Geen idee maar tweakers kennende zal het er vast in staan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:31 schreef Krijgerrr het volgende:
Bedankt voor de info mensen. Ik denk dat het voorstel van fathank toch wel veel kans van slagen heeft. Alles zit erop wat ik nodig heb, de prijs is gunstig, alleen twijfel ik over de Hdd met z'n ¤129. Vind die best hoog. Maar goed, Yi-leong geeft al aan dat die behoorlijk zijn gestegen laatste tijd. Weet iemand misschien nog een wat goedkoper goed werkend, geluidsarm alternatief? Want dan ben ik er zo goed als uit.
Ik neem aan dat het moederbord met gewoon een HDMI uitgang is fathank?
Trouwens, wise, met een mede8er zie ik niet echt een htcp voor me. Minder inhoud, met minder mogelijkheden voor een aardige prijs, maar goed toch bedankt voor het meedenken
Eh gast hij kan 1080P afspelen. Maar als hij nou deinterlacing moet doen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:03 schreef maartena het volgende:
Wat je nodig hebt is zoiets:
http://www.amazon.com/ZOT(...)System/dp/B004NBZ8TU
Een op Intel Atom gebaseerd mini-PCtje.
Bij het bovenstaande model moet je nog zelf een 2.5" harde schijf kopen, maar die moet je wel voor 100 euro kunnen krijgen. En geheugen, nog eens 50 Euro. Maar het past dus totaal binnen je budget.
Wat ga je gebruiken voor je OS, en moet dat binnen het budget als het Windows is?
Ik heb een Shuttle XS35GTV2 Met 4GB geheugen en een 500GB 2.5" HDDquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:01 schreef Krijgerrr het volgende:
Ik ga een philips LED 47 inch scherm aanschaffen en ben op zoek naar een kleine handzame, makelijke bedienbare, Media Center (MC) voor rond de 350 euro. Aangezien het gebruik van internet en afspalen van films via WIFI op de LCD/OLED schermen nog niet geweldig werkt, het idee van het MC.
De bedoeling:
Internetten/TV/Film kijken
Geluidsarm
Het liefst energie zuinig
Incl een HDD schijf van 500 GB of meer
HDMI uitgang
WIFI
Ik vermoed dat het zelfbouw wordt gezien het budget. Maar ik sta open voor alle ideen.
Kan iemand een voorzet doen?!?
Mijn systeem heb je voor minder dan 275,-quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:33 schreef Krijgerrr het volgende:
Die shuttle Ad-02 met een AMD M1 E350 processor met 4gb en een 500gb harde schijf lijkt me een perfecte barebones hptc die klein is en goed presteerd. Kwa kosten kOsten kom je dan rond de ¤400,- uit als ik het goed begrijp...
Ja die AMD zal opeens sneller 1080p spelen dan de atom d525 + ion2quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:49 schreef Krijgerrr het volgende:
Geloof ik graag, maar daar zijn de verschillen in specs ook naar, denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |