ik dacht juist dat jij van de vieze homo's af wilde, maar nu ga je ze gewoon lokkenquote:
Ik heb "vroegah" die quote geleerd omdat beast van The X-Men dat zei in de tekenfilmquote:
Ik moest Shakespeare leren op de middelbare school.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb "vroegah" die quote geleerd omdat beast van The X-Men dat zei in de tekenfilm
[ afbeelding ]
*denk* Heb wel taming of the Shrew gehad, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:29 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik moest Shakespeare leren op de middelbare school.
Dat was deze versie:quote:Op woensdag 30 november 2011 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
(...) en de bewerking van Girls just wanna have fun vond ik bijzonder, los van de uitvoering ervan
Justin B. Of het liedje?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef Steve het volgende:
Net een kerstliedje van Justin Bieber in 3D gezien in de bios, en het was nog best aardig..
Hoor je me klagen?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerst zeuren dat we hier zo lang op dezelfde pagina zitten... en dan GAAT het een keer ergens over, is het weer niet goedSnij dan potdomme zelf eens een onderwerp aan, zuurpruim! Ipv een lading twink-foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |