Het is dan ook gewoon een leuke game zeker nu ze die lag compensation hebben gefixedquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:52 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is dit nou weer voor een dikke onzin.![]()
Ik speel zomaar in eens goed in MW3.
Het moet niet te goed gaan worden anders begin ik het dalijk weer echt leuk te vinden.
Mijn oren.quote:
Haha ik lolde dit luisterend terwijl ik in mijn tank over het slagveld reed.quote:
Not yet, anders had ik er nu wel opgezeten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had je nou je xbox gekregen afgelopen weekend?
Morgen naar de Media Markt dus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Not yet, anders had ik er nu wel opgezeten.Ik was het hele weekend bij een vriendin dus geen tijd voor gehad.
JMT is echt nice!quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:18 schreef Xblister het volgende:
Sowieso qua tekst de beste rappers..
zover mijn bijdrage
Al te vaakquote:
geen gek mailtje gehadquote:Op woensdag 30 november 2011 00:09 schreef Frankii het volgende:
Ik heb echt een ziek virus op mijn computer ofzo. Mijn achtergrond is zwart uit het niets. Een of ander programma, system fix?, start steeds op om allerlei vage dingen te zeggen. Bijv :hard drive clusters are partly damaged.
Hoe de fuck komt dat nou weer op mijn pc, ik heb helemaal niets gedownload of raars gedaan vandaag de afgelopen dagen.
Nja dan ben je ook een kwal als je 5x dezelfde kant op looptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |