Cola, ijsthee en een paar gebakken eierenquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Ben je nou een doorgewinterd zuipert of niet. Je zou moeten weten dat je het daarmee alleen maar uitstelt. Het enige dat helpt is water, en vet. Dus melk drinken. Moederneukend veel melk drinken.
Happen 101.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Erg late reactie. Faal, man o man
Reactie geven 202.quote:
ik lig er nog steeds in kan alleen niet slapen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 03:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hey meisje, wat doe jij zo laat uit bed??
Tja lastig, ik kan je niet helpen, want mijn pogingen tot slapen zijn ook gefaald.quote:Op vrijdag 2 december 2011 03:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ik lig er nog steeds in kan alleen niet slapen.
99 luftballon? Anthon aus tirol? Edelweiss? Vragen vragen vragenquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu heb ik dat stomme Duitse nummer weer in mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
99 luftballon? Anthon aus tirol? Edelweiss? Vragen vragen vragen
Doe maar niet want je krijgt er hoofdpijn van.quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ken hem niet, en kan hem nu ook niet luisteren
"Als je onder schot werd gehouden"quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:35 schreef Pixell het volgende:
Friends with benefits![]()
Mila Kunis,
Die zou ik wel een keertje doen, als ik onder schot werd gehouden ofzo..
![]()
Nick en Stoma, sitting in a tree, b-i-t-c-h-i-n-g![]()
Weltrusten
Dit inderdaad. Pierre! Dat is pas een doorgewinterde zuiperd. Die man leeft in een constante staat van alcoholische extase. Want ja, na 24 bier, 2 flessen tequila en een schnapps of 12 is deze man slechts licht aangeschoten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die zeggen door gewinterde zuipers te zijn en dan klagen dat ze een kater hebben of een middel tegen katers. Echte bazen doen hier gewoon niet aan die staan op en gaan gewoon verder met de gewoonlijke gang van zaken
Told you soquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:35 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteren 2 uurtjes in MW3 kanonnenvoer geweest![]()
Zag ook dat jullie allemaal BF3 spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |