Eerst die fiets en dan die autoquote:
Nummer 1 en 3 zijn wel tof!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:24 schreef dreamzk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets later in je huis installeren
Was eigenlijk ook niet van plan om te switchen van bankquote:Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zelfde als ABN en ING dus. Alleen hebben ze geen staatsteun nodig, dus het lijkt me nog steeds de veiligste bank
Hup beginnen dan, niet alsof je veel op werk te doen hebtquote:Op woensdag 30 november 2011 11:06 schreef Michhas het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd heb ik nog mooie sinterklaasgedichten voor jullie gemaakt
Nee neger. Gewoon bij mij beginnen.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:13 schreef KoningStoma het volgende:
Ja, godverdomme, begin maar bij Badboynova en werk de lijst maar alfabetisch af.
Dat is dan ook makkelijk geld verdienen aan mensen die te incapabel of te lui zijn om te klussen.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja op zulke momenten wordt je echt afgezet ja. Volgens mij is bij nieuwbouwhuizen een extra stopcontact ergens laten infrezen ook echt iets van 240 euro extra ofzo
Ja klopt, pure afzetterijquote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is dan ook makkelijk geld verdienen aan mensen die te incapabel of te lui zijn om te klussen.
Laat het titty niet zien, ze zal gek wordenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja klopt, pure afzetterij
[ afbeelding ]
't is zondequote:Op woensdag 30 november 2011 11:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Laat het titty niet zien, ze zal gek worden
Ik bied 49 euro voor 1 klap en 999 euro voor een ziekehuisbezoek. Ook bestaat de mogelijkheid tot knieen breken.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
50 euro voor 1 klap tot 1000 euro voor een ziekenhuisbezoek, wat wilt u?
Ik denk hele tijd dat jij een chick bent om de een of andere redenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:42 schreef Pixell het volgende:
[..]
Want?
Bros before Hos, dus je moet wel een hele goede reden hebben..
Voel je je sexueel aangetrokken tot Natte Bob?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik denk hele tijd dat jij een chick bent om de een of andere reden
Neuh, geen zorgenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voel je je sexueel aangetrokken tot Natte Bob?
En daarom komt er de komende twee jaar echt nog geen nieuwe console uitquote:Op woensdag 30 november 2011 11:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Neuh, geen zorgen
http://www.nu.nl/gadgets/(...)antal-xbox-360s.html
Meer noobs op het slagveld!!!
Sorry, ik moet je teleurstellenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik denk hele tijd dat jij een chick bent om de een of andere reden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |