abonnement Unibet Coolblue
pi_105538447
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:50 schreef AmyGrace het volgende:
Ook maar wat picspam van mijn kant. :)

China Glaze Poinsettia met een merkloze witte lak, Essence Chuck en China Glaze Millennium voor de stippen.
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
a england Guinevere
[ afbeelding ]

Orly Enchanted Forest met 1 laagje Essence Blue Addicted en matte topcoat. :9
[ afbeelding ]

China Glaze Holly-Day (ge-wel-di-ge lak O+ ) btje gepimpt met een merkloze witte lak, China Glaze Poinsettia en 2030 voor de stipjes.
[ afbeelding ]
Ik ga vanavond even kijken welke plate. In ieder geval eentje van Bundle Monster.
Jouw nagels zijn weer geweldig.
Haal je je inspiratie voor je nagels uit je taarten? Of je inspiratie voor je taarten uit je nagels? :P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_105549851

Nagels van gister.
Catrice - I wear my sunglasses at night


Nagels van vandaag
Art de Lautrec - 308
pi_105554054
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:59 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Ik ga vanavond even kijken welke plate. In ieder geval eentje van Bundle Monster.
Jouw nagels zijn weer geweldig.
Haal je je inspiratie voor je nagels uit je taarten? Of je inspiratie voor je taarten uit je nagels? :P
M59 :)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_105557725
Kerstnagels! >:O



Essence - Princess Prunelle met Essence - Just Can't Get Enough en waterdecals van Ebay.
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_105575817
Sokkepok wat een leuke nagels! (vooral dat rendier is O+ )
It's fun, it's different and no one else has a name like that.
If you need an easy way to remember it, just think of a bag of crap.
pi_105576513
ik heb iets teveel nagelstickers gekocht...
nu wil ik die kerststickers eigenlijk allemaal gebruiken.. maar vind het ook weer zonde om ze na een paar dagen weer af te halen :')
ik loop nu nogsteeds met mn rode ijskristallen rond _O-
pi_105583525
Vanavond moet ik zingen met het popkoor waar ik bij zit. De dress-code is zwart-rood, rood-zwart, zwart met rood met zwarte accenten of zwart met rode accenten. Het laatste ga ik voor,
Het zijn veel laagjes van alles wat en veel glitter, al is dat op de foto niet zo goed te zien...
pi_105584113
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:59 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Ik ga vanavond even kijken welke plate. In ieder geval eentje van Bundle Monster.
Jouw nagels zijn weer geweldig.
Haal je je inspiratie voor je nagels uit je taarten? Of je inspiratie voor je taarten uit je nagels? :P
Bedankt! Ook voor het opzoeken. :) Ik maak eerst de taart en kijk later of ik er iets mee kan op m'n nagels. :+
pi_105707848
Ik heb vandaag Nubar Sun Gold, zo mooi! Een soort oranje-goudgele duochrome, zorgt toch voor een beetje zonnig humeur ondanks dat vieze weer buiten O+

pi_105722725
Wauw die is mooi!
It's fun, it's different and no one else has a name like that.
If you need an easy way to remember it, just think of a bag of crap.
  maandag 19 december 2011 @ 20:17:39 #86
159909 -Peach
Prunus persica
pi_105786600
Boh, ben nu MO Beetlejuice Purple Blue aan het lakken maar heb echt 100 miljoenmiljard lagen nodig voor het een beetje fatsoenlijk dekt! Hadden jullie dat ook? Bij de andere juices was het niet zo erg ;(
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_105836642
Nagels van gister.


Mny - 761

Nagels van vandaag.


Barry M - Spring Green + Essence Circus Confetti
pi_105860851
Mooi nagels weer! Ik ga eens verzinnen wat ik met de kerst op ga doen O+ Thema is wit & zilver... Maar witte nagels met zilveren glitters vind ik niet zo mooi, en zilveren nagellak vind ik ook niet zo mooi denk haha.
~ Bonito La Risa ~
pi_105864921
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:56 schreef Mixende_match het volgende:
Mooi nagels weer! Ik ga eens verzinnen wat ik met de kerst op ga doen O+ Thema is wit & zilver... Maar witte nagels met zilveren glitters vind ik niet zo mooi, en zilveren nagellak vind ik ook niet zo mooi denk haha.
Ik ga dan voor wit met Silver shatter!
  woensdag 21 december 2011 @ 14:32:32 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_105866917
quote:
17s.gif Op maandag 19 december 2011 20:17 schreef -Peach het volgende:
Boh, ben nu MO Beetlejuice Purple Blue aan het lakken maar heb echt 100 miljoenmiljard lagen nodig voor het een beetje fatsoenlijk dekt! Hadden jullie dat ook? Bij de andere juices was het niet zo erg ;(
drie laagjes, met lange nagels wellicht vier. Niet te dun lakken he :P
disclaimer
  woensdag 21 december 2011 @ 14:41:10 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_105867271
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:56 schreef Mixende_match het volgende:
Mooi nagels weer! Ik ga eens verzinnen wat ik met de kerst op ga doen O+ Thema is wit & zilver... Maar witte nagels met zilveren glitters vind ik niet zo mooi, en zilveren nagellak vind ik ook niet zo mooi denk haha.
en zoiets? Sleckt plaatje van google, maar soit :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_105891040
Die 3D nagelstickers is ook niks zeg :(
eerst een uur zitte kiezen welke lak ik zou gebruiken, vervolgens de glitters kiezen...
3 lagen laten drogen... uit 679092 kerststickers kiezen en lijmen...
die dingen zijn zo dik dat ze aan de zijkanten weer loswippen van mn nagels wat een ^%%* dingen zeg |:(
alles er weer af.. en weer overnieuw beginnen :'(
pi_105912499
Helllup!! Ik heb al tijden zon stempelsetje van Essence in huis maar het lukt me niet of dat ding zuigt :( Heb alles al geprobeerd, folie is eraf, stempel opgeruwd met vijl, alles schoongemaakt met nagellakremover en die remover er voor gebruik ff afgespoeld zeg maar, dikke speciale nagellak etc. Maar die verdomde stempel pakt em maar half :? Ik weet niet of het aan de plate ligt of aan de stempel zelf.. Durf geen Konad te bestellen omdat ik veel reacties lees dat ze precies hetzelfde werken. Beetje zonde van het geld als Konad ook niet werkt..
pi_105917073
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:40 schreef heaven7 het volgende:
Helllup!! Ik heb al tijden zon stempelsetje van Essence in huis maar het lukt me niet of dat ding zuigt :( Heb alles al geprobeerd, folie is eraf, stempel opgeruwd met vijl, alles schoongemaakt met nagellakremover en die remover er voor gebruik ff afgespoeld zeg maar, dikke speciale nagellak etc. Maar die verdomde stempel pakt em maar half :? Ik weet niet of het aan de plate ligt of aan de stempel zelf.. Durf geen Konad te bestellen omdat ik veel reacties lees dat ze precies hetzelfde werken. Beetje zonde van het geld als Konad ook niet werkt..
Hoe hard duw je de stempel op de plate? Ik had eerst hetzelfde probleem en drukte de stempel heel hard op de plate. Maar dat moet dus juist zacht, als je hard drukt pakt de stempel de lak niet.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_105918569
Meer kerstnagels:


Revlon - Emerald City


Essence - Mystic Wish

Nog 3 dagen! ~:)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_105919821
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:23 schreef Sokkepok het volgende:
Meer kerstnagels:

[ afbeelding ]
Revlon - Emerald City

[ afbeelding ]
Essence - Mystic Wish

Nog 3 dagen! ~:)
Wat leu-heuk! O+

Ook maar iets 'kerstigs' dan? Hee, er zit rood op.. :+
(gebruikt: a england Camelot, Kleancolor Bite Me, tape en matte topcoat)
  donderdag 22 december 2011 @ 16:08:26 #97
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_105920128
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Wat leu-heuk! O+

Ook maar iets 'kerstigs' dan? Hee, er zit rood op.. :+
(gebruikt: a england Camelot, Kleancolor Bite Me, tape en matte topcoat)
[ afbeelding ]
omg _O_ _O_ _O_
Knoei
pi_105921008
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Wat leu-heuk! O+

Ook maar iets 'kerstigs' dan? Hee, er zit rood op.. :+
(gebruikt: a england Camelot, Kleancolor Bite Me, tape en matte topcoat)
[ afbeelding ]
Supermooi! Dat matte effect past er echt bij! :)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_105928613
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:39 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Hoe hard duw je de stempel op de plate? Ik had eerst hetzelfde probleem en drukte de stempel heel hard op de plate. Maar dat moet dus juist zacht, als je hard drukt pakt de stempel de lak niet.
Oh dat is het enige wat ik niet geprobeerd heb nee :P Ik duw best hard, en ik rol em zeg maar van de een naar de andere kant, is dat wel goed? Ga het straks nogmaals proberen, thanks!

Mooie nagels hierboven zeg :o Vooral die rode O+
pi_105930547
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:30 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Oh dat is het enige wat ik niet geprobeerd heb nee :P Ik duw best hard, en ik rol em zeg maar van de een naar de andere kant, is dat wel goed? Ga het straks nogmaals proberen, thanks!

Mooie nagels hierboven zeg :o Vooral die rode O+
Rollen is handig om hem helemaal te pakken, maar je hoeft echt nauwelijks druk te geven. Even oefenen op papier om te kijken of hij hem helemaal pakt, hoef je niet je nagels schoon te maken als het niet werkt :)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')