechten is gevaarlijk, sporten is gevaarlijk, denksporten zijn zelfs gevaarlijk. En allemaal doen we dat.
juist
en als we dit niet zouden doen
watvoor leven zou je dan hebben....
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  donderdag 11 juli 2002 @ 10:09:52 #24
31978 Quosego
> > > NON-FRIENDLY &l
pi_4964752
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 10:03 schreef Blueman het volgende:

[..]

juist
en als we dit niet zouden doen
watvoor leven zou je dan hebben....

Dat bedoel ik maar... Als je geen gevaar wilt lopen moet je zelfmoord plegen...
> > > Who needs an enemy if you have me as a friend < < <
pi_4965229
Wel een grappig toppic, maar het uitgangspunt is...

Ten eerste is sex gewoon het lekkerste wat er is, iets wat nooit gaat vervelen.

Ten tweede is de kans dat je een dodelijke ziekte oploopt via sex behoorlijk klein. De kans om besmet te raken met hiv terwijl je onbechermd vrijt met een besmet iemand is al klein, laat staan dat je het doet met een willekeurig iemand en/of met een condoom. De vergelijking tussen sex-condoom en machinegeweer-kogelvrijvest gaat ook niet op.

Ten derde wordt in de westerse wereld hiv-besmetting niet meer gezien als het hebben van een dodelijke ziekte. Natuurlijk wel iets om zeker te vermijden, maar hoeft niet persé dodelijk te zijn.

En ten slotte, zoals eerder gezegd, tegenwoordig is niks meer goed voor je. Roken, vlees eten, drinken, verkeer, klussen in huis, zwemmen, mensen verkeerd aankijken, overal om kun je het loodje leggen. En dan zou ik er liever maar op los vrijen (veilig met nieuwe partners) en zoveel mogelijk van het leven genieten.

Martijn

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')