Koop BF3 maar, dan heb je meer "vrienden"quote:Op woensdag 30 november 2011 09:04 schreef Doopy-X- het volgende:
Haai
Verbouwing is klaar en we zijn afgelopen weekend verhuisd. Eindelijk.
Moet ik nog MW3 kopen of is dat al weer 'uit'"?
Speelt iedereen BF3 tegenwoordig dan? Ben nooit zo'n BF-speler geweest...quote:Op woensdag 30 november 2011 09:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Koop BF3 maar, dan heb je meer "vrienden"
Wel mooi dat je nu over bent naar je nieuwe huis. Verder alles goed?
Yayquote:Op woensdag 30 november 2011 08:47 schreef Rossdale het volgende:
Sinterklaascadeautje voor Michhas! Een Batman-Snuggie!
[ afbeelding ]
Ik zal es kijken of Mrs Doopstah wat foto's kan schieten vandaag van hoe het nu is bij daglicht, anders doe ik er vanavond een paarquote:Op woensdag 30 november 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Supernice Doop!Heb je al foto's? Het laatste wat ik gezien heb zijn foto's een paar weken voor de officiële oplevering.
Ben ook nieuwsgierig, best even pittig denk ik zo'n verbouwing en verhuizing?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Speelt iedereen BF3 tegenwoordig dan? Ben nooit zo'n BF-speler geweest...
Juh, was echt een bevalling, 5 weken met veel hulp me de tiefus geklust maar het is een paleisje geworden. Super blij mee. Nu weer tijd voor het "normale" leven inc gamen
Ja, tis echt afzien. Meeste mensen doen er 2 a 3 maanden over maar wij wilden in een maand over. Dit betekent elke dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds klussen. Heb gelukkig wel een vader & schoonvader die super handig zijn en die er elke dag ook waren.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ben ook nieuwsgierig, best even pittig denk ik zo'n verbouwing en verhuizing?
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:18 schreef dreamzk het volgende:
Rabobank verliest triple A status, alles gaat de kut op. Open je ogen mensen, de euro gaat vallen.
quote:De eventuele verlaging van de AAA status naar AA+ of zelfs AA zal voor Rabo betekenen dat de bank meer rente moet gaan betalen op de internationale kapitaalmarkt.
Maar zelfs met een AA+ rating blijft Rabobank de meest kapitaalkrachtige bank van ons land. Voor consumenten is er dan ook geen enkele reden tot paniek. Alleen bezitters van de Rabo-ledencertificaten (diep achtergestelde leningen met een relatief hoge rentevergoeding, vergelijkbaar met achtergestelde deposito’s) kunnen de waarde van die belegging zien dalen.
Rabobank is een van de meest kredietwaardige banken ter wereld.
Je hebt er zelf een bad in moeten zetten?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Klein tipje van de sluier:
Zo zag de badkamer er een maand geleden uit (bij oplevering):
[ afbeelding ]
Zo zag hij er maandagavond uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zeephoudertje staat nu ook niet meer op de wasbak maar hangt gewoon netjes![]()
Er hangen nu papieren plicegordijnen omdat de eikenhouten shutters een levertijd van minimaal 10 weken hebben
Is dus geen AA+ maar AA, 2 niveaus omlaag gedowngrade. Rutte is het land al ontvlucht en heeft asiel in Amerika aangevraagd omdat de hele EU binnenkort uit elkaar valt.quote:
Zelfde als ABN en ING dus. Alleen hebben ze geen staatsteun nodig, dus het lijkt me nog steeds de veiligste bankquote:Op woensdag 30 november 2011 10:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Is dus geen AA+ maar AA, 2 niveaus omlaag gedowngrade. Rutte is het land al ontvlucht en heeft asiel in Amerika aangevraagd omdat de hele EU binnenkort uit elkaar valt.
Moeten niet, dat wilden we omdat als we het via de bouw lieten doen het echt waanzinnig veel geld was. Dan hadden we zeker 5.000 euro meer voor dezelfde badkamer moeten betalen.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt er zelf een bad in moeten zetten?
Wel erg netjes man, ik hou wel van zo'n moderne stijl
Ja op zulke momenten wordt je echt afgezet ja. Volgens mij is bij nieuwbouwhuizen een extra stopcontact ergens laten infrezen ook echt iets van 240 euro extra ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 10:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Moeten niet, dat wilden we omdat als we het via de bouw lieten doen het echt waanzinnig veel geld was. Dan hadden we zeker 5.000 euro meer voor dezelfde badkamer moeten betalen.
I know, ben alleen maar beetje aan het trollenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zelfde als ABN en ING dus. Alleen hebben ze geen staatsteun nodig, dus het lijkt me nog steeds de veiligste bank
Klopt. Voor sommige dingen vragen ze echt de meest waanzinnige bedragen. Onder bepaalde dingen kan je echter niet uit (zoals lichtpunten in het plafond verplaatsen) en daar vragen ze dan ook de hoofdprijs voorquote:Op woensdag 30 november 2011 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja op zulke momenten wordt je echt afgezet ja. Volgens mij is bij nieuwbouwhuizen een extra stopcontact ergens laten infrezen ook echt iets van 240 euro extra ofzo
Ik ook, zit nooit in bad. Das meer voor Mrs en Juniorquote:Op woensdag 30 november 2011 10:30 schreef dreamzk het volgende:
Mooi badkamer doopstah, lekkere douchecabine zo te zien (groot fan van douchen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |