Zo gaat dat bij ons ook altijd. Naar de les, en dan vervolgens geen flikker uitvoeren en tot de conclusie komen dat je net zo goed thuis had kunnen blijven.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:02 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha ik had hetzelfde, zit nu half te slapen in de les en fok te lezen
Daarom blijf ik dus vrijwel elke dag thuis, ook al is school bij mij 2 minuten lopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:06 schreef Frankii het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij ons ook altijd. Naar de les, en dan vervolgens geen flikker uitvoeren en tot de conclusie komen dat je net zo goed thuis had kunnen blijven.
Gelukkig is er hier nog 1 die werktquote:Op donderdag 1 december 2011 12:06 schreef Frankii het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij ons ook altijd. Naar de les, en dan vervolgens geen flikker uitvoeren en tot de conclusie komen dat je net zo goed thuis had kunnen blijven.
Wie dan? Rossdale in ieder geval niet. Hij stuurde mij net een berichtje dat hij nu op de bahama's ligt te chillen op het dek van zijn 3 master.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gelukkig is er hier nog 1 die werkt
IK!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wie dan? Rossdale in ieder geval niet. Hij stuurde mij net een berichtje dat hij nu op de bahama's ligt te chillen op het dek van zijn 3 master.
Klussen is niet werken, dat is af en toe op een spijker slaan en weer je zoveelste kop koffie drinken!quote:
3 keer per week in utrecht voor werkquote:Op donderdag 1 december 2011 11:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ben je voor werk hier of om te hangen en bitches te spotten?
Je hoeft alleen koffie in drank te veranderen en het klopt ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:31 schreef Frankii het volgende:
Fucking sterke koffie drinken en zo naar de wc rennen
Dudequote:Op donderdag 1 december 2011 11:38 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben nu al kapot, en ben net 2 min uit bed
Oh wauw. Die nummers heb ik grijs gedraaid.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke Oke,
Nog meer bonus dan maar :
En een moersleutel, een schroevendraaier en een schaarquote:Op donderdag 1 december 2011 15:32 schreef Rossdale het volgende:
Vind je een meid met enorme jetsers...
[ afbeelding ]
"Zijn ze echt?"
"Hihi, nee dat niet"
"Oh siliconen dus?"
"Hihi, nee hoor, een klauwhamer"
[ afbeelding ]
Wat is dezen.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:32 schreef Rossdale het volgende:
Vind je een meid met enorme jetsers...
[ afbeelding ]
"Zijn ze echt?"
"Hihi, nee dat niet"
"Oh siliconen dus?"
"Hihi, nee hoor, een klauwhamer"
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op donderdag 1 december 2011 15:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh wauw. Die nummers heb ik grijs gedraaid.
Ik was ook alweer terug gekropen en in slaap gevallen, vlak na die postquote:
Ik ben hooggeleid G, ik steel van die rijke tata'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |