Het wordt op Twitter nu wel erg spammerig.quote:
ik kan er op de 1 of andere manier wel om lachen. zkeer omdat ik nu tig keer dezelfde ava zie.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het wordt op Twitter nu wel erg spammerig.
Ik denk dat Ekdom vanavond bij MetMichiel is en dat het een soort van EkstraWeekend wordt ofzo?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:57 schreef rubbereend het volgende:
Wat zou trouwens dat grote gebeuren zijn waar ze het over hebben?
Waarom? Ik eet ook best heul veel en ben ook niet dik hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef Sersjee het volgende:
Ik zou die jongen aanraden eens een hamburgertje naar binnen te werken. Mijn hemel, wat een gratenpakhuis.
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef Sersjee het volgende:
Ik zou die jongen aanraden eens een hamburgertje naar binnen te werken. Mijn hemel, wat een gratenpakhuis.
Dan wordt het ook voor jou es tijd om een hamburgertje naar binnen te werken.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom? Ik eet ook best heul veel en ben ook niet dik hoor.
wehehe, als je snel scant is t humorquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ekdom vanavond bij MetMichiel is en dat het een soort van EkstraWeekend wordt ofzo?
is een optie...twitter:MrsEkdom twitterde op woensdag 30-11-2011 om 18:40:49@gerardekdom Zeg waar ga jij naartoe? reageer retweet
twitter:3FM twitterde op woensdag 30-11-2011 om 18:54:45BOEM! Daar issie dan! De eerste #3fm verrassing van de avond! Een Ekstra Ekstra Weekend! #welovesurprises http://t.co/2FLqOutu reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |