Niels, whaddap bij de rocket facilityquote:Op woensdag 30 november 2011 13:46 schreef Rossdale het volgende:
Wat een nummerZo veel beter dan al die über-commerciële shit die je van hem op de radio hoort
quote:
Sowieso moet je smartphones gewoon rootenquote:Het blijkt onmogelijk om de geheime afluisterdienst uit te zetten via een normale, voor de consument te begrijpen manier. Android-bezitters kunnen de applicatie verwijderen door hun telefoon te rooten. Het is onduidelijk welke Android-fabrikanten een deal hebben met Carrier IQ.
Pietermansquote:Op woensdag 30 november 2011 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niels, whaddap bij de rocket facility
Heel erg Daft Punk.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:46 schreef Rossdale het volgende:
Wat een nummerZo veel beter dan al die über-commerciële shit die je van hem op de radio hoort
Hij heeft maar een halve pipa in zijn klauwen zoquote:Op woensdag 30 november 2011 13:50 schreef tliciouz het volgende:
En deze is voor opa Ross.
[ afbeelding ]
Sawed off assault rifle?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij heeft maar een halve pipa in zijn klauwen zo
Inderdaad. Staat op CD2 van zijn nieuwe album. Staan allemaal van zulk soort electro' ige nummers op. Mijn ontdekking van de weekquote:Op woensdag 30 november 2011 13:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heel erg Daft Punk.
Vind ik leuk. [ afbeelding ]
En doordat die print doorloopt op de kraag heeft hij stekeltjesquote:
Dan ga ik die ook maar eens even downloaden denk ikquote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad. Staat op CD2 van zijn nieuwe album. Staan allemaal van zulk soort electro' ige nummers op. Mijn ontdekking van de week
Thx for sharing! Goed nummertje ditquote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad. Staat op CD2 van zijn nieuwe album. Staan allemaal van zulk soort electro' ige nummers op. Mijn ontdekking van de week
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan ga ik die ook maar eens even downloaden denk ik
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:54 schreef Pixell het volgende:
[..]
Thx for sharing! Goed nummertje dit
Pft, shirts met wat eropquote:Op woensdag 30 november 2011 13:48 schreef Michhas het volgende:
Als we toch bezig zijn:
Daan, wat voor jou?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:06 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Pft, shirts met wat erop
[ afbeelding ]
Ja klopt, zag het net ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:07 schreef KneusTeun het volgende:
Jammer dat je die truien niet kan bestellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |