abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:50:33 #1
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104992971

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:51:02 #2
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104992988
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:49 schreef Joysa het volgende:

[..]

Nee, maar sommige hebben een vervelend groot verschil, en dan kan ik me goed voorstellen dat je er wat aan wil doen :)
Oh ja zeker weten, wel eens op tv gezien. Kan me heel goed indenken dat een vrouw daar onzeker van kan worden.

Weet zelf eigelijk niet hoe ik zal reageren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104992991
erwtjes op een plankje
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_104993005
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh ja zeker weten, wel eens op tv gezien. Kan me heel goed indenken dat een vrouw daar onzeker van kan worden.

Weet zelf eigelijk niet hoe ik zal reageren.
Als je een lul van 1cm hebt word je ook niet blij ;(
Komt wel op zelfde neer gok ik zo.
pi_104993010
Ik heb dan wel geen grote handen, maar ze zitten wel vol als ik er een van mijn tieten mee vasthoud, dus zo klein zijn ze nu ook weer niet.
pi_104993025
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb dan wel geen grote handen, maar ze zitten wel vol als ik er een van mijn tieten mee vasthoud, dus zo klein zijn ze nu ook weer niet.
Ik heb even geprobeerd, maar ze passen niet :')
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:52:21 #7
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104993030
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:51 schreef Joysa het volgende:

[..]

Als je een lul van 1cm hebt word je ook niet blij ;(
Komt wel op zelfde neer gok ik zo.
Vrouwen met kleine borsten kunnen sex hebben. Mannen met een kleine leuter niet.
pi_104993038
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:50 schreef Joysa het volgende:

[..]

Jammer ;(
Je kan ook zo'n speciaal zaak in gaan, maar dat is nog een stukkie duurder dan Livera.
Je komt vast wel ooit in een stad waar een Livera zit lijkt me?
Ja kom ik ook wel, maar het was wel makkelijk geweest als hij er nog zat.
Speciaalzaak zit hier ook, maar de etalage alleen al ziet er erg prijzig uit ja.
pi_104993040
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vrouwen met kleine borsten kunnen sex hebben. Mannen met een kleine leuter niet.
Rustig aan.
pi_104993044
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het ging om hoe je je dan zou voelen, niet wat je er mee kan :*
pi_104993047
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:52 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik heb even geprobeerd, maar ze passen niet :')
Haha, same.
Twee handen is nog te krap eigenlijk.
pi_104993074
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:52 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Haha, same.
Twee handen is nog te krap eigenlijk.
Stiekem ben ik wel heel blij dat het niet past :@
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:53:52 #13
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104993081
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:52 schreef Joysa het volgende:

[..]

Het ging om hoe je je dan zou voelen, niet wat je er mee kan :*
Sorry :*

Maar ik kan kleine borsten wel waarderen.
pi_104993091
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:53 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ach, groter had denk ik niet bij mijn bouw gepast, dus ik vind het wel prima zo.
pi_104993095
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:53 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ja, vind de mijne wel leuk zo. :7
pi_104993118
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach, groter had denk ik niet bij mijn bouw gepast, dus ik vind het wel prima zo.
Dat is ook wel waar :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:54 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja, vind de mijne wel leuk zo. :7
Tetten :9 :7
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:55:03 #17
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104993119
Mja borsten, je kijkt er toch naar als man, alleen wordt groot toch vaak snel lelijk, dus het zou voor mij nooit een dealbreaker zijn. Vind de borsten een heeeeeel stuk minder belangrijk dan het figuur en de kop van een bepaalde persoon, van die "Miss Piggy" hoofden krijg ik sowieso geen harde plasser, dat gaat hem nooit worden, hoe aardig deze ook mag zijn.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:55:06 #18
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104993122
Ik ga even douchen, en begint iedereen te praten hoe hun borsten in de hand valt

gvd :(
pi_104993126
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

1.65m toch? Ik ben 2 cm groter, smal gebouwd en het past prima bij me hoor. :P
pi_104993139
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

1.65m toch? Ik ben 2 cm groter, smal gebouwd en het past prima bij me hoor. :P
het ligt ook aan je kleding :Y
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:56:00 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104993149
Borsten zijn niet belangrijk, des te belangrijker is de vrouw die er aan vast zit.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:56:06 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104993153
ja en dan nu direct een vraag aan de vrouwen. Nu we het toch over borsten hebben.

Vinden jullie het fijn en belangrijk als tijdens de sex ook de borsten mee gepakt worden?
Of juist niet?

Ik heb gemerkt dat de ene vrouw er bloed geil van kan worden en de ander zo iets heeft van. Prima als jij het leuk vind.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104993155
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:55 schreef Keyos het volgende:
Mja borsten, je kijkt er toch naar als man, alleen wordt groot toch vaak snel lelijk, dus het zou voor mij nooit een dealbreaker zijn. Vind de borsten een heeeeeel stuk minder belangrijk dan het figuur en de kop van een bepaalde persoon, van die "Miss Piggy" hoofden krijg ik sowieso geen harde plasser, dat gaat hem nooit worden, hoe aardig deze ook mag zijn.
Voorbeeld van miss piggy hoofd.
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:56:30 #24
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_104993171
tvp. :D
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_104993174
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:56 schreef ook_gek het volgende:
ja en dan nu direct een vraag aan de vrouwen. Nu we het toch over borsten hebben.

Vinden jullie het fijn en belangrijk als tijdens de sex ook de borsten mee gepakt worden?
Of juist niet?

Ik heb gemerkt dat de ene vrouw er bloed geil van kan worden en de ander zo iets heeft van. Prima als jij het leuk vind.
Ik heb er zelf niet zo veel mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')