Waar haal je al die shit vandaan?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Zwakkelingen![]()
Ik kan als ik wil al een draak oproepen, die me 5 minuten komt helpen met werkelijk á-lles vermoorden![]()
Oh en een Nord Hero uit Sovngard, die even naar de mortal world komt om samen met mij wat hoofden te laten rollen
Deze twee heb ik uit de main quest, heb ook nog een shout (duurt 5 minuten om op te ladenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar haal je al die shit vandaan?
Oh, de Main Quest, daar heb ik nog geen drol aan gedaanquote:Op donderdag 1 december 2011 18:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deze twee heb ik uit de main quest, heb ook nog een shout (duurt 5 minuten om op te laden) dat ik zo'n dikke storm oproep, keiharde regen, en iedereen in de buurt wordt dan keihard gekilled door bliksem
Ook mensen die bij jou horen en citizens enzo
Wat een baasquote:Op donderdag 1 december 2011 19:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Geweldig dat er nog van dat soort mensen zijn
Wat een beestquote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijnaam: Blowjob
Kende je die shit nog niet? Gaat jaren terug man!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef Michhas het volgende:
Er was gewoon al een topic voor
ONZe nieuwe held, Hildo
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kende je die shit nog niet? Gaat jaren terug man!
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef Michhas het volgende:
Er was gewoon al een topic voor
ONZe nieuwe held, Hildo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |