Beterschap F-rquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
![]()
Auw oortje en ik hoest nog steeds. Blegh ik kan nu echt niet ziek zijn.
Welterusten f_r en niet ziek wordenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
![]()
Auw oortje en ik hoest nog steeds. Blegh ik kan nu echt niet ziek zijn.
ik had dus van zo;n lokale dealsite (grouponachtig) n bon 10 euro betalen 20 euro chocolaaaa halenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:50 schreef indaha het volgende:
Gelukkig wonen wij niet in Maastricht want dan kon ik voor mijn man bonbons blijven halen, sinds hij gestopt is met roken heeft hij een chocoladetic
ze zijn er ook niet meerquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Zeg me dat die bonnen er niet meer zijn
Nee ik ga het wel weerstaan, nogmaals, ik hou echt niet zo van chocolade
Ja dat is altijd spannend met die kleintjes, is het de eerste keer dat ze bij je slaapt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:28 schreef StampertjeX het volgende:
Mijn kleine nichtje van 2 slaap hier vanacht maar ze wou niet slapen terwijl ze wel heel moe is. Dus ik heb haar voorgelzen en ze kroop bij me op school en viel bijna in slaap en ik heb net zo lang gewacht tot ze diep sliep en haar bedje gelegt nu maar hopen dat ze doorslaapt.
Do tellquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |