SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bejaarden man...Please sir. When moon? When Mustang?
Vriendin heeft hem op het werk geinstaleerd...quote:Op woensdag 30 november 2011 14:08 schreef Pixell het volgende:
Heb je nog steeds die ongebruikte beta-key for swtor liggen kneus ?
Oh shitquote:Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef Rossdale het volgende:
'Dragon Age 3 speelbaar met meerdere spelers'
Nice, dat wordt een co-op toppertje met MichMich en MauMau?![]()
Ho Ho Ho dat is heel wat andersquote:Op woensdag 30 november 2011 14:18 schreef tliciouz het volgende:
Noem het alsjeblieft gewoon een kroket.
Dan maar wachten tot de releasequote:Op woensdag 30 november 2011 14:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vriendin heeft hem op het werk geinstaleerd...
Same, heb toen ik bij mijn ouders woonde ook draden door het hele huis gelegd.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:54 schreef KneusTeun het volgende:
Ik doe liever niks draadloos, behalve mobiel bellen.
Die helaasch niet altijd, maar wel als ik aan het wark ben, maar dat doe ik ook vaak op de iMac.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:22 schreef Rossdale het volgende:
Croquet is een spel voorOneens. Ik doe elk jaar met veel plezier mee aan de T.O.C.K. De Tilburgse Open Croquet Kampioenschappen. Hier, check die shit! http://nl-nl.facebook.com/pages/TOCK/182535741782034SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bejaarden man...Half bezopen is weggegooid geld.
Ik heb ook door mijn hele nieuwe woning draden gelegd, aan beide kanten van de huiskamer zit nu een UTP-walloutlet die in de meterkast uitkomt mocht ik mijn hele audio/video/game-set nog eens naar de andere kant van de kamer verplaatsen. UTP FTW!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Same, heb toen ik bij mijn ouders woonde ook draden door het hele huis gelegd.
Spelen met draken.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef Rossdale het volgende:
'Dragon Age 3 speelbaar met meerdere spelers'
Nice, dat wordt een co-op toppertje met MichMich en MauMau?![]()
Wat een kenservet nummer.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:46 schreef Rossdale het volgende:
Wat een nummerZo veel beter dan al die ber-commercile shit die je van hem op de radio hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |