huh niet? ik dacht toch echt dat dat een vrouw was?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
een knappe jongeman die hier ook post.
O wacht, je bent helemaal geen vrouw
Laat je posts eens wat sneller updaten zegquote:
Strikvraag. Hij was allebei.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:25 schreef Sinji het volgende:
Was Micheal the lover or the fighter in zijn duet met Paul McCarthy?
Hie moest ik toch wel even goed om ginnekenquote:2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.
3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.
Wat is er dan precies dat zijn naam zo vaak valt in dit topic?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
One shot, one oppertunityquote:
Dat haalt jouw faal nog niet weg.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Laat je posts eens wat sneller updaten zeg
Bazen TT. Sowiesowieso.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hie moest ik toch wel even goed om ginneken
TwyLight.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hie moest ik toch wel even goed om ginneken
Benzin=baas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat is er dan precies dat zijn naam zo vaak valt in dit topic?
het kan er aan liggen dat ik je vraag niet snap maar er zijn meerdere duettenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:25 schreef Sinji het volgende:
Was Micheal Jackson the lover or the fighter in zijn duet met Paul McCarthy?
Shit, mijn trollmotor begon al te ratelen maar ik nu ik jou hier zie laat ik die topic maar met rustquote:
TwyLight is okay.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk de duim omhoog PI gekozen ipv de duim omlaag.
Geen dank.
Gelukkig, ik verveelde me al bijna niet meer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:28 schreef kree het volgende:
hallo allemaal ben dr weer hoor om jullie te vervelen hahaha
Ik had geen flauw idee, maar het leek me het meest voor de hand liggend om dat antwoord te geven.quote:
Hahahaha.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:28 schreef kree het volgende:
hallo allemaal ben dr weer hoor om jullie te vervelen hahaha
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:24 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niets, maar dan echt helemaal niets van muziek.
haha ik ga niet rellen hoor, heb al geleerd dat ik niet teveel moet vertellen hierquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Gelukkig, ik verveelde me al bijna niet meer.
Ik wil die nieuwe film wel zien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ok, dat misschien wel. Twilight daarentegen
haha hoe zat het nou met die psychose meidquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
haha ik ga niet rellen hoor, heb al geleerd dat ik niet teveel moet vertellen hier
Lok het nou niet uitquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
haha hoe zat het nou met die psychose meid
baas. Ik wou er al bijna één kiezen onder het motto 50% kans, maar ik ik durfde het toch niet aanquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik had geen flauw idee, maar het leek me het meest voor de hand liggend om dat antwoord te geven.
Maar hier is het echt zo, mijn vrienden haten me omdat ik weer eens de titel van een liedje niet weet. Of eckte eckte klassiekers nooit heb gehoord.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hier is het echt zo, mijn vrienden haten me omdat ik weer eens de titel van een liedje niet weet. Of eckte eckte klassiekers nooit heb gehoord.Ik was 14 ofzo toen ik voor het eerst van Queen hoorde.
het was geen strikvraagquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik had geen flauw idee, maar het leek me het meest voor de hand liggend om dat antwoord te geven.
Google gebruiken is valsspelen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was geen strikvraag
hij is een lover
Okee ik heb geen verstand van muziek, maar jij bent erger.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hier is het echt zo, mijn vrienden haten me omdat ik weer eens de titel van een liedje niet weet. Of eckte eckte klassiekers nooit heb gehoord.Ik was 14 ofzo toen ik voor het eerst van Queen hoorde.
mijn vriend kent er ook geen ruk van maar die heeft dan ook totaal geen (muzikale) opvoeding gehadquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
deed ik niet, ik heb het ook al eerder gepost maar niemand las hetquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Google gebruiken is valsspelen.
Nu je blauw bent mag je er wel een keer op hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat zegt hij tenminste elke keer als die me afwijst.
Ja, gewoon niet mee opgegroeid. Soms wel vervelend, want dan zit er een liedje in me hoofd, kan ik alles meezingen etc, maar de naam onthouden kan ik nooit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee ik heb geen verstand van muziek, maar jij bent erger.
Jahoor, jij geen verstand van muziek.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee ik heb geen verstand van muziek, maar jij bent erger.
en het is beNzin.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Winnerquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was geen strikvraag
hij is een lover
Ik weet echt barweinig hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jahoor, jij geen verstand van muziek.
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
Toen ik 14 was kende ik Bohemian Rapsody uit mijn hoofd.
Ik heb mezelf muzikaal opgevoed.
Ik probeer geen misbruik te maken van deze machtspositie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nu je blauw bent mag je er wel een keer op hoor
gewoon doen. (in beide betekenissen)quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik probeer geen misbruik te maken van deze machtspositie.
wasda?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel leuk dat het opzich een echte rapsody is, is dat.
Ja ik ken Queen en alle andere uitgekauwde klassiekers.quote:
Zit in het kerstpakket van dit jaar inbegrepenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik probeer geen misbruik te maken van deze machtspositie.
Oh, een cadeautje wijs ik nooit af natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zit in het kerstpakket van dit jaar inbegrepen
Maar.. dit klopt gewoon als je een vrouw wilt versierenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en het is beNzin.
nou ik kan het niet zosnel vinden, omdat ik geen systeem van informatieordering heb, alles is chaos bij mij en doe er al maandenlang niets mee omdat ik uitgaan niet leuk vind, en voor de rest ook geen fuck doe met me leven
het staat iig allemaal in de boeken
-mystere method
-annihalation method
-mehow method
- tua (ofzo) sexual dating for men
-rules of the game
-magic bullets
..............(en nog wel meer)
komt er allemaal op neer dat je de vrouw haar gevoel moet overhalen als je iets van haar wilt, en niet haar verstand zoals je bij een man zou doen.
en liefde is ook een gevoel, je moet de vrouw laten vertrouwen op haar gevoel als ze een nuchtere droogkloot is die dat nog niet doet (haar laten vertrouwen op haar gevoel dat het klopt dat ze verliefd op je is omdat je dat zo hebt gespeeld). haar gerust stellen. en "Control and direct the girl's emotions" is het belangrijkste.
dat het niet een standaard popnummertje is.quote:
Dat zou onbeleefd zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, een cadeautje wijs ik nooit af natuurlijk.
Gek word ik er van. Iemand zou eens moeten wagen om Bohemian Rhapsody een kutnummer te vinden, word je gelijk in je gezicht gemept door een bende hippies.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ken Queen en alle andere uitgekauwde klassiekers.
Twee afleveringen top 2000 en je kent dat al.
attraction isn't a choice voor de vrouw kan je dan uit die hoek zeggen, en voor de man kan je dus met methodes het gevoel beinvloeden en kan je haar winnen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar.. dit klopt gewoon als je een vrouw wilt versieren
Ik kan met trots melden vanwege de allochtonen quota zit ik ook in het kerstpakket.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, een cadeautje wijs ik nooit af natuurlijk.
Arm meisje toch.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:39 schreef Myraela het volgende:
Bij mijn moeder in de auto staat 100% NL altijd aan.
Goed kerstpakket dit jaar dan, vorig jaar kreeg ik helemaal niets.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan met trots melden vanwege de allochtonen quota zit ik ook in het kerstpakket.
top 2000 is ook gewoon best rukquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gek word ik er van. Iemand zou eens moeten wagen om Bohemian Rhapsody een kutnummer te vinden, word je gelijk in je gezicht gemept door een bende hippies.
Net zoals dat nummer Requiem For A Dream wat je bij elk godvergeten Youtube-filmpje tegenkomt.
Dat is inderdaad een kutnummer. Die ene kutfilm die ook veel mensen goed vinden met dat nummer erbij, die was ook al zo slecht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Net zoals dat nummer Requiem For A Dream wat je bij elk godvergeten Youtube-filmpje tegenkomt.
voor mannen ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
attraction isn't a choice voor de vrouw kan je dan uit die hoek zeggen, omdat je dan dus met methodes om het gevoel te beinvloeden haar gewoon voor je kan winnen.
fffuuuuuuuu, traumatiserend lijkt me dat. Altijd dezelfdequote:Op dinsdag 29 november 2011 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan Bohemian Rapsody echt niet hebben
Ik heb ooit in een winkel gewerkt en daar hadden ze maar 1 cd en daar stond dat nummer op
Na een jaar of zo kun je het niet meer hebben
Shala lala la lala *open palmen naar voren en links en rechts wuiven op de melodie* en ongegeneerd de polonaise doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:39 schreef Myraela het volgende:
Bij mijn moeder in de auto staat 100% NL altijd aan.
Sommige wel, zo ben ik verliefd op dit nummer:quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nederlandstalige muziek is best ok.
Foutje! Zal ik alsnog even langskomen om je cadeau te geven?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed kerstpakket dit jaar dan, vorig jaar kreeg ik helemaal niets.
Ja we komen dit jaar per twee om voor vorig jaar goed te maken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed kerstpakket dit jaar dan, vorig jaar kreeg ik helemaal niets.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Sommige wel, zo ben ik verliefd op dit nummer:
Het kruisje rechtsboven in je beeldscherm?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:42 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga nu op de rode knop drukken trouwens
Of links.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kruisje rechtsboven in je beeldscherm?
De knop die alle kernwapens van Amerika lanceert.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kruisje rechtsboven in je beeldscherm?
quote:
Hoe laat heb je gestuurd en waar gaat het smsje over?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een meisje een sms-je gestuurd, maar ze antwoord niet. Hoe drammerig staat het als ik er nog 1 stuur?
quote:
Aaw, dat doet de sluitknop van mijn venster dusquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
De knop die alle kernwapens van Amerika lanceert.
Ligt er aan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een meisje een sms-je gestuurd, maar ze antwoord niet. Hoe drammerig staat het als ik er nog 1 stuur?
Best drammerig. Maar vaak voelt het alsof je niet anders kan. Domme wijven, geef dan gewoon antwoord.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoelang is het geleden?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was jij het? Alt-F4 dus, denk aan Japan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Aaw, dat doet de sluitknop van mijn venster dus
Sorry Japan
Euhm, iets voor 9 uur. Gewoon, neutrale vraag over hoe het met haar gaat omdat ik een paar dagen niet van haar heb gehoord. Nu begin ik aan mezelf te twijfelen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoe laat heb je gestuurd en waar gaat het smsje over?
Inderdaad, vrouwen...quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Best drammerig. Maar vaak voelt het alsof je niet anders kan. Domme wijven, geef dan gewoon antwoord.Je zou ze haast willen meppen.
Inderdaad, krijg altijd het gevoel dat ik iets stom heb gezegd dat ze negeren. Of misschien hebben ze er toch over heen gelezen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoelang is het geleden?
Ik vind het altijd vervelend als ik geen reactie krijg op bepaalde vragen maar op andere wel, maar dan wil ik niet dezelfde vraag nog eens stellen.
hmm.. dan zou ik wachten tot morgenochtendquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, iets voor 9 uur. Gewoon, neutrale vraag over hoe het met haar gaat omdat ik een paar dagen niet van haar heb gehoord. Nu begin ik aan mezelf te twijfelen.
[..]
Inderdaad, vrouwen...
[..]
Inderdaad, krijg altijd het gevoel dat ik iets stom heb gezegd dat ze negeren. Of misschien hebben ze er toch over heen gelezen.
nee auto was niet gestolen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar hoe moet je dan terug naar huis als je auto gestolen wordt?
Binnen een dag antwoord vind ik wel zo netjes, als je vermoedt dat iets uit interesse wordt verstuurd. Kaneel verstuurde de zijne pas om 21:00, dus is er nog niks aan de hand.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:50 schreef Sinji het volgende:
Kut, ik antwoord soms ook na 2 dagen pas.
Zo erg is het toch niet?
Probeer het dan niet te laten merken. Onzekerheid is killingquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, ik word er gewoon onzeker van.
Vind ik ook. Overigens zou ik ook de meeste mensen die ik irritant vind wel antwoorden, als is het maar uit beleefdheid.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Binnen een dag antwoord vind ik wel zo netjes, als je vermoedt dat iets uit interesse wordt verstuurd. Kaneel verstuurde de zijne pas om 21:00, dus is er nog niks aan de hand.
Ze ziet me toch niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Probeer het dan niet te laten merken. Onzekerheid is killing
Ik hecht zelf niet zoveel waarde aan zulke berichten moet ik toegevenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Binnen een dag antwoord vind ik wel zo netjes, als je vermoedt dat iets uit interesse wordt verstuurd. Kaneel verstuurde de zijne pas om 21:00, dus is er nog niks aan de hand.
En waar ben je dan precies onzeker over? Kan je dat eens proberen uit te leggen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap het wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is moeilijk uit te leggen. Zelf reageer ik bijna altijd direct, tenzij ik echt niet kan reageren. Als ik dan niet snel antwoord krijg heb ik het idee dat ik niet belangrijk genoeg ben voor haar ofzo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En waar ben je dan precies onzeker over? Kan je dat eens proberen uit te leggen?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
Ik reageer niet altijd, maar als ik reageer, beantwoord ik wel alle vragen en alles wat gezegd is geef ik iets van een reactie op als dat kan. Ik heb vrienden die uit de 3 vragen er gewoon maar op eentje, meestal de minst belangrijke antwoord geven.
Met je eigen 0900 nummer enzo toch, lucratief man.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]herkenbaar, maar vaak zijn het onzinnige vragen. Nu moet ik zeggen dat ik wel een hele erge bel en sms slet ben.
Kijk dat bedoelde ik net al.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is moeilijk uit te leggen. Zelf reageer ik bijna altijd direct, tenzij ik echt niet kan reageren. Als ik dan niet snel antwoord krijg heb ik het idee dat ik niet belangrijk genoeg ben voor haar ofzo.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
Ik word amper Whatsappd eigenlijk maar.
Maar door 3 mensen en door maar 1 regelmatig.
Het kost me aardig wat geld haha. 800 bel min red ik het al niet meequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Met je eigen 0900 nummer enzo toch, lucratief man.
Nou geniet van je nachtrust jongen.quote:
Ik absoluut niet, ik ben een whatsapp en facebook hoertje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]herkenbaar, maar vaak zijn het onzinnige vragen. Nu moet ik zeggen dat ik wel een hele erge bel en sms slet ben.
Mijn gebruik, ik ga eens kijken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:04 schreef ook_gek het volgende:
Zit net te kijken op Whatsapp.
Sinds 10-06-2011 is het gebruik als volgt.
Verstuurde berichten 18.316
Ontvangen berichten 19.304
Best ziekelijk
Facebook ben ik niet zo heel erg actief op, whatsapp wel en bellen ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik absoluut niet, ik ben een whatsapp en facebook hoertje.
Dat is eigenlijk best wel baas, een eigen 0900 nummer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Met je eigen 0900 nummer enzo toch, lucratief man.
Kan je wel vertellen hoeveel MB dat isquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:05 schreef Sinji het volgende:
Lawd hav mercy, hoeveel berichtjes zijn dat er op een dag. Benzin helpt eens even
Waarom is niet iedereen zoals ik.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kijk dat bedoelde ik net al.
Je hebt mensen die direct reageren of zo snel als mogelijk. <-- dat ben jij
er zijn mensen die uren zo niet dagen later pas reageren <-- dat kan zij zijn. Het zegt nog helemaal niks.
Nu op die moment gebeurt mij precies het zelfde![]()
Ik had om 17:19 een smsje gestuurd met de vraag hoe het is.
Nu om 23:00 krijg ik een smsje dat het goed gaat. Hoe toevallig
nee joh dat is toch saaiquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom is niet iedereen zoals ik.
Jij reageert ook niet altijd zo snel op whatsappquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik absoluut niet, ik ben een whatsapp en facebook hoertje.
Dat verschil valt wel mee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:04 schreef ook_gek het volgende:
Zit net te kijken op Whatsapp.
Sinds 10-06-2011 is het gebruik als volgt.
Verstuurde berichten 18.316
Ontvangen berichten 19.304
Best ziekelijk
Ik zag nu je bericht pas, hihihihihi.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij reageert ook niet altijd zo snel op whatsapp
smoesjesquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag nu je bericht pas, hihihihihi.
Staat onderin, opnieuw ingesteld sinds en dan datum.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat verschil valt wel mee.Ik heb meer verschil en veel minder berichten. Maar ik weet niet vanaf wanneer het is, geen idee hoelang ik het gebruik.
Verstuurde berichten: 2.611
Ontvangen berichten: 3.941
En wie bedoeld u precies?quote:
Daar staat nooit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Staat onderin, opnieuw ingesteld sinds en dan datum.
haha ja dan gaat het moeilijk wordenquote:
Ik las pijpen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:11 schreef Sinji het volgende:
Niet teveel berichtjes en meer uitjes, last word of today.
Even mezelf pimpen voor vanavond. Fijne voortzetting van de avond y'all!
Dat is totaal aantal delen door het aantal dagen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:05 schreef Sinji het volgende:
Lawd hav mercy, hoeveel berichtjes zijn dat er op een dag. Benzin helpt eens even
Ik dacht dat jij groot genoeg geschapen was om zonder te kunnen.quote:
jawohl, maar dan kan je niet deepthroaten en voor minder doet hij het niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij groot genoeg geschapen was om zonder te kunnen.
Zo tering, dat is zeker veelquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is totaal aantal delen door het aantal dagen.
days since Friday, June 10, 2011 -> 172 dagen
Verstuurde berichten per dag, 18.316/172 = 106,5
Ontvangen berichten per dag, 19.304/172 = 112,2
Dat is best veel ja
Holy fucking crapquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is best veel ja
Jezus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is best veel ja
Scherp, heel scherpquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij groot genoeg geschapen was om zonder te kunnen.
Ja, ik weet alles over penismaten van de mannen hier.quote:
Creepy.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik weet alles over penismaten van de mannen hier.
Net alsof je daar zoveel van voelt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
jawohl, maar dan kan je niet deepthroaten en voor minder doet hij het niet.
je kan beter zeggen, ieder z'n eigen hobbyquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n specialiteit, niet?
Uhm....quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
het is wel lekker als ze over je lul heen kotst. Toch?
uhm is dat het zelfde als dat je het lekker vind als iemand over je heen zijkt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Watsapp is dus gewoon een soort MSN van je smartphonequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
Ach, die berichten op whatsapp kunnen best snel gaan als je het als een soort MSN gebruikt.
Ja dat doe ik dus gewoon via MSN per mobiel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
Ach, die berichten op whatsapp kunnen best snel gaan als je het als een soort MSN gebruikt.
Als je maar één iemand hebt om mee te appen gaat het niet zo hard hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
Ik gebruik het alleen als ik niet kan bellen. Want vaak bel ik ipv whatsapp. Anders typ ik me helemaal suf.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Watsapp is dus gewoon een soort MSN van je smartphone
Ik heb niemand om mee te appen want niemand die ik ken, gebruikt hetquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je maar één iemand hebt om mee te appen gaat het niet zo hard hoor
als je heul geen whatsapp hebt ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je maar één iemand hebt om mee te appen gaat het niet zo hard hoor
Nog nooit gehad. Lijkt me niets, jou?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee, maar zo gebruiken sommige het wel. Ik gebruik het als sms, dingen echt afspreken, snel vragen waar iemand blijft, dat soort dingetjes.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Watsapp is dus gewoon een soort MSN van je smartphone
Ik gebruik nog sms![]()
niet? het verbaast mij hoeveel mensen whatsapp hebben bij mij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb niemand om mee te appen want niemand die ik ken, gebruikt het
Maar daar heb je zeker een abo voor nodig. Ik zie wel, moet toch een nieuwe mobiel hebben (oude is verrot)quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar zo gebruiken sommige het wel. Ik gebruik het als sms, dingen echt afspreken, snel vragen waar iemand blijft, dat soort dingetjes.
wauw! net alsof je een leven hebt!quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is best veel ja
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wauw! net alsof je een leven hebt!
echt goed
Het gaat over het internet ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar daar heb je zeker een abo voor nodig. Ik zie wel, moet toch een nieuwe mobiel hebben (oude is verrot)
Ik vind jou leukquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:25 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Niemand, vind het gewoon een leuk woord.
Ik heb ook een simm only, omdat ik veel bel is dat het makkelijkste, je bel min zijn dan een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat over het internet ja.
Ik stop met mijn abonnement als deze verloopt, ik neem wel een sim-only of iets.
weet niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]als je daar uit moet halen of je wel of niet een leven hebt, dat lijkt me sterk
![]()
Maar goed, wanneer heb je een leven dan volgens jou?
Bedankt voor je vriendelijke antwoorden Myraquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat over het internet ja.
Ik stop met mijn abonnement als deze verloopt, ik neem wel een sim-only of iets.
Hoe is dat trouwens met dat facebook meisje afgelopen die je een berichtje stuurde?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
weet niet.
wanneer je dat zelf vind.
het staat natuurlijk wel handig zo als hij net een whatsapp krijgt ergens. social proof enzo.:D
ik heb kort geleden mijn facebook geupdate alsof ik een leven hebt. zodat mensen mij kunnen vinden enzo, en dan kunnen denken van " wauw die mlig. daar wil ik mee chillen"
of als er ooit iets gebeurd dat iemand mij gaat opzoeken, dat (hopelijk een zij) echt zo denkt van, wauw wat een leuke jongen, met een sociaal leven.
oh ik heb haar nog niet verwijdert, en we hebben gezoend en toen zijn we gaan daten, en nu hebben we een vaste relatie en ben ik bezig met een 2 persoons bed in elkaar zetten om te gaan woohen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe is dat trouwens met dat facebook meisje afgelopen die je een berichtje stuurde?
En waarom niet dan? Te strak, of snijden de bandjes te veel?quote:
En hij zal dat gaan doen omdat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik heb haar nog niet verwijdert, en we hebben gezoend en toen zijn we gaan daten, en nu hebben we een vaste relatie en ben ik bezig met een 2 persoons bed in elkaar zetten om te gaan woohen.
ik denk alleen dat het supersoep is.....
Slaap zacht kusjekroelquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed, adiosos mensjes
Net alsof bh's ooit lekker zittenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En waarom niet dan? Te strak, of snijden de bandjes te veel?
Een beetje strak, niet heel erg, maar gewoon wat stroever dan ik gewend ben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En waarom niet dan? Te strak, of snijden de bandjes te veel?
Dat komt vaak omdat vrouwen een totaal verkeerde maat bh kopen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof bh's ooit lekker zitten
Waarom? Het is niet zo bijzonder hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik raak echt in paniek als meisjes over zulke dingen beginnen![]()
Je zult er toch een moeten dragen. Of nou ja, moeten niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof bh's ooit lekker zitten
Zonder bh is altijd fijner.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat komt vaak omdat vrouwen een totaal verkeerde maat bh kopen.
Ja ja ik weet er ook iets van af
Wat zulke dingen betreft ben ik een preuts, verlegen watjequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Het is niet zo bijzonder hoor.Ik roep dat nog net niet door een collegezaal heen.
Niet met mijn cupmaat hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:30 schreef Soit het volgende:
[..]
Je zult er toch een moeten dragen. Of nou ja, moeten niet.
dan moet je naar de hoeren. (ja meervoud is nodig want ze verlaten je altijd en dan moet je weer nieuwe zoeken)quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik raak echt in paniek als meisjes over zulke dingen beginnen![]()
Dat is voor ons jongens die niet omgaan met vrouwen nog heel wat hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Het is niet zo bijzonder hoor.Ik roep dat nog net niet door een collegezaal heen.
Eens.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:31 schreef ook_gek het volgende:
De opmerking van, me string zit in me reet heb ik nooit begrepen.
Dat is toch de gehele bedoeling van zo een string?
Al vind ik zo een hipster veel geiler!
ik vind het er vaak niet uit zien, en het beweegt allemaa veel te veel.quote:
Lievvvvvvvquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat zulke dingen betreft ben ik een preuts, verlegen watje![]()
Wel een lief watje though
Watjes zijn altijd lief.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat zulke dingen betreft ben ik een preuts, verlegen watje![]()
Wel een lief watje though
Als vrouwen dit roepen krijg ik altijd het plaatje in gedachte van osel haar en een behaarde mutsquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet, het voelt gewoon losser en natuurlijker
Je draagt geen bh?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet met mijn cupmaat hoor
En mijn vriend heeft er een hekel aan, dus ja.
En wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hij denkt dat het helpt ofzo
Ik ben nogal hippie, maar ik scheer me wel hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als vrouwen dit roepen krijg ik altijd het plaatje in gedachte van osel haar en een behaarde muts
Ieewwwwwwwwwquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als vrouwen dit roepen krijg ik altijd het plaatje in gedachte van osel haar en een behaarde muts
Pics!quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nogal hippie, maar ik scheer me wel hoor
En niemand die het opmerkt?quote:
Hangt er van af wat voor muziek je leuk vind?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik luister alleen maar muziek die me slechter doet voelen.
![]()
Iemand tips voor leuke muziek?
Je moet trouwens niet zeggen dat je een watje bent.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Verpest het nou nietIk voelde me speciaal
Ik vind zonder bh echt niet fijnerquote:
Mijn tussen A en B zwevende borsten gaan echt niet hangen hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:35 schreef Soit het volgende:
[..]
En niemand die het opmerkt?Heb je dan niet veel erger hangende borsten? Een bh maakt je borsten in zekere zin toch steviger ofzo. Om het maar goed te formuleren.
Wat voor maat heb je dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind zonder bh echt niet fijner
Traplopen voelt dan al kut
Slaap lekker jongen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
Ok jongens; dit wil ik allemaal niet weten; het is denk ik kinderbedtijd![]()
Komt goed uit, want ik moet vroeg weer op; truste guys
Ik herinner me daar eentje met Venice van. Eens kijken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af wat voor muziek je leuk vind?
Ik kom net de complete collectie van 2 meter sessies tegen op me pc. Dat is heerlijke accoustic muziek. Maar weet niet of je dat wat vind
Ik houd ze wel vast.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:36 schreef Myraela het volgende:
Zonder BH ga ik de deur echt niet uit, het liefst slaap ik er zelfs mee, maar dat is slecht voor je BH's.
Dat dusquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:36 schreef Myraela het volgende:
Zonder BH ga ik de deur echt niet uit, het liefst slaap ik er zelfs mee, maar dat is slecht voor je BH's.
Ow. Ik weet jouw cup niet natuurlijk. Alhoewel ik sowieso niets snap van al die cupmaten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn tussen A en B zwevende borsten gaan echt niet hangen hoor
De potlood testquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:35 schreef Soit het volgende:
[..]
En niemand die het opmerkt?Heb je dan niet veel erger hangende borsten? Een bh maakt je borsten in zekere zin toch steviger ofzo. Om het maar goed te formuleren.
PFF gelukkig!quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nogal hippie, maar ik scheer me wel hoor
Is de cup maat in dit verhaap ook niet belangrijk? Kan me voor stellen dat bij een 70A een bh niet heel veel verschil maakt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind zonder bh echt niet fijner
Traplopen voelt dan al kut
Tuurlijk maakt dat verschil, als je een A hebt beweegt er veel minder.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is de cup maat in dit verhaap ook niet belangrijk? Kan me voor stellen dat bij een 70A een bh niet heel veel verschil maakt.
maar bij een B dat wel zal doen?
Weet niet wat voor bh maat jij hebt?
Ach, het maakt me sowieso niet zo uit wat jij vindt, want jij hoeft het toch niet te zienquote:
Dan snap ik wel dat jij een BH wilt dragen, zoder gaan ze redelijk alle kanten op denk?quote:
Zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:37 schreef Soit het volgende:
[..]
Ow. Ik weet jouw cup niet natuurlijk. Alhoewel ik sowieso niets snap van al die cupmaten.
Bweh beffen. Ik heb er echt een hekel aan als iemand dat doet, tenzij ik drugs op heb.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, het maakt me sowieso niet zo uit wat jij vindt, want jij hoeft het toch niet te zien
Maar ik scheer me natuurlijk wel want ik word graag oraal bevredigd.
het maakt mij ook niks uit, maar gaat me effe om me plaatje in me hoofdquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, het maakt me sowieso niet zo uit wat jij vindt, want jij hoeft het toch niet te zien
Maar ik scheer me natuurlijk wel want ik word graag oraal bevredigd.
Maar pijp je wel dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bweh beffen. Ik heb er echt een hekel aan als iemand dat doet, tenzij ik drugs op heb.
Mwah, ik vind gevingerd worden leuker maar ik wijs het echt niet af.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bweh beffen. Ik heb er echt een hekel aan als iemand dat doet, tenzij ik drugs op heb.
Nah, alle kanten op valt ook wel meequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan snap ik wel dat jij een BH wilt dragen, zoder gaan ze redelijk alle kanten op denk?
[..]
Zo moeilijk is dat niet.
A is klein, valt weinig aan vast te pakken. Je kan nog beter je lul tussen haar schouderbladen leggen.
B handje vol, en je kan je lul er prima tussen leggen.
C grote hand vol
D mits je grote handen hebt voller dan handje
Wat zijn de duurdere dan? Ik zit meestal rond de 35 denk ik, maar ook een Marlies zit niet goed bij mij.quote:
Marlies vind ik ook niksquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat zijn de duurdere dan? Ik zit meestal rond de 35 denk ik, maar ook een Marlies zit niet goed bij mij.
Kan je nog wel de potloot test doen, of past er een complete make-up tas onderquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nah, alle kanten op valt ook wel meeMaar fijn is anders
En mooie maat beschrijving
75D kan kleiner zijn dan een 90Cquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:42 schreef Soit het volgende:
Hahaha maar soms heb je ook vrouwen die hebben cup B/C of C/D. En dan lijken de borsten van die met cup B/C bijv. groter terwijl die van C/D het dus feitelijk zijn?
In ieder geval, als je kleine borsten hebt valt er ook niet veel te hangen.
Ik had een corselet van Marie Jo, die zat wel fijn, maar die plette ze gewoon lekker fijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Marlies vind ik ook niks
Maar mijne zitten toch wel rond de 80-90eu
Heb ook wel goedkopere, maar dat merk ik gelijk.
Ik ook niet, lijken verdomme wel bh's met kinderslotquote:
Wat is die potloodtest eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je nog wel de potloot test doen, of past er een complete make-up tas onder
Hoe het echt zit qua maten weet ik redelijk tot goed.
Cub is grote, 70,75,80 enz is de omtrek dacht ik?
Heb je tips? Ik heb nu alleen crappy bh's van max 15 euro.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Marlies vind ik ook niks
Maar mijne zitten toch wel rond de 80-90eu
Heb ook wel goedkopere, maar dat merk ik gelijk.
Al doende leert men.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben niet zo goed
Klopt in theorie, maar merk telt ook heel erg mee, en een 70D heeft een kleinere cup dan een 90Dquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je nog wel de potloot test doen, of past er een complete make-up tas onder
Hoe het echt zit qua maten weet ik redelijk tot goed.
Cub is grote, 70,75,80 enz is de omtrek dacht ik?
1. Stop een potlood onder je borsten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is die potloodtest eigenlijk?
Het bandje van de kleinere strakker doen dan die anderequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had een corselet van Marie Jo, die zat wel fijn, maar die plette ze gewoon lekker fijn.Mijn borsten zijn ongelijk, dus er is eigenlijk altijd een kant de cup te groot of de ander te klein.
Liveraquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb je tips? Ik heb nu alleen crappy bh's van max 15 euro.
Ze zeggen altijd van wel, maar volgens mij klagen mannen sowieso niet als ze gepijpt worden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben niet zo goed
Eerste keer waren blijkbaar mijn tanden voelbaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd van wel, maar volgens mij klagen mannen sowieso niet als ze gepijpt worden.
Blijft toch lelijk zitten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het bandje van de kleinere strakker doen dan die andere
[..]
Livera
En dan niet daar de 15eu bh's pakken
Heel goed.quote:
Ik zal er eens gaan kijken, heb nu alleen H&M (I know right) omdat het makkelijk is die erbij te gooien als ik toch wat basics haal.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het bandje van de kleinere strakker doen dan die andere
[..]
Livera
En dan niet daar de 15eu bh's pakken
Dat is wel minder ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerste keer waren blijkbaar mijn tanden voelbaar
wc-papierquote:
Ja helemaal er in thuis ben ik er niet inquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Klopt in theorie, maar merk telt ook heel erg mee, en een 70D heeft een kleinere cup dan een 90D
mooie stevige borsten vind ik het mooist, maar aan het eind van het verhaal boeit het me niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik prefereer niet al te grote borsten eigenlijk, maar ik kijk er pas naar als de kleding uitgaat.
Potloot onder je tiet doen en blijft hij hangen, dan is het een faal en hangen je borsten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is die potloodtest eigenlijk?
Bwehehehe.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
wc-papier
ik heb ook een verschil, maar niet opvallend, en het bandjes truukje werkt goed genoeg
H&M bh'squote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zal er eens gaan kijken, heb nu alleen H&M (I know right) omdat het makkelijk is die erbij te gooien als ik toch wat basics haal.
Goedzo, goedzo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, zondag vond hij het lekker, dus ik ga vooruit
Onder je tiet? Hoe moet dat in vredesnaam?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef ook_gek het volgende:
Potloot onder je tiet doen en blijft hij hangen, dan is het een faal en hangen je borsten.
Valt hij er onder uit dan heb je stevige borsten
Inderdaad. Borsten zijn overrated. Billen ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef ook_gek het volgende:
mooie stevige borsten vind ik het mooist, maar aan het eind van het verhaal boeit het me niet.
Als de vrouw waar ze op zitten zelf maar leuk en mooi is!
Maat op laten meten heeft ook niet altijd zin, omdat het echt per BH verschilt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja helemaal er in thuis ben ik er niet inMaar weet wel dat veel vrouwen een veel te kleine maat dragen. Omdat ze vaak denken van D is groot en mijn borsten zijn ECHT niet groot dus gaan we voor een C
Als je groter dan A hebt, kan dat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onder je tiet? Hoe moet dat in vredesnaam?
Ohquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je groter dan A hebt, kan dat.
Geen 1 paar borsten is even groot toch?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
wc-papier
ik heb ook een verschil, maar niet opvallend, en het bandjes truukje werkt goed genoeg
Nou geloof me als er vreemde dingen gebeuren is pijpen niet leuk, en gaat het kopje hangenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd van wel, maar volgens mij klagen mannen sowieso niet als ze gepijpt worden.
Als je hier niet vrolijk van gaat worden weet ik het ook niet meer (beetje late reply, lees even wat terug):quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik luister alleen maar muziek die me slechter doet voelen.
![]()
Iemand tips voor leuke muziek?
Hoe kan dat nou niet lukken? Tenzij je echt geen tieten hebt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onder je tiet? Hoe moet dat in vredesnaam?
Ze zijn niet ideaal, maar alles blijft van zichzelf al netjes zitten. Zelfs bandeau bikini's zijn te doen, terwijl ik toch +/- 70D heb. Maarja lang gaan ze niet mee, dus een goede bh mag wel eens.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
H&M bh'sik heb er echt een schurft hekel aan, 1x springen en alles valt eruit
Oh en Calvin Klein heeft ook altijd goede
Nee, maar sommige hebben een vervelend groot verschil, en dan kan ik me goed voorstellen dat je er wat aan wil doenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen 1 paar borsten is even groot toch?
Ik heb wel eens een A zien hangen hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je groter dan A hebt, kan dat.
Ja dat klopt, mar vaak komt er wel een maat uit die de vrouw op dat moment zelf niet verwacht had.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maat op laten meten heeft ook niet altijd zin, omdat het echt per BH verschilt.
Ze gaan gewoon alleen naar voren, niet omlaagquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:48 schreef Soit het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou niet lukken? Tenzij je echt geen tieten hebt.
Geeft nietquote:
Madness, hehe. Goed idee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als je hier niet vrolijk van gaat worden weet ik het ook niet meer (beetje late reply, lees even wat terug):
Heel de focking avond aan een presentatie gewerkt waar ik een maand geleden al van wist dat deze morgen gehouden moet worden, uiteindelijk pas vandaag weer begonnen as usual, wat doe ik mijzelf ook altijd weer aan.....
Jammerquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze zijn niet ideaal, maar alles blijft van zichzelf al netjes zitten. Zelfs bandeau bikini's zijn te doen, terwijl ik toch +/- 70D heb. Maarja lang gaan ze niet mee, dus een goede bh mag wel eens.
Ik dacht dat er hier in het durp een livera zat, maar die is helemaal weg. Ik dacht dat hij enkel verplaatst was, maar hij staat helemaal niet meer op de site.
weet nietquote:
Wutquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een A zien hangen hoor
[..]
Ja dat klopt, mar vaak komt er wel een maat uit die de vrouw op dat moment zelf niet verwacht had.
Maar het is net als met kleding. Elke merk valt net weer even anders.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon alleen naar voren, niet omlaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |