quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Had ik zo toch bijna de lapo. Die ontwijk ik juist altijd
Gelukkig dat spees een ervaren hunter is.
Agent Provocateur zou ik echt wel een setje van willen hebbenquote:
Een stabureau! Mede mogelijk gemaakt door Masjaaquote:
Je iPad die niet verzonden wordt.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je iPad die niet verzonden wordt.
Nee een ekten goeden passenden! Dus als je een keer wilt kamperen mag je hem lenen!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De je tegelijk aan doet. 2 cups voor 1 tiet toch?
Ff mezelf snijden brbquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je iPad die niet verzonden wordt.
Lolquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ging ik dit uitproberen?
Auquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ging ik dit uitproberen?
Toen ik het probeerde dacht ik "zou best kunnen dat dat kan"quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn tanden staan in mijn vinger, faal.
Ik kan dat niet eens, dan zou ik door mn nagel heen moeten bijtenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen ik het probeerde dacht ik "zou best kunnen dat dat kan"
En toen vond ik het eng
Straks zit je met je vinger in je mond.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen ik het probeerde dacht ik "zou best kunnen dat dat kan"
En toen vond ik het eng
Jij hebt je nagel over je hele vinger? :/quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan dat niet eens, dan zou ik door mn nagel heen moeten bijten
Deed het op mijn nagelquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan dat niet eens, dan zou ik door mn nagel heen moeten bijten
Qftquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt je nagel over je hele vinger? :/
Nee maar wel een nagel die verder uitsteekt dan mijn vingerquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt je nagel over je hele vinger? :/
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:20 schreef Diconnected het volgende:
Ijs, m'n moeder zit te fuu-en op je
ja serieusquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit nog steeds in mijn vinger te bijten en keihard te lachen en mama kijkt me raar aan
I haz issues
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja serieuszit ze steeds van 'stomme ijsdraakje!!' of 'fuuu'
mijn mama kent het fenomeen fuuuu
Wtfquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee maar wel een nagel die verder uitsteekt dan mijn vingerDan kan dat toch nooit zo makkelijk gaan als bij een wortel.
Mijn mama vloekt ook op ijsquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja serieuszit ze steeds van 'stomme ijsdraakje!!' of 'fuuu'
mijn mama kent het fenomeen fuuuu
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn mama vloekt ook op ijs
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wtf
Ik zie je vinger nu heel wazig voor me. Of hoe eet jij wortels?
nee dat deed ik zelfquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi mama van dico, leuk dat je me invite
Waar de fak beginnen jouw nagels?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Misschien begrijp ik het niet goed. Maar de bedoeling is toch dat je je vingertopje afbijt? Dan moet je toch ook door de bovenkant van je nagel heen bijten? Dat lukt toch niet'.
WhateverHet zal allemaal wel.
nee hele vinger mag ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Misschien begrijp ik het niet goed. Maar de bedoeling is toch dat je je vingertopje afbijt? Dan moet je toch ook door de bovenkant van je nagel heen bijten? Dat lukt toch niet'.
WhateverHet zal allemaal wel.
Hoe verder je bijt hoe meer pijn het doetquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar de fak beginnen jouw nagels?
Gewoon bij het eerste kootje bijten
(o bij je nagel doet minder zeer trouwens. Allebei de varianten even geprobeerd)
OW HAHAHHA Andere kant.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar de fak beginnen jouw nagels?
Gewoon bij het eerste kootje bijten
(o bij je nagel doet minder zeer trouwens. Allebei de varianten even geprobeerd)
mhuahahahaquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:26 schreef Mss het volgende:
Ik zie bij mijn suggesties een meisje staan dat bij mij uit het dorp komt. Ik weet wie het is, maar ik heb er de laatste 10 jaar niet mee gepraat ofzo. Omdat haar profiel niet helemaal afgeschermd is, kan ik wat foto's zien. 2 seconden later stuurt ze me een vriendschap-invite!
WTF op feestboek kun je toch niet zien wie je profiel bekijkt!
Ieh. She's watching you!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:26 schreef Mss het volgende:
Ik zie bij mijn suggesties een meisje staan dat bij mij uit het dorp komt. Ik weet wie het is, maar ik heb er de laatste 10 jaar niet mee gepraat ofzo. Omdat haar profiel niet helemaal afgeschermd is, kan ik wat foto's zien. 2 seconden later stuurt ze me een vriendschap-invite!
oh, maar daar kun je vast wel een app voor downloadenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:26 schreef Mss het volgende:
Nou, ik meen ooit begrepen te hebben dat CEO van feestboek daar fel op tegen is omdat het mensen zal tegenhouden om op andermans profiel te kijken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar daar kun je vast wel een app voor downloaden
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:31 schreef Diconnected het volgende:
ik ziet hier helemaal te rocken en mama maar rustig wordfeuten
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees kan d'r eigen SC starten, heeft ze niemand voor nodig
quote:
euhm, arm, andere arm, rug, en been dacht ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar waar heeft hij die tattoo nou?
Sexehh!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
euhm, arm, andere arm, rug, en been dacht ik
Ik lach ook nog eens om mijzelf dus scorequote:Op dinsdag 29 november 2011 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees kan d'r eigen SC starten, heeft ze niemand voor nodig
thanksquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sexehh!
Nou ik wens je alvast veel plezier *winkwink*
Marry him!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:50 schreef Diconnected het volgende:
oh en hij zegt net dat ie lush spullen met 50% korting kan krijgen
In ieder geval vasthouden en nooit meer loslaten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het tijd dat ik naar bed ga.
Ow dikke vette winst gemacht !! Gewonnen tegen oude tantes; die verdorie nog vals speelden ook !!! HOEREN !!!!!
Bedtijd. Whaooooo
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben ook geunfriend door delta
Hmm volgens mij heb ik me alleen een keer geuit over haar haar... In haar gezicht.
Ik ben verder keilief !!
Haske popuair ende zo !
Velen likes !!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het tijd dat ik naar bed ga.
Ow dikke vette winst gemacht !! Gewonnen tegen oude tantes; die verdorie nog vals speelden ook !!! HOEREN !!!!!
Bedtijd. Whaooooo
En yaywinst!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
0800 - 8002quote:Op woensdag 30 november 2011 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Net thuis, Yann Tiersen was meh, sommige nummer erg leuk maar veel wazige LSD-trip-gedoe en meneer Tiersen was zo onder invloed wat weet ik het wat, dat hij liep te wankelen op zijn benen en tgen het einde van het podium af in het publiek viel![]()
Volgende keer toch maar gewoon weer de cd opzetten
Oh en ik had een überkutte ervaring onderweg terug in de auto... Kreeg al rijdende naast wegwerkzaamheden ineens een plens vloeibaar asfalt op mijn auto...![]()
Schrok me de tering, raam zwart en wazig, gelukkig met extreem wisseren enigszins weg kunnen krijgen. Maar halve voorkant (incl nu vrijwel onleesbare kentekenplaat!) en mijn HELE FUCKING ZIJKANT van de auto zitten onder een teerlaag die ik er bij thuiskomst niet af kon poetsen...
Arggggg![]()
![]()
Morgen maar verkeerswaterstaat bellen en een vergoeding eisen ofzo, weet echt even niet wat ik moet doen...
Als iemand tips heeft???
Nu maar eerst even slapen, zucht....
Dat meen je niet! Wat onwijs klote!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Net thuis, Yann Tiersen was meh, sommige nummer erg leuk maar veel wazige LSD-trip-gedoe en meneer Tiersen was zo onder invloed wat weet ik het wat, dat hij liep te wankelen op zijn benen en tgen het einde van het podium af in het publiek viel![]()
Volgende keer toch maar gewoon weer de cd opzetten
Oh en ik had een überkutte ervaring onderweg terug in de auto... Kreeg al rijdende naast wegwerkzaamheden ineens een plens vloeibaar asfalt op mijn auto...![]()
Schrok me de tering, raam zwart en wazig, gelukkig met extreem wisseren enigszins weg kunnen krijgen. Maar halve voorkant (incl nu vrijwel onleesbare kentekenplaat!) en mijn HELE FUCKING ZIJKANT van de auto zitten onder een teerlaag die ik er bij thuiskomst niet af kon poetsen...
Arggggg![]()
![]()
Morgen maar verkeerswaterstaat bellen en een vergoeding eisen ofzo, weet echt even niet wat ik moet doen...
Als iemand tips heeft???
Nu maar eerst even slapen, zucht....
Jou heb ik ook al even niet gezien! Druk geweest?quote:Op woensdag 30 november 2011 00:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
0800 - 8002
Wel goed klote zeg
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:25 schreef Jacqie1986 het volgende:
Jah
Vrijdag uit eten geweest, zaterdag verjaardag vriend voor z'n vrienden, zondag uuuh... bijgekomen en 's avonds mn moeder, broertje en zijn vriendin over om finale van SYTYCD te kijken.. Gister... Weet ik niet meeren vandaag vriend jarig, dus hele avond familie op visite gehad
Thanks!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Gefeliciteerd!
Wel gezellig
Bwhehe pas je op dat je hem niet te hard aanpakt? Jij wordt ná hem 30 tochquote:Op woensdag 30 november 2011 00:28 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Thanks!
Ja super gezellig!!
En nu gaan verzinnen wat ik volgend jaar voor 'm ga regelen, want dan wordt ie 30!!
Oja... Dat is een goede inderdaad...quote:Op woensdag 30 november 2011 00:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe pas je op dat je hem niet te hard aanpakt? Jij wordt ná hem 30 toch
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oja... Dat is een goede inderdaad...
Hmmz... misschien dan maar gewoon een dvdtje maken met oude foto's en flauwe grapjes ofzo... En de hele avond zanger Rinus!
Ja toch?!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dat wordt een knalfuif met Rinus als entertainer!
Da's balen. Nou ja, gelukkig zijn de katten er niet mee vandoor gegaanquote:Op woensdag 30 november 2011 00:39 schreef Incantrix het volgende:
Nee, hij ontdooide maar nietmorgen, als lunch dan maar
![]()
En thnx
Nou?quote:Op woensdag 30 november 2011 00:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hee Trix! Al aan het klooien geweest met je nieuwe aanwinst?
quote:Op woensdag 30 november 2011 01:18 schreef Jacqie1986 het volgende:
Gezellig
Heeft ie ook uitgelegd waarom mannen niet de hele dag door aan hun pielemuis zitten??
quote:Op woensdag 30 november 2011 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
als je vriend dertig wordt kun je ook gewoon niks zeggen en een pizza in de oven flikkeren en daarna achter je laptop kruipen
Hey huid van IJs, Let nou eens op joh, IJs is heul geen 15 meer!quote:Op woensdag 30 november 2011 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Bah kip, dat is serieus niet tof.![]()
Wil iemand mijn huid duidelijk maken dat ik geen 15 meer ben?
quote:Op woensdag 30 november 2011 08:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hey huid van IJs, Let nou eens op joh, IJs is heul geen 15 meer!![]()
![]()
![]()
Nee. Maar welquote:
Die had geloof ik best brede tijden.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand enig idee van hoelaat tot hoelaat ups bezorgt?
quote:Op woensdag 30 november 2011 09:17 schreef PriemGirl het volgende:
Jeetje wat een muts
Ik heb toch al gebeld; want had geen geduldEn vroeg dus of ze die palette nog hadden... Begint ze een hele reeks andere palettes op te noemen van UD... Euh... Da vroeggek nie
Geen idee hoeveel ze er nog hadden; maar ze zou 2 15th anniversary palettes apart leggen voor ons![]()
"En hoe laat kom je die halen?" "Euh... in de loop van de dag" "Oh. ok is goed"![]()
Anywho: PALETTE FOR ME EN DEBS WOEIIIIIIIIIIIII
[insert priemdans.gif]
Lees: Spees krijgt haar ipad om 10 uur 's avondsquote:Op woensdag 30 november 2011 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die had geloof ik best brede tijden.
Aparte regeling.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lees: Spees krijgt haar ipad om 10 uur 's avonds
Die van Nick is met TNT verstuurd. Apple logica![]()
![]()
Jeetje wat een muts
Ik heb toch al gebeld; want had geen geduldEn vroeg dus of ze die palette nog hadden... Begint ze een hele reeks andere palettes op te noemen van UD... Euh... Da vroeggek nie
Geen idee hoeveel ze er nog hadden; maar ze zou 2 15th anniversary palettes apart leggen voor ons![]()
"En hoe laat kom je die halen?" "Euh... in de loop van de dag" "Oh. ok is goed"![]()
[insert priemdans.gif]
Jeetje wat een muts
[insert priemdans.gif]
De kerstcollecties etc. zijn eigenlijk altijd overal wel te krijgenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Is dat trouwens nieuw dat meer Sephora's nu UD verkopen?
Nicequote:Op woensdag 30 november 2011 10:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De kerstcollecties etc. zijn eigenlijk altijd overal wel te krijgen
Swapkofferquote:Op woensdag 30 november 2011 10:43 schreef Lindytje het volgende:
Nog even wachten op de swapkoffer voor ik naar Breda tuf
Kruik helpt bij mij ook altijd goed. En Naproxen.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb me toch een buikpijn (ongesteld)weet gewoon niet hoe ik moet zitten/liggen van de pijn. Misschien dat een warme douche helpt...
Thnx voor de tips! Als het nu nog veel langer gaat duren, ga ik indd aan de pijnmeds.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Kruik helpt bij mij ook altijd goed. En Naproxen.
Ik neem het meestal preventief al in. Geen zin om voor zoiets nutteloos pijn te lijden.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Thnx voor de tips! Als het nu nog veel langer gaat duren, ga ik indd aan de pijnmeds.
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:43 schreef Lindytje het volgende:
quote:30.11.2011:
Chauffeur is onderweg
Het kwam voor mij ook echt out of the blue. Ik ben 2 weken geleden al ongesteld geweest (gewoon in mn stopweek) en nu is het door mn pil heen gaan bloeden.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik neem het meestal preventief al in. Geen zin om voor zoiets nutteloos pijn te lijden.
Dat vind ik altijd zo'n rare uitspraak, door de pil heen bloedenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het kwam voor mij ook echt out of the blue. Ik ben 2 weken geleden al ongesteld geweest (gewoon in mn stopweek) en nu is het door mn pil heen gaan bloeden.
Ja wist ook niet zo goed hoe ik het moest neerzettenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:58 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n rare uitspraak, door de pil heen bloeden
Ja er is geen normale uitspraak voor denk ikquote:Op woensdag 30 november 2011 11:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja wist ook niet zo goed hoe ik het moest neerzettenik zeg altijd door de pil heen ongesteld geworden, maar stond zo raar. Naja whatever, you get the point
Dat deed ik ook, afgelopen maand een keer pil vergeten op dag 27, dus dan maar ongesteld worden -> Gruwelijke krampenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik slik mijn pil soms 6 maanden door zonder ongesteld te worden
Vergeet je, je pinpas nietquote:Op woensdag 30 november 2011 10:43 schreef Lindytje het volgende:
Dan heb ik nog steeds nergens last van EINZZZ!1!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:08 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, afgelopen maand een keer pil vergeten op dag 27, dus dan maar ongesteld worden -> Gruwelijke krampen
Bazenbaarmoederquote:Op woensdag 30 november 2011 11:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds nergens last van EINZZZ!1!
Eins! BAMquote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVERDOMME NICK HEEFT HEM AL![]()
kut ups
* SpaceInvaders gaat in een hoekje huilen
Ik moest echt nadenken over wat hij/zij nou bedoeldequote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef Joysa het volgende:
'Dadelijk seprice de hele dag geen les lekker'
Op mijn facebook
Ik snap hem serieus nu pasquote:Op woensdag 30 november 2011 11:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik moest echt nadenken over wat hij/zij nou bedoelde
ik moest zes keer lezen voor ik doorhad dat er "surprise" werd bedoeldquote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef Joysa het volgende:
'Dadelijk seprice de hele dag geen les lekker'
Op mijn facebook
Gelukkig is Joysa er nogquote:
Ja dat had ik dus ookquote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moest zes keer lezen voor ik doorhad dat er "surprise" werd bedoeld
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zoeen mooien look gemaakt met vel roze en paars van het UD pallet maar de webcam pakt het niet op
Nouwwquote:Op woensdag 30 november 2011 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zoeen mooien look gemaakt met vel roze en paars van het UD pallet maar de webcam pakt het niet op
Haha, daar ging ik ook vanuit. In mijn hoofd kan het UD palette geen lelijke dingen voortbrengenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
straks, na het werk!
is echt mooi hoor, geen clownslook
Niet?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
straks, na het werk!
is echt mooi hoor, geen clownslook
Jaaaaaaaa ik wil ook dat Lin naar Breda gaat....quote:Op woensdag 30 november 2011 11:30 schreef Lindytje het volgende:
Pakketmeneeeeheeerrrrrrr, kom die koffer nou brengen!! Ik wil naar Breda
!!!! *stuiter stuiter stuiter*quote:
Geen belquote:Op woensdag 30 november 2011 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
!!!! *stuiter stuiter stuiter*
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
Wtf waarom ben ik de pagina van track en trace aan het vernieuwen... Alsof er meteen staat 'pakket afgelverd' als den chauffeur de deurbel heeft ingedrukt![]()
Speedpoepenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:40 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet poepen, maar ik durf niet... straks mis ik de pakketmeneer
nou, als je die turquoise en roze allover je ooglid smotst...quote:Op woensdag 30 november 2011 11:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha, daar ging ik ook vanuit. In mijn hoofd kan het UD palette geen lelijke dingen voortbrengen![]()
Maar ben heel benieuwd
Itze nize!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, als je die turquoise en roze allover je ooglid smotst...
Bij mij ook niet!!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:48 schreef megamandy het volgende:
Ik moet ook op een pakket wachten. 50kg hondenvoer
Maar ook nog cadeautjes voor mijnCoD- MW3 en ik had ook de guide van Skyrim besteld. Maar die laatste zou toch niet verzonden zijn gister (terwijl wel nog steeds op de bol.com site staat voor 21.30u besteld morgen is huis
)
Maar al die bezorgers komen maar niet
Shhhhhhhht, laat me nou nog even in die waan voordat ik alle EOTD's weer op beautyblogs langs zie komenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hoor, het is best mogelijk iddquote:Op woensdag 30 november 2011 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En over je wangen... en in je haar...quote:Op woensdag 30 november 2011 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja gratis verzendingquote:Op woensdag 30 november 2011 11:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij mij ook niet!!
Ik denk dat ze het een beetje druk hebben met sinterkerst
hoezo, dat is toch feestelijkquote:Op woensdag 30 november 2011 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En over je wangen... en in je haar...![]()
ZAG JE MIJN HARTJE NIET DAN@11!1!!!!1111EINZundAT-SIGN!!!1111quote:Op woensdag 30 november 2011 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo, dat is toch feestelijk
Nee, feestelijk zijn glitters in je wenkbrauwenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo, dat is toch feestelijk
Geilquote:
ik had het te druk met mijn boterham in mijn muil stampenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ZAG JE MIJN HARTJE NIET DAN@11!1!!!!1111EINZundAT-SIGN!!!1111
ohja. Holo wenkbrouwenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, feestelijk zijn glitters in je wenkbrauwen
Whehehequote:Op woensdag 30 november 2011 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had het te druk met mijn boterham in mijn muil stampen
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:54 schreef megamandy het volgende:
[..]Ik ben altijd jaloers op jouw vaardigheden met kwast + oogschaduw
vel roze, past mooi bij je hello kitty jurk!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
krijg ik glitters in mijn brows op mijn bruiloft
Ooooo tze prettyquote:Op woensdag 30 november 2011 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vel roze, past mooi bij je hello kitty jurk!
Lollerquote:
Ja weet ik, maar dan nogquote:Op woensdag 30 november 2011 11:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
(ik heb er dan ook een opleiding voor gevolgd he)
Gelukkig heeft Lin een keigoeien joetjoep bjoetie blog zodat je haar (en skjoe); kan nadoen met goeien tipsquote:Op woensdag 30 november 2011 11:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dan nogIk ben niet zo crea-bea
die hond op t plaatje kijkt ook heul niet blijquote:Op woensdag 30 november 2011 11:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]![]()
ik zie Fritsje er al instaan zo van moet dit
inderdeed! ik moet ook weer es gaan filmenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Lin een keigoeien joetjoep bjoetie blog zodat je haar (en skjoe); kan nadoen met goeien tips![]()
![]()
Daar leer ik dan ook veel vanquote:Op woensdag 30 november 2011 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Lin een keigoeien joetjoep bjoetie blog zodat je haar (en skjoe); kan nadoen met goeien tips![]()
![]()
Dan kun je lekker fokkenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
oh wat erg he, ik heb gewoon al bijna mijn achterstallige werk weg van 6 dagen ziek zijn
Ik werk te snel en ik heb te weinig werk
pietjespakpapier!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:03 schreef Lindytje het volgende:
Wie hebben we daar!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:03 schreef Lindytje het volgende:
Wie hebben we daar!!
[ afbeelding ]
Wie hebben we daar!!
[ afbeelding ]
Wie hebben we daar!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hup, op den scootert! Priem trilt al een beetje!
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hup, op den scootert! Priem trilt al een beetje!
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Gooi maar in de hoek.
Tot straks ! Have fun in Breda !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
straks heeft ons clubje alle UD pallets die ooit beschikbaar waren in nederland
Royale with cheesequote:
Breda zequote:Op woensdag 30 november 2011 12:15 schreef Lindytje het volgende:
Nou, dag hoor! Ik ga naar Breda op den scootert!!!![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Royale with cheese![]()
En UFT, ik heb gisteren mijn schoen gezet, met een briefje erin dat ik toch wel heel blij zou worden van een 3DS en vanmorgen zat er een gedichtje in dat de Sint het fijn vind om mij blij te maken en dat ik 'm mocht gaan halendanku voor den goeden tip
raad eens wat ik op mijn nachtkastje heb?
In other news: we zijn in het ziekenhuis geweest en ergens de komende paar weken wordt ik in overleg over de datum ingeleid. We krijgen een zoontje en hij heet Gabriël![]()
Thanx!quote:
Yeahh!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Royale with cheese![]()
En UFT, ik heb gisteren mijn schoen gezet, met een briefje erin dat ik toch wel heel blij zou worden van een 3DS en vanmorgen zat er een gedichtje in dat de Sint het fijn vind om mij blij te maken en dat ik 'm mocht gaan halendanku voor den goeden tip
In other news: we zijn in het ziekenhuis geweest en ergens de komende paar weken wordt ik in overleg over de datum ingeleid. We krijgen een zoontje en hij heet Gabriël![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Royale with cheese![]()
Dat zal wel heftig worden. Sterkte!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Royale with cheese![]()
tjeezus... heftig, maar wel de beste keuze denk ik! Heel veel sterktequote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Royale with cheese![]()
Wat lief van hem!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Royale with cheese![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |