En dan ook nog achter me aan blijven lopenquote:
Jij was gisteren toch ook naar het ziekenhuis geweest, was alles goed?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Dus jij mag ook van te voren een liter gaan drinken oognip. Ik hoop dat ze je hiermee verder kunnen helpen.
Ahh Samara die wil nog cadeautjes dit jaar.
Het is wel logisch dat Baloe likt hij heeft er last van.
En ik kan prima in een potje plassen zonder over mijn handen heen te plassen. Maar goed ik heb ervaring.
Ik moet nuchter zijn bij die echo. Moet jij juist veel drinken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Dus jij mag ook van te voren een liter gaan drinken oognip. Ik hoop dat ze je hiermee verder kunnen helpen.
Had je je gewassen, voor de verandering?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
omg n wereldwonder, Rosa zit op mn schootdoen mn katten nooit
met chloorquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Had je je gewassen, voor de verandering?
quote:
Ja dit dusquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:42 schreef Muis006 het volgende:
Qutje, ik heb er natuurlijk de ballen (hihi) verstand van, maar je moet het ook even de kans geven om te genezen. Het kan goed zijn dat BoeBoe nu meer jeuk heeft omdat het geneest oid.
Dat past helemaal bij dit topicquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind dat filmpje van Christan met Het Goede Doel zo tof
ik moet wel nuchter zijn maar een uur van te voren elke 15min. 250ml drinken. dit mag geen zuivel of koolzuurhoudend drinken zijn. koffie volgens mij ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik moet nuchter zijn bij die echo. Moet jij juist veel drinken?
Wat apart. Zal wel een andere echo zijn. Maken ze bij jou een echo van de bovenbuik of onder?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik moet wel nuchter zijn maar een uur van te voren elke 15min. 250ml drinken. dit mag geen zuivel of koolzuurhoudend drinken zijn. koffie volgens mij ook niet
Ach en ze deden het zo goed daar die mooie rooienquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:
Troel is helaas genoodzaakt om Noah en Moon (oftewel Tim en Pim) weg te doen ivm allergieen van haar beide kinderen.
Als er mensen hier zijn die ze graag in huis willen nemen of iemand kennen die ze over wil nemen, laat het dan even weten.
[ afbeelding ]
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:42 schreef Muis006 het volgende:
Qutje, ik heb er natuurlijk de ballen (hihi) verstand van, maar je moet het ook even de kans geven om te genezen. Het kan goed zijn dat BoeBoe nu meer jeuk heeft omdat het geneest oid.
Nou ja ik begon zelf over kankerquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:58 schreef Rewimo het volgende:
Oognip, heeft de arts al iets gezegd over een mogelijke oorzaak?
Pim en Tim zoeken een nieuw huisjequote:Op dinsdag 29 november 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:
Troel is helaas genoodzaakt om Noah en Moon (oftewel Tim en Pim) weg te doen ivm allergieen van haar beide kinderen.
Als er mensen hier zijn die ze graag in huis willen nemen of iemand kennen die ze over wil nemen, laat het dan even weten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |