abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105924664
Belde vanochtend ja. Ze zeiden dat hij begin deze week geplaatst was bij een wat ouder vrouwtje met een grote boerderij waar hij dus ruim de ruimte had om flink los te lopen. En waar hij dus veel uitgelaten zou worden. Ze hadden al een ander hondje, maar dat is een paar keer getest en dat ging allemaal goed met die 2 :) Ze heeft kinderen die vaak over de vloer komen dus aandacht krijgt hij ook dagelijks, dus het klinkt alsof het een mooi plekje is. Ook een beetje buitenaf dat hij niet echt last heeft van vuurwerk of iets dergelijks. Hij blijft nog 1 week op de site staan, maar als er ''geplaatst''bij blijft staan dan is het dus allemaal goed blijven gaan. Ze bellen het nieuwe adres namelijk na 1 week en 2 weken om te kijken hoe het gaat.

Aan de ene kant blij voor hem dat hij een goed plekje heeft van wat ik hoor, maar ik mis m nog wel enorm. En nu is het ook een beetje dat ik niet echt kan informeren hoe het met hem gaat, wat wel kon bij het asiel. Gegevens van die vrouw mochten ze namelijk niet vrijgeven ( logisch op zich ). Maar ik hoop dat hij gelukkig is :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 december 2011 @ 18:04:46 #102
163650 Greys
pi_105924841
Dat klinkt goed inderdaad O+

Mogen ze jouw telefoonnr ook niet aan die vrouw geven, ipv andersom? :)
Met het verzoek of ze je af en toe eens wil laten weten hoe het gaat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105925294
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt goed inderdaad O+

Mogen ze jouw telefoonnr ook niet aan die vrouw geven, ipv andersom? :)
Met het verzoek of ze je af en toe eens wil laten weten hoe het gaat?
Dat kan ik inderdaad nog wel vragen morgen ja :) Bedankt voor de tip!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 december 2011 @ 18:20:02 #104
163650 Greys
pi_105925435
Misschien vindt ze het zelfs wel hartstikke fijn, als ze vragen heeft ofzo over de hond dat ze je dan ook kan bellen! Of als ze een keer om uitlaat verlegen zit :D Of woont ze niet echt in de buurt?

Wie weet zit ze er helemaal niet op te wachten, maar je weet nooit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105925479
Geen idee waar ze precies woont. Zonder toestemming mogen ze dat ook niet vertellen, wat ik op zich wel snap eigenlijk. Maar ik bel t asiel morgen wel even met de vraag. Nee heb ik, en ja kan ik krijgen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')