En weer verderquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:21 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl gunt zichzelf nog even 10 minuten foktijd
Druk druk druk druk druk
En vanavond om 21u30 tennissen... Lekker laat...
En hard ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Thermosfles gaat mij wat wentijd kosten. Net wéér m'n bek verbrand. Ik faal.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
de skilder is fan van Queen!
Ik draai zo queen, hoor ik 'm stiekem meezingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
Bwhehehehe, nicequote:Op dinsdag 29 november 2011 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog aan het gronden en kitten. Hij heeft het ernstig onderschat geloof ik
ja, zo ongeveer. Hoewel ik het bij deze man niet erg vind als het wat duurder wordt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe, nice
Wel vaste prijs-afspraak gemaakt toch hoop ik?
Neequote:
een invisible PM!!!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee(40%)
Ik krijg wel steeds een melding dat ik een PM heb, klik op mijn inbox, en heb vervolgens geen PM
gooi je verzonden pm's eens leeg?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee(40%)
Ik krijg wel steeds een melding dat ik een PM heb, klik op mijn inbox, en heb vervolgens geen PM
Nu zijn ze er ineens welquote:
*unfriend skjoe*quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, ik haalde net priems reactie weg
't voegde niks toe
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Incantrix was na vier miskramen eindelijk zwanger, maar het kindje blijkt nu trisomie 18 te hebben na 13 weken zwangerschap en is dus niet levensvatbaarquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]NastySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen bloed tussen je tetten gelopen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is al over, het was een kleintje!
liters bloed uit kindjesquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:18 schreef Loqi het volgende:
Ik heb ooit een oppaskindje gehad met een bloedneus aan beide kanten tegelijk.. liters! Heel mn handen zaten onder, ik zag er uit alsof ik iemand met een vork vermoord had![]()
![]()
Hillaasquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen bloed tussen je tetten gelopen?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Hillaas. Ik wil met ketchup wel het een en ander voor je in scene zetten!
Goeden actie!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
priem heeft mijn berichtje terugverwijderd
SCORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Niet een niet twee maar drie pakketjes1!1!!!!111111 einzzweidrei!!!
Bwhehehehe, van welke faalsjop is dat danquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
lolzor... bij pixi zit een printje van mijn order, samen met mijn customer info... waar ook mijn password en password hint op staan geprint
toegegeven, ze hebben he wel mooi doorgekrast met ballpoint
pixibeauty.co.ukquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe, van welke faalsjop is dat dan
Hahhahahaha, mooi he?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pixibeauty.co.uk
en mijn UD pallet heeft een persoonlijke boodschap... iets met moddols![]()
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:40 schreef Mss het volgende:
We willen natuurlijk wel faalpics he Skjoe!
Cherryculturemeuk.quote:
Ik heb jouw meuk.quote:
Zo kut is dat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat heb ik ook een maand gehad
Ik like sneller dan m'n schaduw.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
ijs zit ook aan d'r "like" knopje vastgeplakt
ja lekker hequote:Op dinsdag 29 november 2011 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
En het toffe is dat er ook een voor mij is.
the boss of "like"quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik like sneller dan m'n schaduw.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl verdwijnt uit dit faal-geobsedeerd-topic![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl verdwijnt uit dit faal-geobsedeerd-topic![]()
evolutie, je leert het vanzelfquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
En whoei, vooruitgang: nu eens niet m'n bakkes gebrand.
ja, ik vind het wel een beetje zielig voor de pixi. Dat ie net op dezelfde dag binnen moet komenquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik vind het wel een beetje zielig voor de pixi. Dat ie net op dezelfde dag binnen moet komen
Nadat ik er zondag 4 had weggekaapt hadden ze er nog 3 overquote:
Goeden troostaankoopquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:20 schreef Incantrix het volgende:
Hi.. Jullie raden nooit wat mijn troostaankoop van vandaag was..
Ok, behalve 2 broodjes filet american dan
jawel, want dat wisten we al!!!! einz!quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:20 schreef Incantrix het volgende:
Hi.. Jullie raden nooit wat mijn troostaankoop van vandaag was..
Ok, behalve 2 broodjes filet american dan
Net of zijn laptop niet heel veel geld kostquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:22 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil nog meer troostfalen, maar mijn lief is zo geschrokken van de UD dat ik niet meer de 3ds mag
ik zou die tweeduizend ekkies lekker in m'n eigen tas laten zittenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:22 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil nog meer troostfalen, maar mijn lief is zo geschrokken van de UD dat ik niet meer de 3ds mag
DOE HET!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:24 schreef PriemGirl het volgende:
O ja bellen idd... Ik doe het.. nee toch niet.. wel.. niet... whaoooo...
* PriemGirl gaat vanavond nog eens haar rekening checkenLe fu... ik doe het niet.. whaaa
* PriemGirl wordt moe van zichzelf
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:22 schreef Incantrix het volgende:
Nooooo kill the picturreeeee !!!! Kill itquote:
With fire?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nooooo kill the picturreeeee !!!! Kill it![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sterf nou moet ik dat ding ook
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Visuals, I haz dem.quote:
Doe het niet !! Samen zijn we sterkquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OM MIJ TE PESTEN JA !!!!1111!!1!!1quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:38 schreef Lindytje het volgende:
Dat ik vandaag aan statistiek zou werken....
In plaats daarvan doe ik dus dit soort dingen
JAHHHHHH EINZ11!!111!1111!!1!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OM MIJ TE PESTEN JA !!!!1111!!1!!1
WA MOETTE KUT !!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WA MOETTE KUT !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
nog niet gekitst?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:33 schreef Joysa het volgende:
Oh eh, en toen was het bakje met pepernoten leeg, en ligt de hond heel stil in zn mandje
awwwwwquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:45 schreef Incantrix het volgende:
Omen en Deep end zijn ZOnet als jouw eotd, Lin
En haha, SQ, technisch gesproken is het zijn geld..en ja, tja, ik ben van de NUNUNU!!1! Maar mijn
heeft altijd moeite met onverwachte/overhaastte aankopen meer als 100 ofzo, dan gaat hij letterlijk in de stress, met een hoog piepstemmetje enzo
![]()
Nouja, morgen nog een dag
En Priem, ik ben Maria-verslaafd, dus ik wil 'm eiks alleen maar om de nieuwe mario mee te spelen
oh, alleen de lak! Niet huilen, count je blessing!quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:52 schreef Loqi het volgende:
WRAAAAAAAAAAAAUUUW![]()
![]()
ik sla net perongelijk zo hard met het topje van mn pink ergens tegen aan dat de lak halverwege m'n nagel gebarsten is...vreemd genoeg is de nagel nog wel heel
(tenzij er een scheur onder die lakscheur zit, maar dat zie ik dus niet)
ik zal mijn mond op slot doen en de sleutel inslikken!quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Niet zeggen dat ik dat gezegd heb he?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
Wit! Weiss! Einz!
[ afbeelding ]
M'n nieuwe servies is ongeduldig
[ afbeelding ]
ja dat wel, maar aaaauwquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, alleen de lak! Niet huilen, count je blessing!
Ohquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
Wit! Weiss! Einz!
[ afbeelding ]
M'n nieuwe servies is ongeduldig
[ afbeelding ]
Dat !quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, alleen de lak! Niet huilen, count je blessing!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal mijn mond op slot doen en de sleutel inslikken!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:55 schreef Loqi het volgende:
[..]schilderskont!
[..]
ja dat wel, maar aaaauwtranen in mn ogen
Autjs....quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:52 schreef Loqi het volgende:
WRAAAAAAAAAAAAUUUW![]()
![]()
ik sla net perongelijk zo hard met het topje van mn pink ergens tegen aan dat de lak halverwege m'n nagel gebarsten is...vreemd genoeg is de nagel nog wel heel
(tenzij er een scheur onder die lakscheur zit, maar dat zie ik dus niet)
FUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:00 schreef PriemGirl het volgende:
Maar heb nu wel stompjes met pinky brown...![]()
![]()
ja ik zei al dat ze terug in de keukenla moestenquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oud nieuws, en ik heb je al bezoedeld
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Ik kan gewoon niet normaal naar je ava kijken.. Ik zit hier steeds vanquote:
Wellicht ben ik niet nakend genoeg op den gifquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens nog geen 1 opmerking gehad over m'n avatar
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens nog geen 1 opmerking gehad over m'n avatar
als je het over fred kroket hebtquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet normaal naar je ava kijken.. Ik zit hier steeds van![]()
Dat dus. tieten wil ik zienquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wellicht ben ik niet nakend genoeg op den gif
ik denk hetquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ik zou zeggen...doe dr wat aanquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vanmorgen kon ik niet meer uitbrengen dan 'quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
als je het over fred kroket hebt
Neen want das PRIVÉ!1!!111!einzzweimemmen!!11quote:
maar maar maarquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen want das PRIVÉ!1!!111!einzzweimemmen!!11
Met halloween welquote:
hij stak ook wel heel pront uit je jurkjequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met halloween wel
Ik voelde me betast in mijnen 3den tepel
Je kon er ook matig goed mee wigglenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij stak ook wel heel pront uit je jurkje
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hebben ze je op tijd met de haak uit het zwembad gevist dus?
Groot gelijk heb jequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga m'n moppie halen en platknuffelen
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Tyra maakt echt goeden woordgarpen.
Nog niet bij den post?quote:
Ali de pakjesman rijd tot half 9 hier, dus tot die tijd zal ik stuiterenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nog niet bij den post?
de bus was nog niet geleegd gisteren!!
De makeoverts vallen wel wat tegen helaasch.quote:
Maar als het goed is komt ie met de postbode hequote:Op dinsdag 29 november 2011 17:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ali de pakjesman rijd tot half 9 hier, dus tot die tijd zal ik stuiteren
oh jij kijkt alvast vooruitquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De makeoverts vallen wel wat tegen helaasch.
Ik had even een loos moment.quote:
negers scheren ze altijd kaalquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik moest wel lolleren om een van die negerts.
Ja maar bij SQ kwam ie ook met pakjesmanquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar als het goed is komt ie met de postbode he
ja maar ik betaal daar ook 6,75 voorquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja maar bij SQ kwam ie ook met pakjesman
Paaaaaaaaaaaakjesman
Dat nog net niet, maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
mevrouw ongeduld vs mevrouw studentquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar ik betaal daar ook 6,75 voor
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maarbazingaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Zet het op feestboekquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
hey wat praat je hard, zitten je oren misschien dicht?
DAT ZIE JIJ VERKEERD, DAT KOMT OMDAT IK ZO ENTHOUSIAST BEN EN DAN KOM IK WAT DUIDELIJKER OVER. DAT HEET VREUGDE MAAR DAT IS MISSCHIEN LASTIG TE BEGRIJPEN VOOR MENSEN ZO ALS JIJ
zussen
JE CAPSLOCK STAAT AANquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
hey wat praat je hard, zitten je oren misschien dicht?
DAT ZIE JIJ VERKEERD, DAT KOMT OMDAT IK ZO ENTHOUSIAST BEN EN DAN KOM IK WAT DUIDELIJKER OVER. DAT HEET VREUGDE MAAR DAT IS MISSCHIEN LASTIG TE BEGRIJPEN VOOR MENSEN ZO ALS JIJ
zussen
Die met die tanden was wel best fucked up trouwens.quote:
een bazinga met tanden???quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die met die tanden was wel best fucked up trouwens.
Een gevalletje van die spleet tussen je tanden maakt je spesjul, dus die gaan we groter maken. Welke gek laat er nou stukken tand afzagen omdat iemand met een gigantisch voorhoofd zegt dat dat mooi is?quote:
HEBBEN ZE DAT GEDAAN???????????quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een gevalletje van die spleet tussen je tanden maakt je spesjul, dus die gaan we groter maken. Welke gek laat er nou stukken tand afzagen omdat iemand met een gigantisch voorhoofd zegt dat dat mooi is?
Jep.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HEBBEN ZE DAT GEDAAN???????????
Ze gaat voor de H&M look!quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een gevalletje van die spleet tussen je tanden maakt je spesjul, dus die gaan we groter maken. Welke gek laat er nou stukken tand afzagen omdat iemand met een gigantisch voorhoofd zegt dat dat mooi is?
Zijn die voor vercrackte gebitten?quote:
Die's leukerder.quote:
Nee, stukgebleekt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
je tanden afzagen... zou die meid weten dat tanden, in tegenstelling tot haar, NIET aangroeien?
hebben ze d'r ook kort rood haar gegeven?
Die's 't leukerderderst.quote:
Zo gezond allemaalquote:
fixedquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, voor den ekten cracklelook!
ik heb een Communicatiebachelor. Ik ben landskampioen copy/pasten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goeden copy paste [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo gezond allemaalIk voel de pijn gewoon dat ze een stuk van mijn tand afhalen
Maar dan zie je toch de binnenkant van de tand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Dan word ik nog landskampioen EINZZ!!!1quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een Communicatiebachelor. Ik ben landskampioen copy/pasten.
SPOILER ALERTquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo goed heb ik d'r bakkes niet bekeken ei'k. Het kwam er ook echt zo heerlijk luchtig tussendoor. "Oh ja, ik moet eerder, want ik moet langs de tandarts. Om een stuk af te zagen."
Wait, whut?!
Je ging er toch vanuit gaan dat 'ie donderdag kwam?quote:
Ja maarquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je ging er toch vanuit gaan dat 'ie donderdag kwam?
JOAH!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:57 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga vanavond biefstuk eten, zodra 'ie ontdooid is. Al moet ik ervoor opblijven!
Lekker!quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:57 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga vanavond biefstuk eten, zodra 'ie ontdooid is. Al moet ik ervoor opblijven!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gekke marktplaatsmensen die denken dat ze iets terug kunnen sturen wanneer de maat niet goed is. Didn't think so.
Marktplaatsmensenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gekke marktplaatsmensen die denken dat ze iets terug kunnen sturen wanneer de maat niet goed is. Didn't think so.
kerstkadootjesquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOAH!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat ga je deze maand weder allemaal kopen?
wel lekker rood van binnen he!quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:57 schreef Incantrix het volgende:
misschien heeft ie aandelen in het farmaceutisch bedrijfquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:58 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb eigenlijk echt een slekten shrink....
Ik ben als het 4 maart is 2 jaar uit therapie bij die dude, ik heb hem nooit meer gezien sindsdien en kreeg net bij de apotheek weer zoveel pillen mee dat ik vooruit kan tot juni![]()
Yum! Smakelijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:57 schreef Incantrix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |