Maar wel gruwelijk onoverzichtelijk en minder functioneel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:35 schreef KneusTeun het volgende:
Dat nieuwe is er toch al sinds dit weekend ofzo? vind opzich niet heel lelijk.
Jij haat op echt alles hèquote:Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef KoningStoma het volgende:
Ze weten het gewoon steeds meer te verneuken.
Heeft toch niks met hacken te makenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Blur je nou je videos en je abonnementen zodat je niet gehackt wordt?
Nee.quote:
Mijn geweldige ideeen? Knul, ik ben niemand iets verschuldigd.quote:Waar blijven die geweldige ideeën van jou? Op je zolder kamer?
Zuurpruim
[..]
Goh, zo'n antwoord had ik eigenlijk wel verwachtquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Mijn geweldige ideeen? Knul, ik ben niemand iets verschuldigd.
Goh, derpy herpy derpa herp.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh, zo'n antwoord had ik eigenlijk wel verwacht
Like whatever kneusjequote:
Wel water drinken hequote:Op vrijdag 2 december 2011 01:43 schreef dreamzk het volgende:
Hihi ik heb een biertje of 22 op. Kus voor iedereen, ik ga mn roes uitslapen,.
Zucht.. Scroll naar boven..quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eerst stond er iets over YT en BF
Faal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 2 december 2011 01:43 schreef dreamzk het volgende:
Hihi ik heb een biertje of 22 op. Kus voor iedereen, ik ga mn roes uitslapen,.
[/qoute]
Wel water drinken he
Water is overrated tbh. Kater haal je weg door actief iets te doen of door te drinken. Hier het beste hitje van HWS7quote:
No shit Sherlockquote:
Idd wat een faal zegquote:
Of gewoon de dag beginnen waar je mee gestopt bentquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Water is overrated tbh. Kater haal je weg door actief iets te doen of door te drinken. Hier het beste hitje van HWS7
Geen goede kwaliteit btw maar jullie krijgen wel beetje het idee.
Erg late reactie. Faal, man o manquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Water is overrated tbh. Kater haal je weg door actief iets te doen of door te drinken. Hier het beste hitje van HWS7
Geen goede kwaliteit btw maar jullie krijgen wel beetje het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |