Ik ben ongeveer 2 keer jou. Zeker weten dat je dat aandurft?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was niet aan het hunten maar hij was zo fokking snel dicht![]()
* SpaceInvaders mept mss
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer 2 keer jou. Zeker weten dat je dat aandurft?
ik zie je al op space liggen. En dan die armpjes en beentjes van space zo spartelend er onder uit steken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer 2 keer jou. Zeker weten dat je dat aandurft?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie je al op space liggen. En dan die armpjes en beentjes van space zo spartelend er onder uit steken.
ze heeft het ding toch liggen, dat ze zelf een foto maaktquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh nu krijg ik mail of ik een foto wil sturen zodat ze hem zelf kan verkopen
le ignore.
Ik ga niet meer reagerenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze heeft het ding toch liggen, dat ze zelf een foto maakt
inderdaad, wel zorgen dat ze die foto terugstuurtquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef Mss het volgende:
Ze mag wel een foto lenen. Ze moet 'm dus terugsturen!
Goeden idee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef Mss het volgende:
vertell!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:49 schreef Mss het volgende:
Ik heb zojuist denk ik de treurigste facebook-post ever gezien
hopelijk smaakt ie een beetje!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:48 schreef Incantrix het volgende:
Thnx meidenen ja man, lekker rood van binnen
paardenbiefstuk ook nog, dus extra rood
Paardje!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:48 schreef Incantrix het volgende:
Thnx meidenen ja man, lekker rood van binnen
paardenbiefstuk ook nog, dus extra rood
quote:ZIE GINDS KOMT DE WIETBOOT UIT JAMAICA WEER AAN. HIJ BRENGT ONS MARIHUANA ,IK zie DE ZAKKEN AL STAAN. HOE WAAIE DE FLUTJED OP HET DEK HEEN EN WEER ,DE SINT STAAT TE KOTSEN DIE BLOWT DUS NIE MEER. DE KNECHT STAAT TE BLOWEN EN ROEPT ONS STONED TOE, WIE MEE ROOKT KRIJGT LEKKERS, WIE AFKICKT DE ROE ..OHH LIEVE SINT WIETBAAS KOM OOK IS BIJ MIJ ,EN RIJD DAN NIET STILLETJES ME KRAAKPAND VOORBIJ
Gepost door een meisje van mijn leeftijdquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je dertienjarige neefje was in een stoere bui?
Mijn hersencellen, wat doe je.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Gepost door een meisje van mijn leeftijd
Ik denk het jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien heeft ie aandelen in het farmaceutisch bedrijf
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef Mss het volgende:
slecht nieuws...quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had vanmiddag pwesentatie...whats up with Trix?anders moet ik bekant twee topics nalezen
iddquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben verpest.
Ik las iets en dacht dat er 'hendige snijplank' stond. Maar er staat handig
Jeweetz.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hendig sjieke snijplank, jatoggg
Badderen lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:24 schreef Puckzzz het volgende:
Oh man... ik zit echt vast in 1 of andere super onredelijke kutbui waar ik maar niet uitkom![]()
Zit me echt in te houden om geen stomme kutberichten te gaan sturen.
Ik denk dat ik maar in bad ga en de foon in de kamer laat liggen ofzo...
en ik weet dus dat ik heel onredelijk en hoogstwaarschijnlijk kinderachtig aan het doen ben (niet uitgesproken, tot nu toe zit het in mijn hoofd) dus waarom kan ik dat dan niet loslaten??
UGH...sometimes me hates me...
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:24 schreef Puckzzz het volgende:
Oh man... ik zit echt vast in 1 of andere super onredelijke kutbui waar ik maar niet uitkom![]()
en ik weet dus dat ik heel onredelijk en hoogstwaarschijnlijk kinderachtig aan het doen ben (niet uitgesproken, tot nu toe zit het in mijn hoofd) dus waarom kan ik dat dan niet loslaten??
Nou, dan ook niet veel plezier, puhquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Net lekker Aziatisch gegeten, nu een Starbucks koffietje op het Leidseplein opdrinken (Kerstmarkt!!!)
Zo naar Yann Tiersen![]()
Kus aan Trix(en niet aan de rest lekker puh!
)
Even lekker afzonderen... Muziekje er bij en foon idd laten liggenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:24 schreef Puckzzz het volgende:
Zullen we samen huilen. Ik heb ook geen geldquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:28 schreef PriemGirl het volgende:
Le fu... ik deed teruglezen... En toen zag ik nog meer ud faals en lush
* PriemGirl gaat al wiegend in een hoekje zitten huilen
Stelletje pestkoppen hier![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:28 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl kruipt in Mss' boezemquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Zullen we samen huilen. Ik heb ook geen geld
JIJ JA !!!!11!!1! SOURCE OF EVIL YOU AREquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:24 schreef Puckzzz het volgende:
Bwhehehehequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:28 schreef megamandy het volgende:
We kwamen er net achter dat onze rooie katert al 1,5u buiten zatMaar even de deur open gemaakt voor hem
Ik ben vorige week samson ook vergeten binnen te laten... Heeft 2u buiten gezeten.... We gingen naar buiten en ik ging al weer naar binnen en dacht dat ie mee was gekomen; maar dat was niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe
Sien springt dan altijd tegen de vensterbank aan hier bij de kamer, die blijft niet onopgemerkt buiten zitten![]()
Zou er maandag nog 25% korting zijn bij 2 producten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:28 schreef PriemGirl het volgende:
Hahahah, sukkeltje! Gewoon gaan liggen wachtenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben vorige week samson ook vergeten binnen te laten... Heeft 2u buiten gezeten.... We gingen naar buiten en ik ging al weer naar binnen en dacht dat ie mee was gekomen; maar dat was niet.
Dus hij lag voor de deur te wachten (gaat dan niet piepen/janken/blaffen; nee hij wacht....)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Wait whut??quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou er maandag nog 25% korting zijn bij 2 producten?
Nouja na 2u zag ik plots dat ie niet in zijn mand lag; dus toen ging ik hem maar zoeken *kuch*quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahah, sukkeltje! Gewoon gaan liggen wachten
Heb je hem dan in die 2u niet ergens gemist ofzo?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:36 schreef PriemGirl het volgende:
Kjoet; maar 1 'naked' is zat voor mij.. Ik wil gewoon die 15th anniversary dinges....
* PriemGirl zeurt tot het oneindigeGa dat pokkeding halen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja na 2u zag ik plots dat ie niet in zijn mand lag; dus toen ging ik hem maar zoeken *kuch*
Ik werk elke maandag in Den Bosch.. the city of evil.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wait whut??Ga jij naar Breda? Ik kom er niet.. Of moet echt dit weekend speciaal gaan rijden.
[..]
Nouja na 2u zag ik plots dat ie niet in zijn mand lag; dus toen ging ik hem maar zoeken *kuch*
quote:Deze promotie is geldig tot en met zondag 4 december.
Amerikaanse afdeling?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:38 schreef Diconnected het volgende:
Falende beestjes
Ik wil naar de makro voor de amerikaanse afdeling
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve dit niet persoonlijk op te nemen. *kusjekroel*![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve dit niet persoonlijk op te nemen. *kusjekroel*![]()
![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you
Moet je doenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Amerikaanse afdeling?
Ik denk dat ik met mijn 'eigen bedrijf' een makro-pasje aan kan vragen
Ga ik eens doen
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:40 schreef Puckzzz het volgende:
En ik wil een Rubik's cube...gewoon omdat het kan en omdat ik me daar eindeloos mee ga vermaken
![]()
![]()
Dus!![]()
En Samson is een faalhond...verf van de deuren afkrabben man!!!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Oke als je nou lief bent ga ik kijken of ik morgen naar R'dam ga (lees:iemand vinden die mij wilt duwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve dit niet persoonlijk op te nemen. *kusjekroel*![]()
![]()
), en misschien dat ik er dan eentje kan vinden voor je bij de Sephora
it's the map in my mind that sends me on my way.
Ik ga er eens eentje halen en eens kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Moet je doenga maar even m'n beste vriendje bellen of ie zin heeft om nu te gaan
naja Amerikaanse afdeling, ze hebben paar planken met spulliesen nom cakemixen en beleg en mac&cheese enzeu
![]()
En sigaretten
Daarna zal wel weer een andere promotie komen, zeker met de kerstmis.quote:
quote:Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:46 schreef Lindytje het volgende:
Stelletje verdomde falerts!!!![]()
Ik kan de hele dag al niet inloggen
[..]
Ze hadden storingquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:46 schreef Lindytje het volgende:
Stelletje verdomde falerts!!!![]()
Ik kan de hele dag al niet inloggen
[..]
Ja, die momentjes worden zo wel heel langquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef megamandy het volgende:
[..]Had SQ dat niet ook al twee uur geleden?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:45 schreef Lindytje het volgende:
Als er iemand is die morgenochtend naar Sephora Breda belt en genoeg paletten apart laat leggen en me dat laat weten, ga ik op de scooter naar Breda morgen om ze te halen. (cheap-ass, you know, op den scooter)
Later deze week ga ik niet, want dan gaat het regenen en ik ga niet in de regen
Echtquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Echt??
Om 9u zijn ze open toch?
Net even rekening bekeken... Ik zou eigenlijk lush bestellen... Maar ik koop wel even cheap ass shampoo en ga wel den pallllllettttttes falen![]()
Jupquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef megamandy het volgende:
[..]Had SQ dat niet ook al twee uur geleden?
wa kosten die krengen dan??quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt
Meer mensen die willen?
Ja, om 9u open denk ik
Ik ga een tweede bedrijf opzetten denk ik!quote:
Echt he, het is gewoon 1 zwart gat hierquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit topic nodigt gewoon uit tot falen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga een tweede bedrijf opzetten denk ik!
Word ik volgend jaar zakenvrouw van het jaar
Laat je dat ook op je helm drukken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga een tweede bedrijf opzetten denk ik!
Word ik volgend jaar zakenvrouw van het jaar
Voor 15 gepigmenteerde kleuren! Tel uit je winst! ¤2,40 per kleurquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als er meer dan 1 mensen kopen: 36 ekkies
We zijn ook gewoon een stel lemmings. Eén ziet iets glimmends en de rest kukelt er achteraan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt he, het is gewoon 1 zwart gat hier
Ik heb geen helmquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laat je dat ook op je helm drukken?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We zijn ook gewoon een stel lemmings. Eén ziet iets glimmends en de rest kukelt er achteraan.
Goeden accuraten omschrijvingquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We zijn ook gewoon een stel lemmings. Eén ziet iets glimmends en de rest kukelt er achteraan.
Lolquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
voor OOGSCHADUW????? nee dank uquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als er meer dan 1 mensen kopen: 36 ekkies
Ja maar mooien schaduws en goeden qualität enzulks.quote:
Kun je dit mee maken:quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
voor OOGSCHADUW????? nee dank u
besides op mijn leeftijd valt de oogschaduw grotendeels tussen de plooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Zolang je onze date maar haalt.quote:
Die kun je nu bij de AH kopen voor een euro of 8quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:40 schreef Puckzzz het volgende:
En ik wil een Rubik's cube...gewoon omdat het kan en omdat ik me daar eindeloos mee ga vermaken
![]()
![]()
Dus!![]()
En Samson is een faalhond...verf van de deuren afkrabben man!!!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je dit mee maken:Welke kleuren heb je hier eigenlijk precies gebruikt? Zo een mooie lookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Joh, komt ze ook es buitenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:56 schreef PriemGirl het volgende:
En hoeveel als ik als enige faal? 48 toch?
Maar als ik de enige ben; hoef je echt niet alleen voor mij heen en weer te gaan rijden hoor![]()
40,80quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:56 schreef PriemGirl het volgende:
Maar als ik de enige ben; hoef je echt niet alleen voor mij heen en weer te gaan rijden hoor![]()
¤40,80! Sowieso 15% korting. En ik had nog voor ¤30,- cadeaubonnen van de Sephora liggen van mijn lieve collega's en de Sachaquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:56 schreef PriemGirl het volgende:
Nee, ook sigaretten, laarzen voor mama, bakspullen en andere nomsquote:
Hele potten Haribo snoepquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, ook sigaretten, laarzen voor mama, bakspullen en andere noms
Don't remind mequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet nog steeds aan mijn huiswerk beginnen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:59 schreef BGTes het volgende:
Als ik nou gewoon geld had kon ik ook dat pallet halen
Dat is maar 13.6 dagen etenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:59 schreef BGTes het volgende:
Als ik nou gewoon geld had kon ik ook dat pallet halen
Score !!!! Hou ik nog 20 cent over ! Yeah babyquote:
Dat zijn:quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Welke kleuren heb je hier eigenlijk precies gebruikt? Zo een mooie look
Dat probleem is gelukkig opgelostquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is maar 13.6 dagen eten
Je kunt twee weken zonder eten. Gewoon water drinken![]()
Ik hou nooit van die "koele" kleurenquote:What's cooler than being cool...
Dat is maar een halve postzegelquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Score !!!! Hou ik nog 20 cent over ! Yeah baby
Op mijn andere rekening nog 31 euro !!quote:
Nicequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zijn:
Junkshow (binnenkant) en Omen (buitenkant) op bewegend ooglid,
Evidence in de crease
Blackout als liner boven
Onder oog lopen Junkshow, Omen en Evidence in elkaar over
Binnenste ooghoek een mix van Vanilla en Tainted
Gebraden kalkoenreepjesquote:
Scorequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op mijn andere rekening nog 31 euro !!
Als diner is het een beetje meh.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gebraden kalkoenreepjes
heel erg lekker hoor!! maar dit is diner
Ik ken die reepjes helemaal niet!quote:
Jawel! Koel ftwquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:01 schreef megamandy het volgende:
Bij die swatch foto van de nieuwe Naked staat trouwens
[..]
Ik hou nooit van die "koele" kleuren
EINZ!quote:
2 uur is lang! Ik heb net een half uur geleden gegeten en nu alweer trekquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb net gegeten, maar ik heb alweer honger. Like why?
Aan de andere kant, het is alweer ruim twee uur geleden.
Zijn echt heel lekker! en magerquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hai!
[..]
Ik ken die reepjes helemaal niet!
Door jou herinner ik me dat een collega falafel voor me mee had genomen en ik die op het werk vergeten ben
Datquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
2 uur is lang! Ik heb net een half uur geleden gegeten en nu alweer trek
Koop je die gewoon bij de AH ofzo?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zijn echt heel lekker! en magermaar dan moet je er wel iets meer mee doen dan ik nu doe
Maar kuthumeur>>>ergo>>>geen zin om iets fatsoenlijks te maken....
Ik zag het en heb meteen ook gelikedquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef Joysa het volgende:
Facebook: Priem vindt Urban Decay Cosmetics leuk.
Dat heeft ze net verteld jongequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is er dan aan de hand puckzzz verrekten facebook crypto dramakut!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef Joysa het volgende:
Facebook: Priem vindt Urban Decay Cosmetics leuk.
Ja jonguh, ik mot wel die updates zsm krijgen natuurlijk.quote:
Que??? Ik ben gewoon in een onredelijke kutbui..en vooral erg puberaal als ik mezelf niet in de hand houdtquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is er dan aan de hand puckzzz verrekten facebook crypto dramakut!
ALDI!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Koop je die gewoon bij de AH ofzo?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja jonguh, ik mot wel die updates zsm krijgen natuurlijk.
Hoe zou morgen opnemen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
Oh men... Als ik morgen nu bel en ze hebben ze niet meer....![]()
![]()
Dan scheelt mij dat een tripje naar Bredaquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
Oh men... Als ik morgen nu bel en ze hebben ze niet meer....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe zou morgen opnemen?
"Hallo, met morgen! How are you today?"
Jokes about this matter are not appreciatedquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe zou morgen opnemen?
"Hallo, met morgen! How are you today?"
Krijgen we dan binnenkort weer zo'n mooien gif met een dansende Priem met pallet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jokes about this matter are not appreciated![]()
Kidding mop
Zit nu al te stuiterenHet is maar goed dat ik straks weg moet om nog te tennissen
Joah!!!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Krijgen we dan binnenkort weer zo'n mooien gif met een dansende Priem met pallet?
Oeh! Yes please!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Krijgen we dan binnenkort weer zo'n mooien gif met een dansende Priem met pallet?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wait... Whut?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef megamandy het volgende:
Ook weer hongerwe hadden pannenkoeken dat vult voor geen meter.
Ja op het moment zelf krijg ik er ook maar twee op. Maar na een half uur heb ik weer honger. Pannenkoeken met banaan en nutellaquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wait... Whut?
Na twee pannekoeken hoef ik twee dagen niet meer te eten
Jaaaaaa omgquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:32 schreef Debsterr het volgende:
Ik eet altijd heul veul pannekoeken met SPEK omnomnomnom.
omdat ziek? Omdat al dagen thuis ziek zijn?quote:
Geen idee, misschien zit je gewoon even niet lekker in je vel?quote:
Hammiequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:38 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Hammie is steeds in mijn loopbol tegen Sien aan het butsen
Nu is ze boos en komt ze op de bank liggen mokken
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:38 schreef Lindytje het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:38 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Moet ik nou echt mijn kinderachtige kutbui gaan uitleggen?quote:
Dat zal meespelen. En ik heb zes dagen op mijn reet gezeten en nu moet ik zoveel doen in vijf dagen dat ik er bijna van moet kotsen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
omdat ziek? Omdat al dagen thuis ziek zijn?
AD wel goed op?
Zuignap en straalkachelquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moet ik nou echt mijn kinderachtige kutbui gaan uitleggen?
Ik baal ervan dat ik Petje vandaag maar 5 minuten heb gezien, dattie na zijn leuke uitstapje bij de Griek vanavond thuis blijft slapen omdat ie dan uit kan slapen (ik wordt de zuignap en straalkachel genoemd. M.a.w. ik lig heel de tijd tegen hem aan 's nachts en heb kennelijk nogal een warme lichaamstemperatuuren ik dus zijn nachtrust verstoor ) en dat ik hem morgenavond rond een uurtje of 11 pas weer zie.
Zo! Daar!ik zei het toch?? En het irriteert me dat ie helemaal luchtig en blij loopt te doen
![]()
Ik ga in bad met mijn kruiswoordpuzzel.......
Het voelt ernstig puberaal...ik ben 42 FOR CHRISTS SAKE!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zuignap en straalkachelDat zijn 2 woorden die ik heuuul vaak hoor van
Maar soms heb je dat inddEn als je dat zelf ook beseft is er helemaal niks aan de hand toch? (Behalve dat je zelf een rotgevoel hebt).
F'lieft zijn doet dat met jequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het voelt ernstig puberaal...ik ben 42 FOR CHRISTS SAKE!!
Ok, echt bad nu...en ja foon gaat toch mee
One day at a time babe! Komt echt wel goed, al kan je er nu heel erg tegenop zien...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zal meespelen. En ik heb zes dagen op mijn reet gezeten en nu moet ik zoveel doen in vijf dagen dat ik er bijna van moet kotsen.![]()
Hihihihi verliefde omaquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou ben je net als mijn oma die kreeg ook weer een vriendjequote:
Joh, dat heeft echt iedereen wel eens,quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja, sexisten maken me chago.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai, wat een vrolijkheid hier!.
Pepernoten en m&m's als avondeten!![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:48 schreef Diconnected het volgende:
Ohhhh nou ben ik weer met die leukeaan het praten en nou krijg ik weer kriebels van hem. Hij is zo leuk
PICS VAN JE PAKKETJE DANquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:50 schreef Debsterr het volgende:
IK HEB M'N CHERRYCULTURE PAKKETTER MAAR NIEMAND IS BLIJ ME VOOR ME EINZ1!!!1!1
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:50 schreef Debsterr het volgende:
DOE EENS PIC DAN!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:50 schreef Debsterr het volgende:
Hmmm ja misschien. Hij heeft 'it's complicated' op zn facebook maar vraag me nu al een paar dagen af of dat voor mij isquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Welke leuke
?? Relatiemateriaal?
Ik was ff aan het huilen op de buik van bb.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:50 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hmmm ja misschien. Hij heeft 'it's complicated' op zn facebook maar vraag me nu al een paar dagen af of dat voor mij is
Heeft het gehelpt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was ff aan het huilen op de buik van bb.
Pics?
Oh dankjequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef BGTes het volgende:
Dico ik keek even op je FoBo en jij bent knap
Dat was het
Gr gr
Ja fu, en nu begint ie allemaal over dingen en dan heb ik zoiets van 'aaaaah je bent zo leuk'quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Heerlijk die onduidelijkheid in het begin altijd.
Dat heet negatief beleefd zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen die zinnen beginnen met "ik wil je niet beledigen" zijn op alles uit behalve je niet beledigen.
Net als "met alle respect" of "als ik heel eerlijk ben"quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen die zinnen beginnen met "ik wil je niet beledigen" zijn op alles uit behalve je niet beledigen.
In combinatie met "misschien omdat je vrouw bent" deed 't 'm.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat heet negetief beleefd zijn
Misschien welquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dankjeheb je mij niet op smoelenboek??
Een buik is nog geen tieten he?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Matig. Het ontstopt wel lekker.
Mijn dubbele ninja edit wat doe jequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In combinatie met "misschien omdat je vrouw bent" deed 't 'm.
Misschien toch maar vragen wat die status betekent?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja fu, en nu begint ie allemaal over dingen en dan heb ik zoiets van 'aaaaah je bent zo leuk'
Was het fijn?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was ff aan het huilen op de buik van bb.
Pics?
Ik heb 'm doodvermoord.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn dubbele ninja edit wat doe je
whehe....quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Sorry dat ik het zeg ik wil je echt niet kwetsen en ik doe het met alle respect maar ik zal jou eens doodvermoorden omdat je vrouw bent.quote:
Heb ik ook steedsquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Was het fijn?
Ik liep weer eens achter
Durf ik nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Misschien toch maar vragen wat die status betekent?Anders zit je alleen jezelf maar gek te maken
Niet te hard he... dan komt de bovenbuuf weerquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
whehe....
in bad met Maria Mena....ook al zoeen lekker stabiel vrouwtje
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg ik wil je echt niet kwetsen en ik doe het met alle respect maar ik zal jou eens doodvermoorden omdat je vrouw bent.
Hij is wel heeeeel zacht!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een buik is nog geen tieten he?
Doe anders een beetje hintenquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Misschien toch maar vragen wat die status betekent?Anders zit je alleen jezelf maar gek te maken
Wobbelt die ook?quote:
Jij wilt gewoon de lapoquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:58 schreef Mss het volgende:
Oh hai, ik kom op de valreep ook even meeposten!
Ohaiquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:58 schreef Mss het volgende:
Oh hai, ik kom op de valreep ook even meeposten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |