Dat Mercury deze maand 20 jaar dood is, oké, shocking genoeg. Maar ik realiseerde me vrijdag bij de beelden van het herdenkingsconcert in Wembley dat de versie van Somebody to Love van George Michael volgend jaar dus ook 20 jaar oud is. Does. Not. Compute.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:03 schreef Sersjee het volgende:
Bedacht me net dat ik het gevoel heb dat de dood van Senna langer geleden is dan het uitkomen van Nevermind. M'n geheugen loopt met me te fucken.
Frozen Planet op Ned1.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:39 schreef themauster het volgende:
Hmm de muziek kan me vanavond weer niet bekoren ik gooi maar weer een dvd van The West Wing erin.
Wat dus ook betekent dat het dan 20 jaar terug is da'k met een goede vriend bij een Londens gastgezin naar het clowntjesbehang van de ons toegewezen kinderkamer lag te staren, denkend aan de flarden muziek die we vanaf metrostation Wembley mee konden pikken. Crisis.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat Mercury deze maand 20 jaar dood is, oké, shocking genoeg. Maar ik realiseerde me vrijdag bij de beelden van het herdenkingsconcert in Wembley dat de versie van Somebody to Love van George Michael volgend jaar dus ook 20 jaar oud is. Does. Not. Compute.
Ik zie dat er veel over ouderdom wordt gesproken vandaag. Ik voel me thuis in dit topicquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat dus ook betekent dat het dan 20 jaar terug is da'k met een goede vriend bij een Londens gastgezin naar het clowntjesbehang van de ons toegewezen kinderkamer lag te staren, denkend aan de flarden muziek die we vanaf metrostation Wembley mee konden pikken. Crisis.
Zeg, het kan te gek ook he!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie dat er veel over ouderdom wordt gesproken vandaag. Ik voel me thuis in dit topic![]()
Zullen we Sky Radio opzetten?
Ik ben dan wel oud, maar nog lang niet hersendood...quote:
Ehm, dat was geen dis hoor, meer als in "sorry mien jong". Dialect enzo. En volgens mij ben ik maar een jaartje jonger dan jij...quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben dan wel oud, maar nog lang niet hersendood...
Het ging mij om Sky. We're cool.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ehm, dat was geen dis hoor, meer als in "sorry mien jong". Dialect enzo. En volgens mij ben ik maar een jaartje jonger dan jij...
Moet ik nu boetedoen? Digitale harakiri? Een Hansje??
Huwelijk lijkt nu wel heel ver weg*kras*
Pfiew... Ik kreeg het anders aardig warm!quote:
En dat het dus 20 jaar geleden is dat ik boven op m'n kamertje op het oude zwartwit-tv'tje van m'n oma en opa het concert aan het kijken was. Ondanks het feit dat het beneden in de huiskamer ook gekeken werd. Want dan kon ik tenminste ongegeneerd huilen wanneer ik wilde.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat dus ook betekent dat het dan 20 jaar terug is da'k met een goede vriend bij een Londens gastgezin naar het clowntjesbehang van de ons toegewezen kinderkamer lag te staren, denkend aan de flarden muziek die we vanaf metrostation Wembley mee konden pikken. Crisis.
Noodweer? Ik snap echt geen bal meer van het Nederlandse weer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
kak, ik hoop dat die strook noodweer die in t westen het land binnentrekt net niet over leeuwarden heengaat. volgens buienradar levert dat zo 15mm regen in 5minuten op....
Vroeger (daar gaan we weer... 'vroeger'!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Noodweer? Ik snap echt geen bal meer van het Nederlandse weer.
Nou, daar kan ik zelfs over mee praten. Ik kijk alleen als het toevallig eens voorbij komt. Ik dacht dat het nog minstens dagen van dat net-niet-weer zou blijven. Nouja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Vroeger (daar gaan we weer... 'vroeger'!) keek ik iedere dag naar het weerbericht, dat doe ik al tijden niet meer want er klopt toch nooit een reet van. Stelletje mafketels daarboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |