SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dude...quote:
Ik word hier wel vrolijk vanquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:39 schreef KneusTeun het volgende:
We used to play jump the line,
Or who could wrap the swing around the frame the most times, back in the day,
Riding our bike around the estate and playin' basketball in the cage, those were the days,
I remember them water fights, the tap outside,
Used to race our bikes,
Grinnin' with two front teeth missing we did what we liked,
Those days I'm missin', those days were alright,
Knock down ginger,
Knock knock then shift,
Two minute later we got locked in the lift,
Laughin when we got out,
Got into silly arguements about who found the pound on the ground,
Bopped to the shops bought about ten ice pops,
The weather was hot so they melted in our pockets,
Used to carry my belongings in them McDonalds bumbags,
That was back then so boy don't mock it.
Die lyrics zijn baas!
Die was ook wel baas jaquote:
Hmm wel grappig dat je dan een oprah postquote:
Reporting for dutyquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:49 schreef KneusTeun het volgende:
Zeg me alstjeblieft dat iemand deze kent?!?!?!
En natuurlijk:quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:49 schreef KneusTeun het volgende:
Zeg me alstjeblieft dat iemand deze kent?!?!?!
quote:
Helemaal als je je bedankt dat we nu voornamelijk alleen maar hiphop hebben gepostquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:54 schreef KneusTeun het volgende:
Maar goed 25 jaar epische muziek kan niet in 1 topic reeks...
jup, electro, reggae, klassiek, rock en dergelijke nog niet eens gehadquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Helemaal als je je bedankt dat we nu voornamelijk alleen maar hiphop hebben gepost
Is dat niet elke keer hetzelfde verhaal?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:52 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is dit nou weer voor een dikke onzin.![]()
Ik speel zomaar in eens goed in MW3.
Het moet niet te goed gaan worden anders begin ik het dalijk weer echt leuk te vinden.
die is kapot hier :/quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:05 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Even een pierretje gedaan. In de categorie nutteloze aankopen doen.
Het is dan ook gewoon een leuke game zeker nu ze die lag compensation hebben gefixedquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:52 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is dit nou weer voor een dikke onzin.![]()
Ik speel zomaar in eens goed in MW3.
Het moet niet te goed gaan worden anders begin ik het dalijk weer echt leuk te vinden.
Mijn oren.quote:
Haha ik lolde dit luisterend terwijl ik in mijn tank over het slagveld reed.quote:
Not yet, anders had ik er nu wel opgezeten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had je nou je xbox gekregen afgelopen weekend?
Morgen naar de Media Markt dus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Not yet, anders had ik er nu wel opgezeten.Ik was het hele weekend bij een vriendin dus geen tijd voor gehad.
JMT is echt nice!quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:18 schreef Xblister het volgende:
Sowieso qua tekst de beste rappers..
zover mijn bijdrage
Al te vaakquote:
geen gek mailtje gehadquote:Op woensdag 30 november 2011 00:09 schreef Frankii het volgende:
Ik heb echt een ziek virus op mijn computer ofzo. Mijn achtergrond is zwart uit het niets. Een of ander programma, system fix?, start steeds op om allerlei vage dingen te zeggen. Bijv :hard drive clusters are partly damaged.
Hoe de fuck komt dat nou weer op mijn pc, ik heb helemaal niets gedownload of raars gedaan vandaag de afgelopen dagen.
Nja dan ben je ook een kwal als je 5x dezelfde kant op looptquote:
Dat is een heel ander verhaalquote:Op woensdag 30 november 2011 00:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nee, 5 keer op de zelfde plek spawnen is top.
Oke dan nietquote:
Dushi.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oke dan niet. Like i give a shit
Wiequote:Op woensdag 30 november 2011 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
Wat heb je op man? Chocola? Koffie? Te veel suiker?
Omdat ik post met Caps Lock, heb ik teveel suiker op?quote:Op woensdag 30 november 2011 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
Wat heb je op man? Chocola? Koffie? Te veel suiker?
Aha ninja editquote:Op woensdag 30 november 2011 01:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Omdat ik post met Caps Lock, heb ik teveel suiker op?
Ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Omdat ik post met Caps Lock, heb ik teveel suiker op?
Aww Sheeeiiittttquote:Op woensdag 30 november 2011 01:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Krijg toch een dolfijn jonge.
[ afbeelding ]
Ik zie nergens caps lock aanstaan hoorquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 01:01 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand zin om nog ff te schieten nu?
Oh gaat het daaroverquote:
Maakt me niet uit, BF3 of MW3, kan nu toch nog?quote:Op woensdag 30 november 2011 01:08 schreef SoldMayor het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 30 november 2011 01:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Had je er maar eerder moeten zijn.. we zaten met 15 man.. oh wacht.. mw3 zeker?
Hè stomaquote:Op woensdag 30 november 2011 01:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Neem alles eens niet zo serineus.
Doet het nietquote:Op woensdag 30 november 2011 01:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Nicklas - Pierre vs Sold - Nelis.
Weten we nog niet waar het over gingquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 01:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weten we nog niet waar het over ging
quote:
Meteen weer zin in de zomer.quote:
Afgelopen zomer was fucking kut. Daarom juist. Bijna de hele vakantie stage gelopen en lopen studeren. Nauwelijks ook maar een dagje zon/strand (voor zover dat er wasquote:
Smerig beest.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Krijg toch een dolfijn jonge.
[ afbeelding ]
Koop BF3 maar, dan heb je meer "vrienden"quote:Op woensdag 30 november 2011 09:04 schreef Doopy-X- het volgende:
Haai
Verbouwing is klaar en we zijn afgelopen weekend verhuisd. Eindelijk.
Moet ik nog MW3 kopen of is dat al weer 'uit'"?
Speelt iedereen BF3 tegenwoordig dan? Ben nooit zo'n BF-speler geweest...quote:Op woensdag 30 november 2011 09:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Koop BF3 maar, dan heb je meer "vrienden"
Wel mooi dat je nu over bent naar je nieuwe huis. Verder alles goed?
Yayquote:Op woensdag 30 november 2011 08:47 schreef Rossdale het volgende:
Sinterklaascadeautje voor Michhas! Een Batman-Snuggie!
[ afbeelding ]
Ik zal es kijken of Mrs Doopstah wat foto's kan schieten vandaag van hoe het nu is bij daglicht, anders doe ik er vanavond een paarquote:Op woensdag 30 november 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Supernice Doop!Heb je al foto's? Het laatste wat ik gezien heb zijn foto's een paar weken voor de officiële oplevering.
Ben ook nieuwsgierig, best even pittig denk ik zo'n verbouwing en verhuizing?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Speelt iedereen BF3 tegenwoordig dan? Ben nooit zo'n BF-speler geweest...
Juh, was echt een bevalling, 5 weken met veel hulp me de tiefus geklust maar het is een paleisje geworden. Super blij mee. Nu weer tijd voor het "normale" leven inc gamen
Ja, tis echt afzien. Meeste mensen doen er 2 a 3 maanden over maar wij wilden in een maand over. Dit betekent elke dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds klussen. Heb gelukkig wel een vader & schoonvader die super handig zijn en die er elke dag ook waren.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ben ook nieuwsgierig, best even pittig denk ik zo'n verbouwing en verhuizing?
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:18 schreef dreamzk het volgende:
Rabobank verliest triple A status, alles gaat de kut op. Open je ogen mensen, de euro gaat vallen.
quote:De eventuele verlaging van de AAA status naar AA+ of zelfs AA zal voor Rabo betekenen dat de bank meer rente moet gaan betalen op de internationale kapitaalmarkt.
Maar zelfs met een AA+ rating blijft Rabobank de meest kapitaalkrachtige bank van ons land. Voor consumenten is er dan ook geen enkele reden tot paniek. Alleen bezitters van de Rabo-ledencertificaten (diep achtergestelde leningen met een relatief hoge rentevergoeding, vergelijkbaar met achtergestelde deposito’s) kunnen de waarde van die belegging zien dalen.
Rabobank is een van de meest kredietwaardige banken ter wereld.
Je hebt er zelf een bad in moeten zetten?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Klein tipje van de sluier:
Zo zag de badkamer er een maand geleden uit (bij oplevering):
[ afbeelding ]
Zo zag hij er maandagavond uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zeephoudertje staat nu ook niet meer op de wasbak maar hangt gewoon netjes![]()
Er hangen nu papieren plicegordijnen omdat de eikenhouten shutters een levertijd van minimaal 10 weken hebben
Is dus geen AA+ maar AA, 2 niveaus omlaag gedowngrade. Rutte is het land al ontvlucht en heeft asiel in Amerika aangevraagd omdat de hele EU binnenkort uit elkaar valt.quote:
Zelfde als ABN en ING dus. Alleen hebben ze geen staatsteun nodig, dus het lijkt me nog steeds de veiligste bankquote:Op woensdag 30 november 2011 10:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Is dus geen AA+ maar AA, 2 niveaus omlaag gedowngrade. Rutte is het land al ontvlucht en heeft asiel in Amerika aangevraagd omdat de hele EU binnenkort uit elkaar valt.
Moeten niet, dat wilden we omdat als we het via de bouw lieten doen het echt waanzinnig veel geld was. Dan hadden we zeker 5.000 euro meer voor dezelfde badkamer moeten betalen.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt er zelf een bad in moeten zetten?
Wel erg netjes man, ik hou wel van zo'n moderne stijl
Ja op zulke momenten wordt je echt afgezet ja. Volgens mij is bij nieuwbouwhuizen een extra stopcontact ergens laten infrezen ook echt iets van 240 euro extra ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 10:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Moeten niet, dat wilden we omdat als we het via de bouw lieten doen het echt waanzinnig veel geld was. Dan hadden we zeker 5.000 euro meer voor dezelfde badkamer moeten betalen.
I know, ben alleen maar beetje aan het trollenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zelfde als ABN en ING dus. Alleen hebben ze geen staatsteun nodig, dus het lijkt me nog steeds de veiligste bank
Klopt. Voor sommige dingen vragen ze echt de meest waanzinnige bedragen. Onder bepaalde dingen kan je echter niet uit (zoals lichtpunten in het plafond verplaatsen) en daar vragen ze dan ook de hoofdprijs voorquote:Op woensdag 30 november 2011 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja op zulke momenten wordt je echt afgezet ja. Volgens mij is bij nieuwbouwhuizen een extra stopcontact ergens laten infrezen ook echt iets van 240 euro extra ofzo
Ik ook, zit nooit in bad. Das meer voor Mrs en Juniorquote:Op woensdag 30 november 2011 10:30 schreef dreamzk het volgende:
Mooi badkamer doopstah, lekkere douchecabine zo te zien (groot fan van douchen)
Eerst die fiets en dan die autoquote:
Nummer 1 en 3 zijn wel tof!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:24 schreef dreamzk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets later in je huis installeren
Was eigenlijk ook niet van plan om te switchen van bankquote:Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zelfde als ABN en ING dus. Alleen hebben ze geen staatsteun nodig, dus het lijkt me nog steeds de veiligste bank
Hup beginnen dan, niet alsof je veel op werk te doen hebtquote:Op woensdag 30 november 2011 11:06 schreef Michhas het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd heb ik nog mooie sinterklaasgedichten voor jullie gemaakt
Nee neger. Gewoon bij mij beginnen.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:13 schreef KoningStoma het volgende:
Ja, godverdomme, begin maar bij Badboynova en werk de lijst maar alfabetisch af.
Dat is dan ook makkelijk geld verdienen aan mensen die te incapabel of te lui zijn om te klussen.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja op zulke momenten wordt je echt afgezet ja. Volgens mij is bij nieuwbouwhuizen een extra stopcontact ergens laten infrezen ook echt iets van 240 euro extra ofzo
Ja klopt, pure afzetterijquote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is dan ook makkelijk geld verdienen aan mensen die te incapabel of te lui zijn om te klussen.
Laat het titty niet zien, ze zal gek wordenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja klopt, pure afzetterij
[ afbeelding ]
't is zondequote:Op woensdag 30 november 2011 11:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Laat het titty niet zien, ze zal gek worden
Ik bied 49 euro voor 1 klap en 999 euro voor een ziekehuisbezoek. Ook bestaat de mogelijkheid tot knieen breken.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
50 euro voor 1 klap tot 1000 euro voor een ziekenhuisbezoek, wat wilt u?
Ik denk hele tijd dat jij een chick bent om de een of andere redenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:42 schreef Pixell het volgende:
[..]
Want?
Bros before Hos, dus je moet wel een hele goede reden hebben..
Voel je je sexueel aangetrokken tot Natte Bob?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik denk hele tijd dat jij een chick bent om de een of andere reden
Neuh, geen zorgenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voel je je sexueel aangetrokken tot Natte Bob?
En daarom komt er de komende twee jaar echt nog geen nieuwe console uitquote:Op woensdag 30 november 2011 11:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Neuh, geen zorgen
http://www.nu.nl/gadgets/(...)antal-xbox-360s.html
Meer noobs op het slagveld!!!
Sorry, ik moet je teleurstellenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik denk hele tijd dat jij een chick bent om de een of andere reden
Thanks broskiquote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Rossdale het volgende:
Je mist er ééntje Michiel! Hierzo
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hup beginnen dan, niet alsof je veel op werk te doen hebt
Aanschouw alhier:quote:Op woensdag 30 november 2011 11:13 schreef KoningStoma het volgende:
Ja, godverdomme, begin maar bij Badboynova en werk de lijst maar alfabetisch af.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:06 schreef Michhas het volgende:
Komt allen dichterbij kinders,
en aanschouw deze dichterij vrinden.
Kutkabouter en Michhas zaten te denken,
wat ze de boys van het MW2 topic zouden schenken.
Ze kwamen erachter dat ieder wat anders wilde,
en dat de kado's van een ander ze niet zoveel scheelde.
Dus daarom hierbij voor ieder wat wils,
te beginnen met baas der bazen Rossdale.
Rossdale Rossdale, wat die jongen te geven,
misschien een mooie CD om lekker op te raven?
Neh dachten de jongens, dat vindt hij niet leuk,
Rossdale is meer van gegame en geneuk.
Daarom bij deze, voor onze Rossie,
een foto van een xbox en wat chicks, een hele posse.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende op de lijst, onze beste Koning Stoma.
Koning Stoma, Koning Stoma, jaag toch niet achter die dromen an,
want een spel zonder hitmarkers zal er nooit komen, swa.
Dus bij deze voor jou, een lekkere vrouw.
Koningin Stoma, om lekker mee te stoeien,
dan mag jij haar met andere soort hitmarkers besproeien.
[ afbeelding ]
En dan aangekomen bij onze Pierre,
not here, not there, deze boy is everywhere.
Wonende in Tilburg, achterstandswijkje alles,
Pierre kan daar laten zien we de fucking man is.
Zijn fiets werd gejat, dat had hij gehoord,
daarom stak deze man daar een stokkie voor.
Dus voor jou PierreTT, een fiets met bijgevoegde gay,
en niemand neemt ooit meer jouw fietsje mee.
[ afbeelding ]
Aangekomen bij Dr.Pringles AKA mist3r90,
deze boy weet te feesten als early in the 90's.
Drank, drugs, niks is te gek,
en doe je stoer tegen hem? BAM! Klap voor je bek.
Dus is er een dokter in de zaal?
Hell yeah, Dr.Pringles,
hierbij voor jou een assistente én Pringles.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was het rijmpje voor vandaag beste vrinden,
Michhas geeft geen neuk om wat jullie er van vinden.
Blijf kijken, ga niet weg,
want de volgende op het lijstje zijn zeker niet vreg!
Volgende keer in 'The Awesome Lyrical Powers of Michhas':
-Tauchmeister
-Parvus
-Kneusteun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:11 schreef Michhas het volgende:
Welkom allen, bij wederom een nieuwe episode,
de tijd voor deel 2 is aangekomen.
Zoals ik eerder heb weten te vermelden,
vandaag hebben we het over andere helden.
Parvus, Kneusteun en Tauchmeister,
het is tijd dat ik jullie een gedicht ga schrijven.
Te beginnen met Parvus, McSkills ofwel Idovon,
welke naam ook, deze gast is de bom.
Hij heeft een kleine identiteitscrisis achter de rug,
maar nu is de boy weer helemaal terug.
Scheldend en tierend achter zijn xdoos,
nee nee, Parvus die wil je niet boos.
Kalmeer jezelf jongen, bedwing die scheldlust,
hierbij wat muziek voor je motherfucking rust.
Tweede aan beurt is onze tukker Kneusteun,
fris uit het oosten, hij komt met een dreun.
Gegarandeerd mooie oneliners als hij er bij is,
en soms ook een iets te makkelijke diss.
Grappen over moeders laat deze man niet liggen,
en hij bombardeert ons allen ermee, zonder te richten.
Aan een grap van Teun zal je echter niet zwichten,
de man bedoelt het goed,
schelden over moeders zit hem nou eenmaal in het bloed.
Michhas weet niet wat hij Kneusteun moet geven,
dus allee, wederom wat lekkere teven.
[ afbeelding ]
Last but not least, Tauchmeister alias Blazarr,
hij let op zijn woorden en gaat nooit too far.
Te weinig tijd, te druk met school,
desalniettemin heeft hij in dit topic een prachtige rol.
Voor jou beste man, wat extra vrije tijd,
ga lekker gamen en heb gewoon schijt,
want achter een xbox krijg je nooit spijt.
[ afbeelding ]
Als bonus vandaag in dit prachtige chanson,
Bozz187, oui oui, c'est bon!
Van mij persoonlijk een goede vriend,
maar hij heeft zijn plaats in deze rijm ook zeker verdiend!
Geouwehoer en veel fun staat bij Bozz centraal,
en hij zegt vaak tegen zichzelf 'Fuck jullie allemaal!'.
'Ik ga lekker shielden, ik doe lekker kut!',
en aan het eind van de ronde is zijn score dan ook flut.
Maar dat kan hem niet deren, gelach alom,
nee Bozz is geen man van het 'ik-speel-goed' rompslomp.
Probeer hem niet te tuben of te quickscopen,
want dan heb je aan Bozzeen boze.
En als hij boos is, gaat hij loos,
dan toast hij noobs als een fucking broodrooster.
Zingen, daar houdt Bozz ook van,
jammer dat hij er geen zak van kan.
Dus jongen, hierbij puur als test,
voor jou een mooie zangles.
[ afbeelding ]
Dit was het rijmpje voor vandaag beste vrinden,
Michhas geeft geen neuk om wat jullie er van vinden.
Blijf kijken, ga niet weg,
want de volgende op het lijstje zijn zeker niet vreg!
Volgende keer in 'The Awesome Lyrical Powers of Michhas':
-Fsmxi
-Kutkabouter
-Frankii
My nickname is 'Der Totslager'quote:Op woensdag 30 november 2011 12:34 schreef Rossdale het volgende:
De grootmoeder van Stoma, Koningin Oma?
http://www.zie.nl/video//m1fz0qhfgcu9
Verbaast me niks. Privacyquote:Geheime keylogger op 141 miljoen smartphones
Miljoenen smartphones zijn uitgerust met geheime spyware van Carrier IQ. De software doet dienst als keylogger, onderschept sms-berichten en logt zelfs sms'jes en https-verkeer.
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:32 schreef tliciouz het volgende:
Tauch wat voor jou deze trui?
[ afbeelding ]
Thanks, zet ik op mijn lijstjequote:Op woensdag 30 november 2011 13:32 schreef tliciouz het volgende:
Tauch wat voor jou deze trui?
[ afbeelding ]
Baasquote:Op woensdag 30 november 2011 12:33 schreef Michhas het volgende:
En dan met name even de fiets voor Pieter
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Thanks, zet ik op mijn lijstje
Niels, whaddap bij de rocket facilityquote:Op woensdag 30 november 2011 13:46 schreef Rossdale het volgende:
Wat een nummerZo veel beter dan al die über-commerciële shit die je van hem op de radio hoort
quote:
Sowieso moet je smartphones gewoon rootenquote:Het blijkt onmogelijk om de geheime afluisterdienst uit te zetten via een normale, voor de consument te begrijpen manier. Android-bezitters kunnen de applicatie verwijderen door hun telefoon te rooten. Het is onduidelijk welke Android-fabrikanten een deal hebben met Carrier IQ.
Pietermansquote:Op woensdag 30 november 2011 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niels, whaddap bij de rocket facility
Heel erg Daft Punk.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:46 schreef Rossdale het volgende:
Wat een nummerZo veel beter dan al die über-commerciële shit die je van hem op de radio hoort
Hij heeft maar een halve pipa in zijn klauwen zoquote:Op woensdag 30 november 2011 13:50 schreef tliciouz het volgende:
En deze is voor opa Ross.
[ afbeelding ]
Sawed off assault rifle?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij heeft maar een halve pipa in zijn klauwen zo
Inderdaad. Staat op CD2 van zijn nieuwe album. Staan allemaal van zulk soort electro' ige nummers op. Mijn ontdekking van de weekquote:Op woensdag 30 november 2011 13:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heel erg Daft Punk.
Vind ik leuk. [ afbeelding ]
En doordat die print doorloopt op de kraag heeft hij stekeltjesquote:
Dan ga ik die ook maar eens even downloaden denk ikquote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad. Staat op CD2 van zijn nieuwe album. Staan allemaal van zulk soort electro' ige nummers op. Mijn ontdekking van de week
Thx for sharing! Goed nummertje ditquote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad. Staat op CD2 van zijn nieuwe album. Staan allemaal van zulk soort electro' ige nummers op. Mijn ontdekking van de week
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan ga ik die ook maar eens even downloaden denk ik
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:54 schreef Pixell het volgende:
[..]
Thx for sharing! Goed nummertje dit
Pft, shirts met wat eropquote:Op woensdag 30 november 2011 13:48 schreef Michhas het volgende:
Als we toch bezig zijn:
Daan, wat voor jou?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:06 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Pft, shirts met wat erop
[ afbeelding ]
Ja klopt, zag het net ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:07 schreef KneusTeun het volgende:
Jammer dat je die truien niet kan bestellen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bejaarden man...Please sir. When moon? When Mustang?
Vriendin heeft hem op het werk geinstaleerd...quote:Op woensdag 30 november 2011 14:08 schreef Pixell het volgende:
Heb je nog steeds die ongebruikte beta-key for swtor liggen kneus ?
Oh shitquote:Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef Rossdale het volgende:
'Dragon Age 3 speelbaar met meerdere spelers'
Nice, dat wordt een co-op toppertje met MichMich en MauMau?![]()
Ho Ho Ho dat is heel wat andersquote:Op woensdag 30 november 2011 14:18 schreef tliciouz het volgende:
Noem het alsjeblieft gewoon een kroket.
Dan maar wachten tot de releasequote:Op woensdag 30 november 2011 14:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vriendin heeft hem op het werk geinstaleerd...
Same, heb toen ik bij mijn ouders woonde ook draden door het hele huis gelegd.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:54 schreef KneusTeun het volgende:
Ik doe liever niks draadloos, behalve mobiel bellen.
Die helaasch niet altijd, maar wel als ik aan het wark ben, maar dat doe ik ook vaak op de iMac.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:22 schreef Rossdale het volgende:
Croquet is een spel voorOneens. Ik doe elk jaar met veel plezier mee aan de T.O.C.K. De Tilburgse Open Croquet Kampioenschappen. Hier, check die shit! http://nl-nl.facebook.com/pages/TOCK/182535741782034SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bejaarden man...Half bezopen is weggegooid geld.
Ik heb ook door mijn hele nieuwe woning draden gelegd, aan beide kanten van de huiskamer zit nu een UTP-walloutlet die in de meterkast uitkomt mocht ik mijn hele audio/video/game-set nog eens naar de andere kant van de kamer verplaatsen. UTP FTW!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Same, heb toen ik bij mijn ouders woonde ook draden door het hele huis gelegd.
Spelen met draken.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef Rossdale het volgende:
Wat een kenservet nummer.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:46 schreef Rossdale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel topquote:Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is wel top!
Wtf is er met die dolfijn!
Shit is panisch als je brak bentquote:Op woensdag 30 november 2011 16:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Shit is panisch als je brak bent
Ik heb vorig jaar geen gedichtje van michhas gekregenquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 november 2011 16:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar geen gedichtje van michhas gekregen
Is inderdaad goeie shit!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is sons of anarchy toch een bazen serie
Ja ik loop zwaar achter, aantal keer gezien op tv, ga nu de serie downloadenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatste epi is ook weer echt ijzersterk
ben nu aan hert downen, helaas nog maar 1 aflevering dit seizoen. en gelukkig is dit seizoen stukken beter dan de derdequote:Op woensdag 30 november 2011 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is sons of anarchy toch een bazen serie
deel 5?? die is dan wel weer heel goed, met appels enzoquote:Op woensdag 30 november 2011 18:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand nog een goede filmtip? En nee, Anal Acrobats 2 noemen is niet grappig.
Heb gisteravond Tropa de Elite (Elite Squad) gekeken, die was echt heel vetquote:Op woensdag 30 november 2011 18:15 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
deel 5?? die is dan wel weer heel goed, met appels enzo
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
deel 5?? die is dan wel weer heel goed, met appels enzo
Is wel interessant ja, thanks.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb gisteravond Tropa de Elite (Elite Squad) gekeken, die was echt heel vet
Gaat over drugsdealers en corrupte politie in Rio de Janeiro. Je moet er wel even NL subs bij downen, hij is Portugees gesproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.imdb.com/title/tt0381940/quote:Op woensdag 30 november 2011 18:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat is een goede film inderdaad.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gaat over drugsdealers en corrupte politie in Rio de Janeiro. Je moet er wel even NL subs bij downen, hij is Portugees gesproken
The Game, briljante filmquote:Op woensdag 30 november 2011 18:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0381940/
http://www.imdb.com/title/tt0810988/
http://www.imdb.com/title/tt0996979/
http://www.imdb.com/title/tt0119174/
http://www.imdb.com/title/tt0481369/
Hatsie tatsie, daar staat vast wel iets tussen wat je nog niet gezien hebt.
Als je Blood In Blood Out (eigenlijk heet ie : Bound by Honor) nog niet gezien hebt, moet je dat zeker ff doenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:15 schreef Tauchmeister het volgende:
hmm tofquote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alleen The Game dusquote:Op woensdag 30 november 2011 18:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0381940/
http://www.imdb.com/title/tt0810988/
http://www.imdb.com/title/tt0996979/
http://www.imdb.com/title/tt0119174/
http://www.imdb.com/title/tt0481369/
Hatsie tatsie, daar staat vast wel iets tussen wat je nog niet gezien hebt.
geen idee show me!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Altijd beter dan die met inktvissen en shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |