Bovendien is het gewoon erg lekker.
Je leest ook dagelijks in de krant dat allerlei voedsel ongezond is. De ene week rundvlees, de volgende week zuivel, dan weer brood en chips... blijf toch wel gewoon lekker eten hoor (ben wel vegetarier maar niet vanwege de hormonen/geneesmiddelen/BSE etc).
Roken is ook ongezond en toch doen miljoenen mensen het.
Verder suggereer je maar steeds dat iedereen der maar op los neukt. Waar haal je die wijsheid toch vandaan? Der zijn nog steeds zat mensen die der heel anders over denken, en niet als konijnen alles maar pakken wat ze pakken kunnen hoor.
quote:Idd!
Op donderdag 11 juli 2002 08:09 schreef X-Ray het volgende:
Wat een fantastisch wereldvreemd Bloodhoundfromhell-topic weer dit[afbeelding].
*zucht*
Yvonne! Hij doet het weer hoor!
quote:*meldt*
Op donderdag 11 juli 2002 08:03 schreef DaMSWer het volgende:
Verder suggereer je maar steeds dat iedereen der maar op los neukt. Waar haal je die wijsheid toch vandaan? Der zijn nog steeds zat mensen die der heel anders over denken, en niet als konijnen alles maar pakken wat ze pakken kunnen hoor.
quote:Als je dat gelooft heb ik ook nog wel een leuk timeshare perceeltje voor je te koop ...
Op donderdag 11 juli 2002 08:40 schreef powertony het volgende:
... omdat de kans verwaarloosbaar klein is dat je in heterosexuele kringen met een 'normale' partner HIV oploopt...
quote:slechte gefrustreerde jeugd?
Op donderdag 11 juli 2002 08:40 schreef micha het volgende:
ALs je leest hoe los sommige mensen gaan, hoe ze van de een naar de ander springen en hopsen dan vraag ik me idd af wat ze bezielt, want voorbehoedsmiddelen? Nah, bederft het plezier alleen maar. Tijdje geleden hadden ze wat nieuws gevonden, Fuck of dead. Dan had je sex met iemand die HIV-besmet was en dat gaf dan een kick. Nu vraag ik je, wat zit er dan los in die bovenkamer.
quote:Het is anders wel zo.
Op donderdag 11 juli 2002 08:47 schreef Atrimar het volgende:[..]
Als je dat gelooft heb ik ook nog wel een leuk timeshare perceeltje voor je te koop ...
quote:mja okee, maar HIV is niet het enige wat je op zou kunnen lopen. Ik vind het een beetje te kort door de bocht-
Op donderdag 11 juli 2002 09:27 schreef X-Ray het volgende:[..]
Het is anders wel zo.
Sex met een vrouw die HIV-besmet is, geeft een man ongeveer 0,1% kans besmet te worden met HIV door vaginale sex.
quote:De meeste mensen in Afrika hebben geen enkel idee wat ze aan het doen zijn. Die eten een condoom liever op dan dat ze hem om hun snikkel vouwen. Daar kan ik het me nog een beetjhe voorstellen maar hier waar alle kennis erover zo hoog is... Ach ja iedereen weet ook dat roken/drinken/drugs slecht voor je is, toch doet (vrijwel) iedereen het. Waarom? Het is lekker punt.
Op donderdag 11 juli 2002 09:49 schreef bixister het volgende:
en toch doen ook veel mensen in Afrika het nog onveilig, ondanks de (zeer hoge!) kans op besmetting met HIV. daar verbaas ik me ook wel over.
quote:juist
Op donderdag 11 juli 2002 09:58 schreef Quosego het volgende:
Autorijden is gevaarlijk, fietsen is gevaarlijk, drinken is gevaarlijk, je mening uiten is in nederland gevaarlijk, vechten is gevaarlijk, sporten is gevaarlijk, denksporten zijn zelfs gevaarlijk. En allemaal doen we dat.
quote:Dat bedoel ik maar... Als je geen gevaar wilt lopen moet je zelfmoord plegen...
Op donderdag 11 juli 2002 10:03 schreef Blueman het volgende:[..]
juist
en als we dit niet zouden doen
watvoor leven zou je dan hebben....
Ten eerste is sex gewoon het lekkerste wat er is, iets wat nooit gaat vervelen.
Ten tweede is de kans dat je een dodelijke ziekte oploopt via sex behoorlijk klein. De kans om besmet te raken met hiv terwijl je onbechermd vrijt met een besmet iemand is al klein, laat staan dat je het doet met een willekeurig iemand en/of met een condoom. De vergelijking tussen sex-condoom en machinegeweer-kogelvrijvest gaat ook niet op.
Ten derde wordt in de westerse wereld hiv-besmetting niet meer gezien als het hebben van een dodelijke ziekte. Natuurlijk wel iets om zeker te vermijden, maar hoeft niet persé dodelijk te zijn.
En ten slotte, zoals eerder gezegd, tegenwoordig is niks meer goed voor je. Roken, vlees eten, drinken, verkeer, klussen in huis, zwemmen, mensen verkeerd aankijken, overal om kun je het loodje leggen. En dan zou ik er liever maar op los vrijen (veilig met nieuwe partners) en zoveel mogelijk van het leven genieten.
Martijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |