Jamaar ik zie het niet, huuuhuuuuhuuuuu........quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
neuh dat hoeft niet hoor, dat kan iedereen zelf zien.
blijven kijken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar ik zie het niet, huuuhuuuuhuuuuu........
Die zijn schijnbaar allemaal gehosseld door dawgquote:
Vraag het hemquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:25 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom is denWauwelaar hier nog eigenlijk?
Omdat ik heimelijk verliefd op jou ben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:25 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom is denWauwelaar hier nog eigenlijk?
Hij hosselt niets. Hij probeert vooral constant aandacht te krijgen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zijn schijnbaar allemaal gehosseld door dawg
Ik weet niet of ik überhaupt een vrouw wil die het fijn vind zo aangesproken te wordenquote:
Wat lief.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Omdat ik heimelijk verliefd op jou ben.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
* Lokasenna is jaloers omdat ze alleen een stomme vetplant heeft
Wat zou je dan willen hebben?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
roep ze er gewoon bij. doe je niet, ook geen onderbouwing, je vindt mijn poststijl niet leuk. goed, kan, maar de rest verzin je er zo even bij vanuit een onderbuikgevoel. best triest om je zo te laten kennen.quote:
planten, bloemenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een tamme hagedis.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou je dan willen hebben?
Gewoon weg gooienquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wacht met smart tot hij doodgaat en ik van mijn lelijkste verjaardagscadeau ooit af ben.
Sex?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon weg gooien
En ik krijg dit jaar het beste verjaardagscadeau ooit
plant hem ergens in een tuin, vannacht of zo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wacht met smart tot hij doodgaat en ik van mijn lelijkste verjaardagscadeau ooit af ben.
Het is niet alleen je poststijl. Onderbouwing heb ik al gegeven. Je laat nooit iets van je zien in ieder geval indit topic en vult het alleen maar met geslijm naar vrouwelijke users. En ik ben niet de enige die dat noemt. Daarnaast heb je nogal zouteloze comments vaak, maar zo zal je wel zijn. Dat kan ik je moeilijk kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:26 schreef dawg het volgende:
[..]
roep ze er gewoon bij. doe je niet, ook geen onderbouwing, je vind mijn poststijl niet leuk. goed, kan, maar de rest verzin je er zo even bij vanuit een onderbuikgevoel. best triest om je zo te laten kennen.
persoonlijk post ik niet hier, wel in sommige andere topics (zoek maar goed) en in pm tegen sommigen.
Jammer. Neem een lieve huisspin. Spiderbro!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben in het weekend niet thuis, en ik weet niemand die hem dan kan verzorgen.
Wat is het dan?quote:
Dat gaat niemand hier iets aanquote:
Tattooquote:
Vet, wat voor een? En waar?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat gaat niemand hier iets aan
[..]
Tattoo
wat wil je dan zien? dat ik dateverhalen post? welke drugs ik wel of niet doe, hoevaak ik op stap ga, of mijn nier het nog doet, wat? vraag maar raak hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is niet alleen je poststijl. Onderbouwing heb ik al gegeven. Je laat nooit iets van je zien in ieder geval indit topic en vult het alleen maar met geslijm naar vrouwelijke users. En ik ben niet de enige die dat noemt. Daarnaast heb je nogal zouteloze comments vaak, maar zo zal je wel zijn. Dat kan ik je moeilijk kwalijk nemen.
maar dat mag blijkbaar niet benoemd worden.
Don't give a shit, ik benoem het gewoon.
Boerenkool met worst. Afgemaakt met heerlijk knapperige bacon en een extra decante jus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
Goed. Wie gaat er koken vandaag?
En zoja, wat?
Dateverhalen zou wel een begin zijn lijkt me of iets meer over wat goed/fout is gegaan. Drugs, sja, wellicht kunnen wij nog een boompje opzetten dan. Ik wil niet vragen, wees eens uitgesproken. In godsnaam.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:32 schreef dawg het volgende:
[..]
wat wil je dan zien? dat ik dateverhalen post? welke drugs ik wel of niet doe, hoevaak ik op stap ga, of mijn nier het nog doet, wat? vraag maar raak hoor.
ik heb overigens van dit topic nog het meeste (eigenlijk vrijwel alleen maar) met ook_gek gepm'd. is toch volgens mij echt geen vrouw.
Nee alleen op matennaaien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:32 schreef Sinji het volgende:
Wajjauw, topic kapen van een Mod. Staat daar niet de doodstraf een ban op?
hij postte door slotje heen toch?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:32 schreef Sinji het volgende:
Sowieso, 28 cm he.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zit ie waarschijnlijk op je leuter.
Ik moet nog steeds lachen om je gifjequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:32 schreef Sinji het volgende:
Klinkt gut. Ik zit nog in dubio tussen prei met kaasroomsaus, bacon, rosevalaardappeltjes en een lekker stukkie vlees en de pizza waar de oven naar lonkt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Boerenkool met worst. Afgemaakt met heerlijk knapperige bacon en een extra decante jus
Pizzaquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Klinkt gut. Ik zit nog in dubio tussen prei met kaasroomsaus, bacon, rosevalaardappeltjes en een lekker stukkie vlees en de pizza waar de oven naar lonkt.
Zo, ik krijg spontaan honger.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Boerenkool met worst. Afgemaakt met heerlijk knapperige bacon en een extra decante jus.
[x]Geïntegreerd
[ ]Niet geïntegreerd
Ik dacht dat jij 1 cm kleiner was dan heloef.quote:
Nee hij is een nepnegerquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo, ik krijg spontaan honger.
[..]
Ik dacht dat jij 1 cm kleiner was dan heloef.
Dat eerste klinkt beter, de tweede makkelijkerquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Klinkt gut. Ik zit nog in dubio tussen prei met kaasroomsaus, bacon, rosevalaardappeltjes en een lekker stukkie vlees en de pizza waar de oven naar lonkt.
Dat dan weer nietquote:
Mijne wordt wel gaaf tochquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Tattoo's. Hmm
Niet helemaal mijn ding.
Wel weer bij vrouwen.
Mag alleen in KPD, en daar ga ik mezelf niet inzettenquote:
Mag ook in pm/dm natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mag alleen in KPD, en daar ga ik mezelf niet inzetten
Dat DM ik zelfs nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag ook in pm/dm natuurlijk.
Best lef dat sommige mensen hun foto's in KPD zetten.
Niks nepneger.quote:
Ik voel me niet genoodzaakt om me te bewijzen hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga ik er van uit dat heloef groter is.
Huh lezen wij het zelfde topic? Ik zie hemquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hij hosselt niets. Hij probeert vooral constant aandacht te krijgen.
Echt alleen voetquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ah dat is leuk. Op je voet of rond je enkel?
All talk and no action. Poor Joysa.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik voel me niet genoodzaakt om me te bewijzen hoor
Gelukkig weet ik hoe groot ie isquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
All talk and no action. Poor Joysa.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
All talk and no action. Poor Joysa.
Na 7 jaar Dawg. Hehe. Huldequote:
Je gaat met newbie weg?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg de beste kerstvakantie ooit enzo.
Omnomnom!quote:
Dat heb ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:43 schreef dawg het volgende:
dat moet ik je nageven wauwel, vasthoudendheid ten top.
Niet bepaald. Ik prefereer dames.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..].
Wil je ook uitgewoond worden ofso?
Dat niet, eerst een weekje skivakantie, nieuwjaarsfeest met vrienden op de dag dat ik terug kom wat waarschijnlijk een redelijk topfeest wordt, met Newbie in Enschede logeren enzo, en nog een keer een filmnacht met mijn beste vrienden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat met newbie weg?
[..]
Omnomnom!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik prefereer dames.
niet iedereen is scheutig met persoonlijke informatie. ik vind het nog steeds erg duf dat je me dat blijkbaar zo kwalijk neemt dat je zo moet beginnen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Na 7 jaar Dawg. Hehe. Hulde
Het blijkt toch gewoon een mens.
Dus je zou ook een man doen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik prefereer dames.
Dat klinkt als een volle vakantie. Veel plezier iig!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat niet, eerst een weekje skivakantie, nieuwjaarsfeest met vrienden op de dag dat ik terug kom wat waarschijnlijk een redelijk topfeest wordt, met Newbie in Enschede logeren enzo, en nog een keer een filmnacht met mijn beste vrienden.
Just trolling.quote:
Ik ken je als user al veel langer en nooit ook maar 1 klein beetje persoonlijke informatie. En zoja, dan alleen maar hoesa en jezelf groot houden en bij voorkeur anderen klein. Dus ik vind dit wel goed, al moet ik dan doorzeiken. En natuurlijk zeik ik ook af, maar ik zeik mezelf net zo hard af.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
niet iedereen is scheutig met persoonlijke informatie. ik vind het nog steeds erg duf dat je me dat blijkbaar zo kwalijk neemt dat je zo moet beginnen.
jawel. maar liever niet in dit topic. in lif staat een topic 'niertje gezocht', of klik op mijn naam.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:45 schreef ook_gek het volgende:
Dawg, aardig verhaaltje. Die nier, heeft dat nog invloed op je leven nu?
Logeren is het enige wat ik ga doen in die 2 weken. Behalve werken. En moet nog even een klein nieuwjaarsfeestje organiseren, maar veel gaat het niet wordenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat niet, eerst een weekje skivakantie, nieuwjaarsfeest met vrienden op de dag dat ik terug kom wat waarschijnlijk een redelijk topfeest wordt, met Newbie in Enschede logeren enzo, en nog een keer een filmnacht met mijn beste vrienden.
quote:
Ja, want ik vind iedere man knap en wil hem in zijn billetjes nemen.quote:
Waarom vraag je het dan?quote:
en dat is dus onzin, want ik heb wel vaker wat persoonlijks gepost hoor. dat jij dat niet leest zegt toch niks?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ken je als user al veel langer en nooit ook maar 1 klein beetje persoonlijke informatie. En zoja, dan alleen maar hoesa en jezelf groot houden en bij voorkeur anderen klein. Dus ik vind dit wel goed, al moet ik dan doorzeiken. En natuurlijk zeik ik ook af, maar ik zeik mezelf net zo hard af.
Dat antwoord had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, want ik vind iedere man knap en wil hem in zijn billetjes nemen.![]()
2
[..]
Waarom vraag je het dan?
Hehe, ik heb het ook nog nooit gedaan, daar niet van.quote:
Zal het vanavond eens doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:47 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel. maar liever niet in dit topic. in lif staat een topic 'niertje gezocht', of klik op mijn naam.
weinig zin om hier verder over uit te wijden in dit topic.
Wat mij betreft prima. Je moet juist niet je schulp in, je moet er meer uit. Dat roep ik al de hele tijd. Durf eens uitgesproken te zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:54 schreef dawg het volgende:
maar goed. ik heb nu wat gepost (en weer weggehaald), kun je het nu achter je laten wauwel?
ik heb echt geen zin in elke keer weer dat gezeik, dus als je dat wel van plan bent zeg het even, dan post ik niet meer in deze reeks.
Zoals ik?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima. Je moet juist niet je schulp in, je moet er meer uit. Dat roep ik al de hele tijd. Durf eens uitgesproken te zijn
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja zoals jij. Het lichtend voorbeeld
You're next.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:57 schreef Barbusse het volgende:
Hmmm.....dergelijke informatie hoef je van mij niet zo snel te verwachten hoor
is ook niks mis mee, maar ik post gewoon liever geen persoonlijke info op het forum. ook daar is niks mis mee. je had net zo goed even een pm kunnen sturen, dan elke keer dat gezuig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben ook terughoudend met persoonlijke informatie, maar elk huisje heeft zijn kruisje. So what?
Die geschiedenis hadden wel al.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:59 schreef dawg het volgende:
[..]
is ook niks mis mee, maar ik post gewoon liever geen persoonlijke info op het forum. ook daar is niks mis mee. je had net zo goed even een pm kunnen sturen, dan elke keer dat gezuig.
ik ben net zo uitgesproken in het echt als op het forum hoor. dat heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima. Je moet juist niet je schulp in, je moet er meer uit. Dat roep ik al de hele tijd. Durf eens uitgesproken te zijn
Heb ik geen moeite meequote:
Zijn sommige users heel goed in, iemand beoordelen op basis van een paar lapjes tekstquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben net zo uitgesproken in het echt als op het forum hoor. dat heeft er niks mee te maken.
ik post gewoon liever geen persoonlijke info op een openbaar forum. in het echt is een ander verhaal, ik heb niet zoveel taboe's in het echt waar ik niet over kan of wil of durf te praten. je schat me echt totaal verkeerd in volgens mij.
Ik ken de user dawg al langer dan 5 jaar. Waren het maar een paar lapjes tekst?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn sommige users heel goed in, iemand beoordelen op basis van een paar lapjes tekst
Arme jij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben verstoten door de Aziatische gemeenschap omdat ik een grote piemel heb.
Alsof jij zo'n positieve inbreng hebtquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ken de user dawg al langer dan 5 jaar. Waren het maar een paar lapjes tekst?
Altijd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alsof jij zo'n positieve inbreng hebt
toch was je vooringenomen genoeg om me zo te benaderen ipv gewoon te zeggen dat je wat meer menselijkheid (of weetikwat) in mijn posts zou willen zien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ken de user dawg al langer dan 5 jaar. Waren het maar een paar lapjes tekst?
nee in het echt ben ik nogal naar direct.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef dawg het volgende:
draai je er in het echt ook altijd zo omheen?
Hoe is het trouwens met jou Sinji?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nou hoor jij dus te vragen hoe de hele Aziatische gemeenschap van mijn piemellengte af weet
Beginnende flirts zijn altijd het leukst,dan zit je nog zo in spanning van vind hij of zij mij nou wel of niet leuk.. Vrouwen zijn in zulke gedachtes voornamelijk heel goedquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vandaag wel wat leuks meegemaakt.
Was weer naar hardlooptraining en ja hoor, leuke meid!
Flirten ging prima, ook elkaar tijdens het hardlopen voorgesteld (ben alweer da naam vergeten).
Alleen kon ik door een liesblessure het hardloopprogramma niet afmaken en haar aanspreken na afloop kwam er niet van.
Ze is er in elk geval vrijdag weer geloof ik, en anders volgende week.
Ik weet verder nog niks van haar
Er stonden rijen vrouwen voor je huis die zin hadden in wat anders dan een pinkeltje?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nou hoor jij dus te vragen hoe de hele Aziatische gemeenschap van mijn piemellengte af weet
Hoe komt het dat hele Aziatische gemeenschap van jouw piemellengte af weet, Sinji?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zeg ik niet, privequote:Op dinsdag 29 november 2011 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat hele Aziatische gemeenschap van jouw piemellengte af weet, Sinji?
Ben er nu wel uit dat ik prima kan flirten, alleen het daarna gebeuren vind ik zo spannend, het werkt een beetje verlammend op m'n anders wel ok zijnde babbelvermogenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:05 schreef Casie het volgende:
[..]
Beginnende flirts zijn altijd het leukst,dan zit je nog zo in spanning van vind hij of zij mij nou wel of niet leuk.. Vrouwen zijn in zulke gedachtes voornamelijk heel goed
Heerlijk, kan zo lekker genieten van mijn eten. Plus, vanavond studentenavond. Hoeist mejouw danquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met jou Sinji?
lastig te geloven, sorry. op internet om hete brij heen draaien en in het echt een spraakwaterval rechtstreeks uit je bovenste regionen zonder eerst de beledigingen etc eruit te schiften.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
nee in het echt ben ik nogal naar direct.
Tsja, net verteld wat er vanmiddag gebeurd is. Bij hardlopen was een leuke vrouw aanwezig en flirten ging prima. Weet alleen verder nog niks van haar. Zie haar waarschijnlijk vrijdag weerquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heerlijk, kan zo lekker genieten van mijn eten. Plus, vanavond studentenavond. Hoeist mejouw dan
Noh! Hardlopen, tof man. Onmin lekkere chickies daar ay ayquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, net verteld wat er vanmiddag gebeurd is. Bij hardlopen was een leuke vrouw aanwezig en flirten ging prima. Weet alleen verder nog niks van haar. Zie haar waarschijnlijk vrijdag weer
vrijdag vragen of ze wat met je wilt gaan doen. even wat drinken na het sporten is vrij laagdrempelig bijvoorbeeld. vrouwen houden van mannen die initiatief tonen en daadkrachtig zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, net verteld wat er vanmiddag gebeurd is. Bij hardlopen was een leuke vrouw aanwezig en flirten ging prima. Weet alleen verder nog niks van haar. Zie haar waarschijnlijk vrijdag weer
Het is meer hardlooptraining, met een vaste groep. Ze doet nog niet zo lang mee want de laatste keer dat ik er was (een week of 5 geledenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Noh! Hardlopen, tof man. Onmin lekkere chickies daar ay ay
Je weet dan niks meer te zeggen bedoel je? Wanneer ik zenuwachtig van iemand wordt, wat alleen gebeurd wanneer ik erg onder de indruk ben want in 99,9% van de tijd word ik juist heel lastig/felquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben er nu wel uit dat ik prima kan flirten, alleen het daarna gebeuren vind ik zo spannend, het werkt een beetje verlammend op m'n anders wel ok zijnde babbelvermogen
En toch is het waar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
lastig te geloven, sorry. op internet om hete brij heen draaien en in het echt een spraakwaterval rechtstreeks uit je bovenste regionen zonder eerst de beledigingen etc eruit te schiften.
Ik kan dat in m'n hoofd niet zo goed, maar ik zal m'n best doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
vrijdag vragen of ze wat met je wilt gaan doen. even wat drinken na het sporten is vrij laagdrempelig bijvoorbeeld. vrouwen houden van mannen die initiatief tonen en daadkrachtig zijn.
Dan maken we dat gewoon extra leukquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Logeren is het enige wat ik ga doen in die 2 weken. Behalve werken. En moet nog even een klein nieuwjaarsfeestje organiseren, maar veel gaat het niet worden
Hopelijk kom je in het echt niet net zo bitter over als hier.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En toch is het waar.
Een bek als een scheermes roept men.
vraag op een gegeven moment bijvoorbeeld of ze koffie lust. borduur daar even op voort (nee, ik lust alleen thee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan dat in m'n hoofd niet zo goed, maar ik zal m'n best doen.
Heb nog 3 nachtjes om er over te slapen
Noohh, dit is een echte mannenverslinder dezequote:Op dinsdag 29 november 2011 17:11 schreef Casie het volgende:
[..]
Je weet dan niks meer te zeggen bedoel je? Wanneer ik zenuwachtig van iemand wordt, wat alleen gebeurd wanneer ik erg onder de indruk ben want in 99,9% van de tijd word ik juist heel lastig/fel, helpt het altijd op een rustige plek met diegene te praten en niet mer allemaal andere mensen om mij heen.
waarom word je lastig/fel dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:11 schreef Casie het volgende:
[..]
Je weet dan niks meer te zeggen bedoel je? Wanneer ik zenuwachtig van iemand wordt, wat alleen gebeurd wanneer ik erg onder de indruk ben want in 99,9% van de tijd word ik juist heel lastig/fel, helpt het altijd op een rustige plek met diegene te praten en niet mer allemaal andere mensen om mij heen.
Ongetwijfeld niet, ik ben hier nogal cynisch. Schuw de hyperbool ook niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:15 schreef Casie het volgende:
[..]
Hopelijk kom je in het echt niet net zo bitter over als hier.
Misschien lukt na afloop wel, probeer dan een gesprekje met haar aan te knopen. Zeker als het wederzijds is, zal ze meewerken (hoop ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:11 schreef Casie het volgende:
[..]
M'n stem wil nog wel eens overslaan, dus dat wordt lachenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
vraag op een gegeven moment bijvoorbeeld of ze koffie lust. borduur daar even op voort (nee, ik lust alleen thee.oh! theemuts!
zin om een kopje thee te drinken dan straks?
).
beetje lachen en haar aankijken, vrolijke toonhoogte zodat ze het niet verkeerd oppakt.
Geen idee, ben niet het type dat makkelijk te veroveren is of het nodig vind om met iedere kerel die interesse toont te flirten. Ik daag ze dan blijkbaar nogal uit en daar kan niet iedereen tegenquote:
Asap? En het werkt gewoon altijd heel goedquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Noohh, dit is een echte mannenverslinder deze
Zo doe ik het ook altijd bij meiden, asap
Je hebt typisch die vrouwelijke trekjes waardoor ik liever mannelijke vrienden hebquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:22 schreef Casie het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet het type dat makkelijk te veroveren is of het nodig vind om met iedere kerel die interesse toont te flirten. Ik daag ze dan blijkbaar nogal uit en daar kan niet iedereen tegenMaar als extra note moet ik wel zeggen dat wanneer het iemand lukt mij geinteresseert te krijgen ik best wel een flirt kan zijn. Alleen doen mannen jammer genoeg vaak uitspraken of acties waarbij je denk 'ah oke..'
Asap = As soon as possiblequote:Op dinsdag 29 november 2011 17:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Asap? En het werkt gewoon altijd heel goed
Dat klinkt interessant en herkenbaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:22 schreef Casie het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet het type dat makkelijk te veroveren is of het nodig vind om met iedere kerel die interesse toont te flirten. Ik daag ze dan blijkbaar nogal uit en daar kan niet iedereen tegenMaar als extra note moet ik wel zeggen dat wanneer het iemand lukt mij geinteresseert te krijgen ik best wel een flirt kan zijn. Alleen doen mannen jammer genoeg vaak uitspraken of acties waarbij je denk 'ah oke..'
In het begin kan een man dus gewoon heen hoogte van je krijgen waardoor je de meeste afschriktquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:22 schreef Casie het volgende:
[..]
Waarom heb je dan liever mannelijke vrienden?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt typisch die vrouwelijke trekjes waardoor ik liever mannelijke vrienden heb
In het begin kan je van geen enkele vrouw hoogte krijgen...quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In het begin kan een man dus gewoon heen hoogte van je krijgen waardoor je de meeste afschrikt
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Wow, vrouwen kunnen dubbele signalen uitzenden, maar jij kan er ook wat van.
Nou ja, gelijk heb je ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]![]()
Gewoon die shit tegen ze gebruiken.
Die zijn voorspelbaarder en minder veeleisend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:26 schreef Casie het volgende:
[..]
Waarom heb je dan liever mannelijke vrienden?
En ja ik ga niet ontkennen dat ik in veel dingen een typische vrouw ben. Het enigste waarin ik verschil van de gemiddelde vrouw volgens de meeste mannen is dat ik niet zo snel beledigd ben want dan beledig ik diegene gewoon terug (op een leuke manier natuurlijk he)
Klopt maar de leukste mannen blijven er wel door over. En het is geen spelletje zo ben ik en daar moet iemand tegen kunnen. Wel eens geprobeert om met een random persoon tijdens het stappen te flirten en mee te zoenen maar vond dat een flinkje afknapper.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In het begin kan een man dus gewoon heen hoogte van je krijgen waardoor je de meeste afschrikt
Ja maar by far niet alle vrouwen zijn zo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn voorspelbaarder en minder veeleisend.
Het is ook over het algemeen, geldt lang niet voor alle vrouwen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar by far niet alle vrouwen zijn zo.
je houdt alleen de mannen die wel heel graag willen over. Die gaan kost wat kost maar door. Een beetje leuke vent denkt, succes ermee schatquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:29 schreef Casie het volgende:
[..]
Klopt maar de leukste mannen blijven er wel door over. En het is geen spelletje zo ben ik en daar moet iemand tegen kunnen. Wel eens geprobeert om met een random persoon tijdens het stappen te flirten en mee te zoenen maar vond dat een flinkje afknapper.
Dat is waarquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
In het begin kan je van geen enkele vrouw hoogte krijgen...
Mijn ervaring is dat mannen die juist heel graag willen snel door de mand vallen en de mannen die zelfverzekerd zijn interessant blijven. Niet zo lastig toch.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
je houdt alleen de mannen die wel heel graag willen over. Die gaan kost wat kost maar door. Een beetje leuke vent denkt, succes ermee schat
Op zich niet ingewikkeld, maar gewoon anders. Een vrouw werkt en denkt nou eenmaal anders dan een man. Een man weet niet beter dan een man te zijn en voor vrouwen geldt dat net zo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon ingewikkelde wezens
Hier ben ik het niet mee eens. Je leert uiteraard niet iemand zomaar goed kennen, maar een bepaalde 'hoogte' krijg ik wel degelijk snel.quote:
hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:22 schreef Casie het volgende:
[..]
Zeg Casie, hoe houd je dan de players op een afstand? Die kunnen namelijk nogal volhardend zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:33 schreef Casie het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mannen die juist heel graag willen snel door de mand vallen en de mannen die zelfverzekerd zijn interessant blijven. Niet zo lastig toch.
Ik weet niet, ik zou mezelf en mijn manier van denken niet als typisch vrouwelijk kunnen omschrijven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op zich niet ingewikkeld, maar gewoon anders. Een vrouw werkt en denkt nou eenmaal anders dan een man. Een man weet niet beter dan een man te zijn en voor vrouwen geldt dat net zo.
Zo denk ik er tenminste over
Ja interessant voor jou.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:33 schreef Casie het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mannen die juist heel graag willen snel door de mand vallen en de mannen die zelfverzekerd zijn interessant blijven. Niet zo lastig toch.
28quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:35 schreef Casie het volgende:
[..]
De raad ronde hebben we gisteren toch al gehad
ik wilde het toch even proberen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:35 schreef Casie het volgende:
[..]
De raad ronde hebben we gisteren toch al gehad
Zulke vrouwen heb je uiteraard ook, je bent niet de enige die ik ken ("ken") die zo is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zou mezelf en mijn manier van denken niet als typisch vrouwelijk kunnen omschrijven.
Leuk idee voor een TT?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Casie haar leeftijd is het grote mysterie van de afgelopen 2 dagen.
24quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat je players zo kan herkennen doordat ze niet relaxt reageren als je niet meer wilt dan zoenen de eerste dates of vaak meteen halve liefdesuitingen doen om je te paaien. Tot nu toe heeft mijn radar dat soort types altijd optijd ontdekt en hopelijk tuim ik er nooit in, ook al geloof ik dat het de beste vrouw nog kan gebeuren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg Casie, hoe houd je dan de players op een afstand? Die kunnen namelijk nogal volhardend zijn.
Ik idem. En ik zou daar nog aan toevoegen 'succes ermee'quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:38 schreef dawg het volgende:
als ik serieus achter een vrouw aan zou gaan en ze zou na een paar plagerijtjes en/of toenaderingen nog steeds afstandelijk blijven zou ik afhaken.
Whehe, krijgen jullie die simpele 'hard to get' behandeling? So transparant.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ligt er aan. Als ze verder gewoon prima in de omgang is, zou ik niet afhaken. Maar daarin ben ik denk ik gewoon een beetje andersquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:38 schreef dawg het volgende:
als ik serieus achter een vrouw aan zou gaan en ze zou na een paar plagerijtjes en/of toenaderingen nog steeds afstandelijk blijven zou ik afhaken.
Players gaan geen halve liefdesuitingen doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:38 schreef Casie het volgende:
[..]
Omdat je players zo kan herkennen doordat ze niet relaxt reageren als je niet meer wilt dan zoenen de eerste dates of vaak meteen halve liefdesuitingen doen om je te paaien. Tot nu toe heeft mijn radar dat soort types altijd optijd ontdekt en hopelijk tuim ik er nooit in, ook al geloof ik dat het de beste vrouw nog kan gebeuren.
dat denk ik ook (bedoel ik niet lullig).quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als ze verder gewoon prima in de omgang is, zou ik niet afhaken. Maar daarin ben ik denk ik gewoon een beetje anders
Het is niet mijn bedoeling om er een mysterie van te maken maar ik vind het niet zo belangrijk te melden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
stiekem vind je dat wel leuk, dat geraad. vrouwen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:40 schreef Casie het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling om er een mysterie van te maken maar ik vind het niet zo belangrijk te melden.
Voor mij is het of ik met iemand een land bezeilen kan. Als iemand dan een houten klaas is, dan het zei zo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:40 schreef dawg het volgende:
[..]
dat denk ik ook (bedoel ik niet lullig).
ik hou zelf van een beetje losjes zijn. houten klazen die niet in beweging zijn te krijgen zijn niks voor mij.
Daar geloof ik eerlijk gezegd niks van. Als jouw gevoel aangeeft dat zij interessant genoeg is en je je op je gemak voelt bij haar zullen de meeste mannen een beetje afstandelijkheid aan het begin niet erg vinden. Of nouja wel erg maar ook geen doei rot maar op zeggen. Zelfde geldt voor vrouwen bij mannen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:38 schreef dawg het volgende:
Enige reden dat het me opvalt is dat het al 2 dagen achter elkaar gevraagd en geraden wordt. Het wordt natuurlijk pas van belang als je hosselbaar bent.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:40 schreef Casie het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling om er een mysterie van te maken maar ik vind het niet zo belangrijk te melden.
Ik was al blij dat ze niet op vrouwen vielquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whehe, krijgen jullie die simpele 'hard to get' behandeling? So transparant.
Whehequote:Op dinsdag 29 november 2011 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ze niet op vrouwen viel
ik nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ze niet op vrouwen viel
Juist wel aan het begin om je te paaien als vrouw.. Dingen zeggen als 'wat ben je toch lekker, wow wat ben je toch leuk enz.' Standaard teksten van players terwijl een verstandige vrouw dan denkt dat kan je nu nog helemaal niet weten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Players gaan geen halve liefdesuitingen doen.
Dat zijn niet de echte players. Dat zijn gewoon marokkanen in de kroeg.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:44 schreef Casie het volgende:
[..]
Juist wel aan het begin om je te paaien als vrouw.. Dingen zeggen als 'wat ben je toch lekker, wow wat ben je toch leuk enz.' Standaard teksten van players terwijl een verstandige vrouw dan denkt dat kan je nu nog helemaal niet weten.
wat moet een man dan zeggen? "wat ben je toch een stijve hark!" is ook niet echt bevorderend voor het je inpalmen lijkt me.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:44 schreef Casie het volgende:
[..]
Juist wel aan het begin om je te paaien als vrouw.. Dingen zeggen als 'wat ben je toch lekker, wow wat ben je toch leuk enz.' Standaard teksten van players terwijl een verstandige vrouw dan denkt dat kan je nu nog helemaal niet weten.
Daarvoor ben ik veel te lastig is de algemene mening hier ondehandquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige reden dat het me opvalt is dat het al 2 dagen achter elkaar gevraagd en geraden wordt. Het wordt natuurlijk pas van belang als je hosselbaar bent.
Ben ik het wel mee eens. Players weten precies wat ze moeten zeggen tegen een vrouw. Voor hun is "hard to get" gewoon another day at the officequote:Op dinsdag 29 november 2011 17:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat zijn niet de echte players. Dat zijn gewoon marokkanen in de kroeg.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En verstandige vrouwen? Waar heb je er voor het laatst 1 gezien?
Verstandig is saai.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hangt er van af. Genoeg mannen die niet eindeloos door willen gaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:43 schreef Casie het volgende:
[..]
Daar geloof ik eerlijk gezegd niks van. Als jouw gevoel aangeeft dat zij interessant genoeg is en je je op je gemak voelt bij haar zullen de meeste mannen een beetje afstandelijkheid aan het begin niet erg vinden. Of nouja wel erg maar ook geen doei rot maar op zeggen. Zelfde geldt voor vrouwen bij mannen.
PSSSSST! MEISJE!quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Eensch.quote:
ik hou niet van illusies...quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind verstandig wel leuk, maar ik houd dan ook van intelligente vrouwen
Je bent niet lastig, je bent gewoon niet de makkelijkstequote:Op dinsdag 29 november 2011 17:46 schreef Casie het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik veel te lastig is de algemene mening hier ondehand
Maar minder spontaan zijn verstandige mensen meestal.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind verstandig wel leuk, maar ik houd dan ook van intelligente vrouwen
Wat een faalhazen. En dat jij denkt dat het players zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:44 schreef Casie het volgende:
[..]
quote:
Spontaniteit vind ik niet echt een primaire levensbehoefde. Ik vind het prettig met mensen te kunnen praten die een woordje klaar hebben (en humor hebben) en niet alleen maar kak uit hun nek kletsen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar minder spontaan zijn verstandige mensen meestal.
Soms is het leuk domme en ondoordachte dingen te doen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:44 schreef Casie het volgende:
[..]
quote:
Intelligent != verstandigquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Spontaniteit vind ik niet echt een primaire levensbehoefde. Ik vind het prettig met mensen te kunnen praten die een woordje klaar hebben (en humor hebben) en niet alleen maar kak uit hun nek kletsen.
Ligt er natuurlijk ook aan wat je onder verstandig verstaat. Het grootste gedeelte van mijn vriendinnengroep bestaat bot gezegd uit halve sletten die als ze er zin in hebben wel met een leuke man mee gaan naar een avondje stappen. Noem je die dan onverstandig? Want in het normale leven zijn het sociaal hoog opgeleide en onafhankelijke vrouwen maar ook die laten zich soms gaan. Tja ik vind dit nogal een persoonlijke mening of iemand wel of niet verstandig is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Voorbeeld: collega van me heel verhaal over haar ideale man, om zich 3 drankjes verder te laten palen door een vent die haar midden in de nacht de deur weer uitzet. En vervolgens uit proberen janken bij mij....
Nee maar mannen die subtiele hints kunnen geven maar waar wel een bepaalde belofte/compliment in zit zijn het bestquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
wat moet een man dan zeggen? "wat ben je toch een stijve hark!" is ook niet echt bevorderend voor het je inpalmen lijkt me.
Ik vind het ook niet zo relevant of ze verstandig zijn, maar kom gewoon uit voor wie je bent. Cut the crap en stop met invullen van anderen. ( hij is zo en zo dus zo en zo) Dat zou ik sommige vrouwen nou mee willen geven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:51 schreef Casie het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan wat je onder verstandig verstaat. Het grootste gedeelte van mijn vriendinnengroep bestaat bot gezegd uit halve sletten die als ze er zin in hebben wel met een leuke man mee gaan naar een avondje stappen. Noem je die dan onverstandig? Want in het normale leven zijn het sociaal hoog opgeleide en onafhankelijke vrouwen maar ook die laten zich soms gaan. Tja ik vind dit nogal een persoonlijke mening of iemand wel of niet verstandig is.
Ik zou mezelf best intelligent durven noemen, maar verstandig, neequote:Op dinsdag 29 november 2011 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar intelligente mensen zijn vaak wel verstandig
Oke slecht voorbeeld van players maar vond het lastig om te beschrijven en dit zijn toch wel de algemeen bekende uitspraken van wanhopige 'player' mannen, vandaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat een faalhazen. En dat jij denkt dat het players zijn.
19 jaar is mijn gok
Players zijn toch helemaal niet wanhopigquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:53 schreef Casie het volgende:
[..]
Oke slecht voorbeeld van players maar vond het lastig om te beschrijven en dit zijn toch wel de algemeen bekende uitspraken van wanhopige 'player' mannen, vandaar
Dan ken je te weinig intelligente mensenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Intelligente mensen zijn vaak wel verstandig
Vandaar dat ze zelden complimentjes geven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Players zijn toch helemaal niet wanhopig
Ik ken er idd weinig jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dan ken je te weinig intelligente mensen
Ik vind ze juist wel wanhopig. Want als ze niemand kunnen regelen dan is een avond niet geslaagd blabla. Misschien kunnen ze idd meestal wel vrouwen versieren maar ik vind de mannen die vrouwen versieren zien als een doel wanhopig. En mannen die vrouwen versieren omdat ze die gene werkelijk interessant vinden juist niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Players zijn toch helemaal niet wanhopig
Klinkt nogal, apart. Ik zie nu een soort klooster voor me en dat ze dan 's nachts het nachtleven in gaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:51 schreef Casie het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan wat je onder verstandig verstaat. Het grootste gedeelte van mijn vriendinnengroep bestaat bot gezegd uit halve sletten die als ze er zin in hebben wel met een leuke man mee gaan naar een avondje stappen. Noem je die dan onverstandig? Want in het normale leven zijn het sociaal hoog opgeleide en onafhankelijke vrouwen maar ook die laten zich soms gaan. Tja ik vind dit nogal een persoonlijke mening of iemand wel of niet verstandig is.
Serieus?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:56 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Klinkt nogal, apart. Ik zie nu een soort klooster voor me en dat ze dan 's nachts het nachtleven in gaan.
Ze willen graag wild zijn, want de hele week met de beentjes bij elkaar tussen de studiebanken. Dus dan gaan ze helemaal 'los' in het weekend. Zo geven ze hun leven nog enige glans voordat ze met Henk-Jan op de bank gaan zitten in vinexwijk met twee koters en een golden retriever.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:56 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Klinkt nogal, apart. Ik zie nu een soort klooster voor me en dat ze dan 's nachts het nachtleven in gaan.
Blijkbaar is dingen omschrijven niet mijn sterkste puntquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:56 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze willen graag wild zijn, want de hele week met de beentjes bij elkaar tussen de studiebanken. Dus dan gaan ze helemaal 'los' in het weekend. Zo geven ze hun leven nog enige glans voordat ze met Henk-Jan op de bank gaan zitten in vinexwijk met twee koters en een golden retriever.
Maar op avondjes wijn met de meiden hebben ze het er nog over, hoe wild ze waren...
mannen en subtiel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:51 schreef Casie het volgende:
[..]
Nee maar mannen die subtiele hints kunnen geven maar waar wel een bepaalde belofte/compliment in zit zijn het best
Waarom staat 'kraamt onzin uit' in dat rijtje?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:59 schreef Casie het volgende:
[..]
Blijkbaar is dingen omschrijven niet mijn sterkste punt![]()
Normale meisjes/vrouwen die studeren of werken en gewone vrouwen zijn ('andere' vrouwen zie ik als aparte kledij, haar en kraamt veel onzin uit en doet alsof de algemene mening van andere 0,0% uitmaakt) en daarnaast wel van een drankje houden en van een potje flirten. Hopelijk is deze uitleg beter.
And nobody lived happily ever afterquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze willen graag wild zijn, want de hele week met de beentjes bij elkaar tussen de studiebanken. Dus dan gaan ze helemaal 'los' in het weekend. Zo geven ze hun leven nog enige glans voordat ze met Henk-Jan op de bank gaan zitten in vinexwijk met twee koters en een golden retriever.
Maar op avondjes wijn met de meiden hebben ze het er nog over, hoe wild ze waren...
Generaliseren is een talent.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neem het vooral lekker serieus.quote:
Mwah valt wel mee, de dingen die ik genoemd heb zijn toch niet zo absurdquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:00 schreef dawg het volgende:
[..]
mannen en subtiel.
maar je klinkt wel als iemand die moeilijker benaderbaar is.
Tja ik post denk ik nog niet lang genoeg op fok om te trollenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neem het vooral lekker serieus.
Maar toch gek hoe hele volksstammen aan dit beeld voldoen.
volgensmij hoeven players helemaal niet altijd die onoprechte liefdesuitingen te doen om je te paaien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:38 schreef Casie het volgende:
[..]
Omdat je players zo kan herkennen doordat ze niet relaxt reageren als je niet meer wilt dan zoenen de eerste dates of vaak meteen halve liefdesuitingen doen om je te paaien. Tot nu toe heeft mijn radar dat soort types altijd optijd ontdekt en hopelijk tuim ik er nooit in, ook al geloof ik dat het de beste vrouw nog kan gebeuren.
je wilt je leeftijd niet eens prijsgeven, lastige.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:03 schreef Casie het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee, de dingen die ik genoemd heb zijn toch niet zo absurd
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:04 schreef Casie het volgende:
[..]
Tja ik post denk ik nog niet lang genoeg op fok om te trollen
Kusjekroel?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Je zal het Fok-jargon binnen no time leren...
Niets mis met los gaan in het weekend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Tja ik kon niet eens jouw verhaal lezen, lastigquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
je wilt je leeftijd niet eens prijsgeven, lastige.
Met doordeweeks losgaan ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets mis met los gaan in het weekend.
Dat zei ik ook niet, jij foksloerie van weleer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets mis met los gaan in het weekend.
Maar wat versta jij dan onder players?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij hoeven players helemaal niet altijd die onoprechte liefdesuitingen te doen om je te paaien.
de echt goede hebben zoveel "fout" gedaan in het faken dat ze weten dat dat niet werkt, en doen dat dan niet meer maar doen wat wel nodig is.
wat jammer nou.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:09 schreef Casie het volgende:
[..]
Tja ik kon niet eens jouw verhaal lezen, lastig
wel oneerlijk dat alle jonge vrouwen lol kunnen maken met het andere geslacht, en omgang kunnen krijgen enzo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mja, ik wil uiteindelijk wel graag mijn studie afmaken, dus doordeweeks zorg ik toch echt dat ik rond 12 uur thuis ben.quote:
Als vrouw kun je kiezen wanneer je de sloerie/hoer speelt. Als man kun je dat ook, maar heb je niet altijd clientele. Dat is het verschil.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel oneerlijk dat alle jonge vrouwen lol kunnen maken met het andere geslacht, en omgang kunnen krijgen enzo.
oneerlijk tegenover iedereen die wel eenzaam is en sociaal geisoleerd en dat niet wil.
@supersoep. ik snap niet wat het nut is dat je je voordoet als meisje om mij zelfvertrouwen te geven ofzo...... want ik weet het gewoon.
maar wel aardig van je verder
Dat komt niet echt omdat iemand vrouw is hoor, dat komt door je instelling. Ik heb ook maanden binnen gezeten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel oneerlijk dat alle jonge vrouwen lol kunnen maken met het andere geslacht, en omgang kunnen krijgen enzo.
oneerlijk tegenover iedereen die wel eenzaam is en sociaal geisoleerd en dat niet wil.
@supersoep. ik snap niet wat het nut is dat je je voordoet als meisje om mij zelfvertrouwen te geven ofzo...... want ik weet het gewoon.
maar wel aardig van je verder
Maar je zegt er niet bij in welke staat je thuis wil komen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik wil uiteindelijk wel graag mijn studie afmaken, dus doordeweeks zorg ik toch echt dat ik rond 12 uur thuis ben.
Newbie zit ook al maanden bij je binnen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat komt niet echt omdat iemand vrouw is hoor, dat komt door je instelling. Ik heb ook maanden binnen gezeten.
Whut?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Newbie zit ook al maanden bij je binnen.
Ik hoop van niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Newbie zit ook al maanden bij je binnen.
En vergeet "lapohunter" nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:16 schreef Heathcliff80 het volgende:
Woorden als kusjekroel en hosselen kende ik voor ik lid werd van Fok niet. Ik vind het echt geniale woorden. 'Geniaal' gebruik ik trouwens ook pas sinds Fok.
Geniaal gebruik ik al jaren, maar eigenlijk niet op FOK!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:16 schreef Heathcliff80 het volgende:
Woorden als kusjekroel en hosselen kende ik voor ik lid werd van Fok niet. Ik vind het echt geniale woorden. 'Geniaal' gebruik ik trouwens ook pas sinds Fok.
kusjekroel vind ik echtquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:16 schreef Heathcliff80 het volgende:
Jij bent geniaal met taal ;Dquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geniaal gebruik ik al jaren, maar eigenlijk niet op FOK!
Inderdaad prachtigquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind faalhaas een mooi woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |