Je moet even naar de website voor het fragment. Ben nog niet weggeblazen door wat ik gehoord heb.quote:A snippet of the French entry for Eurovision 2012, Echos (You and I) is available to hear online. You can listen to it below:
Echos (You and I), this year’s French entry, will be premiered on Sunday, January 29th at the 2012 MIDEM, Marché International du Disque et de l'Edition Musicale, the world's largest music industry meeting, which will be held in Cannes.
William Rosseau and Jean Pierre Pilot have written and composed the song whilst Veronica Ferraro has been in charge of the sound mixing of the song. Veronica Ferraro is well well recognized for her collaboration with David Guetta.
The song will also be available on the France 3 website at 16:00 CET.
Dat waren gelukkig maar demo'squote:Op donderdag 26 januari 2012 18:57 schreef Greys het volgende:
Mwah mwah, ik geloof dat ik het best aardig vind
Zeker als zij het heel goed live weet te brengen, dan is het best sterk volgens mij
In elk geval een stuk moderner dan de snippets van Nederland
Die gingen overal een beetje op straat staan jengelen, toch?quote:
Hm ojaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gingen overal een beetje op straat staan jengelen, toch?
Deze treedt gewoon op tijdens de Nationale Finales van die andere landen
Het helpt sowieso als er veel over je geschreven wordt van te voren, in welke vorm dan ook. Kijk maar naar Jedwardquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:16 schreef grazz het volgende:
[..]
Hm ojavolgens mij waren ze ook in een aantal landen op tv, maarja ik denk gewoon dat je met een goed lied niet naar al die landen hoeft. Het zal misschien een beetje helpen.
Mensen die daar op hebben gestemd moeten zich schamen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het helpt sowieso als er veel over je geschreven wordt van te voren, in welke vorm dan ook. Kijk maar naar JedwardIk weet zeker dat er veel mensen op gestemd hebben (die dat anders niet zouden doen) omdat ze van te voren al wisten dat er een stel idioten zou gaan staan springen
Bronquote:French song online today at 16:00 CET
As announced, Warner Music France will officially present the French entry at this year's Eurovision Song Contest this afternoon at the MIDEM (Marché international du disque et de l'édition musicale) in Cannes.
This Sunday, January 29th, at 15:30 CET, Warner will hold a press conference in the Blue Lounge, at the Palais des Festivals, to present the song with which Anggun will represent France at the 2012 ESC next May in Baku.
Right after, the song - Echos (you and I) - will be put on line exclusively on the France 3's website here
Echos (you and I) by Anggun and William Rousseau, music is composed by Jean-François Pilot, who has already contributed to many hits in France, including last week's number 1 in France's single sale charts (taken from rock opera 1789). The track was mixed by Véronique Ferraro, who regularly works with David Guetta.
Echos (you and I) will be available on all legal digital platforms from January 30 on, the record company declares.
Mee eens.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
http://eurovision.france3.fr/candidat_france_2012.php
Hier is het nummer te horen!
Ik vind de coupletten echt tof, het ritme stuwt zo fijn. De refreinen zijn een beetje jammer inderdaad. Het nummer heeft ook niet echt een climax en dooft een beetje uit als een nachtkaars. Denk dat dit een aardige middelmaat wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |