wat fijn!quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:47 schreef meissie1595 het volgende:
SB veel sterkte!
Hier is Alles goed gegaan, Rowan word nu rustig wakker en mag vanavond rond een uur of 11 ze 1ste flesje moedermelk.
Gezellig! Die van mij slaapt alleen maar, ook schattig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:28 schreef bitterend het volgende:
mooi zo meissie![]()
ik heb een heeeel nieuwsgierige ukkie! bijna de hele dag de ogen open en ons volgen en overal naar kijken
Ik hoop het van harte voor je SBquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:31 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat fijn om te lezen meissie.
Ik bene weer thuis. ze konden wederom geen diagnose stellen. Ik moet de boel dis weer in de gaten gaan houden.
En poezebeest, het is idd niet allemaal gegaan zoals gedacht. Sinds de geboorte van de kleine ben ik maar 2 dagen thuis geweest, de rest in het ziekenhuis. Afgelopen week ivm een niersteen (wisten ze me vandaag tussen neus en lippen door erven te melden.) En vandaag dan door de opgezette handen en voeten , koorts en uitslag. We gaan er van uit dat het grote genieten nu kan beginnen
zodat ze kunnen opgroeien tot net zo'n prachtexemplaar als jij, natuurlijk!quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:44 schreef static het volgende:
Waarom zijn die kinderen toch altijd zo lelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |