abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:43:04 #126
367167 Poepje-miauw
miauwww, rrrraauw!
pi_108877600
Ik had vroeger ook zo'n beeld, ik moet voor of op mijn 25e werken, een eigen huis, eigen man én kindjes hebben.

Nu de midden 20 voor mij steeds dichterbij komt, zie ik het steeds minder rooskleuerig voor me. Stel je voor, al die jaren met dezelfde kerel tegen dezelfde moestuin en dakpannen aankijken.
Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
pi_108900257
TS gewoon lekker doen waar je zelf happy van wordt.
Wil je geen relatie, begin er dan niet aan.
Wil je ieder weekend gaan feesten, gewoon doen.
Wil je naar het buitenland, laat je niet tegen houden.

it's not the things we did that we often regret, but the things we didn't do.

Ikzelf heb mijn eigen plekje, een leuke baan, een lieve vriendin die 140 km van mij vandaan woont, alleen trouwen of iets dergelijks daar zijn we nog helemaal niet mee bezig.
Ik zie mijn vrienden allemaal settelen, trouwen, kinderen krijgen, the whole shebang
Daar ben ik nog veel te egoïstisch voor op dit moment. Te veel dingen die ik nog gedaan wil hebben, te veel plekken die ik nog wil zien en nog te veel feesten waar ik los wil kunnen gaan.

Met andere woorden, ik leef mijn leven zoals ik dat wil. En op dit moment heb ik iemand waar ik dat mee kan delen en hebben we het heel fijn samen.

Misschien kom jij ook wel iemand tegen die hetzelfde denkt als jij of waardoor je denkwijzen gaan veranderen. Ook dat is prima.
Het is jouw leven en je moet het leven zoals jij dat wilt.
Every living creature on earth dies alone
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:43:41 #128
108913 Godshand
guide4you
pi_108900991
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:43 schreef Poepje-miauw het volgende:
Ik had vroeger ook zo'n beeld, ik moet voor of op mijn 25e werken, een eigen huis, eigen man én kindjes hebben.

Nu de midden 20 voor mij steeds dichterbij komt, zie ik het steeds minder rooskleuerig voor me. Stel je voor, al die jaren met dezelfde kerel tegen dezelfde moestuin en dakpannen aankijken.
En alleen kan je wel tegen die moestuin aankijken? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108902637
je bent de enige niet ts:

komt wel goed schatje :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108904032
Niet iedereen wil meteen samenwonen,ik ben 29 en mijn vriend is 37, we hebben allebei nog nooit samengewoond en na 3 jaar zijn we nog steeds aan het latten en dat bevalt prima :)
Je hebt lekker je vrijheid en je kan samenzijn wanneer je dat wilt.
Al moet ik zeggen dat die bezoekjes naar de schoonfamilie van mij ook niet zouden hoeven maar ja dat hoort er nou eenmaal bij :{
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:09:17 #131
108913 Godshand
guide4you
pi_108904106
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Niet iedereen wil meteen samenwonen,ik ben 29 en mijn vriend is 37, we hebben allebei nog nooit samengewoond en na 3 jaar zijn we nog steeds aan het latten en dat bevalt prima :)
Al moet ik zeggen dat die bezoekjes naar de schoonfamilie van mij ook niet zouden hoeven maar ja dat hoort er nou eenmaal bij :{
Ik wist niet dat jij op van die ouwelullen valt O+
pi_108904125
ik woon al bijna 12 jaar samen en heb nu en dan nog steeds zoiets van "rot ff allemaal op ja dank u. kst!"

daarom heb ik hier dus een eigen kamer. kindvrij, manvrij en katvrij *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108904408
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik wist niet dat jij op van die ouwelullen valt O+
Nou ja ik ben ook geen 18 meer ;(
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:57:39 #134
365231 Fera
Fire & Blood
pi_108906075
Wat een clichés worden hier toch omschreven, ik krijg er rillingen van.

Ik kan me niet voorstellen dat je rond je 24e al bezig moet zijn met een huis kopen, trouwen, kinderen. Ik vind dat zo jong, 24 heeft voor mij nog echt die 'studentenleeftijd'. :o

En dat er zoveel mensen zijn die direct na hun studie al trouwen. Alsof je daar überhaupt geld voor hebt. :{
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_108912790
Klinkt alsof ts in een wat dorpse omgeving woont waar de vrouwen traditioneel, burgerlijk en weinig interessant zijn. Klopt dat, TS? Zo ja, moven naar een grote stad, werkt altijd.
Sum es est, sumus estis sunt
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:25:08 #136
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_108932376
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:17 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
TS gewoon lekker doen waar je zelf happy van wordt.
Wil je geen relatie, begin er dan niet aan.
Wil je ieder weekend gaan feesten, gewoon doen.
Wil je naar het buitenland, laat je niet tegen houden.

it's not the things we did that we often regret, but the things we didn't do.

Ikzelf heb mijn eigen plekje, een leuke baan, een lieve vriendin die 140 km van mij vandaan woont, alleen trouwen of iets dergelijks daar zijn we nog helemaal niet mee bezig.
Ik zie mijn vrienden allemaal settelen, trouwen, kinderen krijgen, the whole shebang
Daar ben ik nog veel te egoïstisch voor op dit moment. Te veel dingen die ik nog gedaan wil hebben, te veel plekken die ik nog wil zien en nog te veel feesten waar ik los wil kunnen gaan.

Met andere woorden, ik leef mijn leven zoals ik dat wil. En op dit moment heb ik iemand waar ik dat mee kan delen en hebben we het heel fijn samen.

Misschien kom jij ook wel iemand tegen die hetzelfde denkt als jij of waardoor je denkwijzen gaan veranderen. Ook dat is prima.
Het is jouw leven en je moet het leven zoals jij dat wilt.
Ik begin mij wel te beseffen, zeker nu ik weer studeer, dat er altijd andere mensen zijn die ongeveer hetzelfde denken als jijzelf. En daar word ik blij van :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
Wat een clichés worden hier toch omschreven, ik krijg er rillingen van.

Ik kan me niet voorstellen dat je rond je 24e al bezig moet zijn met een huis kopen, trouwen, kinderen. Ik vind dat zo jong, 24 heeft voor mij nog echt die 'studentenleeftijd'. :o

En dat er zoveel mensen zijn die direct na hun studie al trouwen. Alsof je daar überhaupt geld voor hebt. :{
Een cliche is niet voor niets een cliche. Vaak zit er wel een kern van waarheid in. Helaas.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:29 schreef Leevancleef het volgende:
Klinkt alsof ts in een wat dorpse omgeving woont waar de vrouwen traditioneel, burgerlijk en weinig interessant zijn. Klopt dat, TS? Zo ja, moven naar een grote stad, werkt altijd.
Ik woon in een studentenstad en werk in een grote stad in Nederland.
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_108932572
Ik wordt dit jaar 28, ben vrouw, en wil geen kinderen.
Geen trek in schoonfamilie, familie verjaardagen, doopfeesten, communies enz enz

Sinds 10 dagen single omdat het huisje boompje beestje verhaal steeds dichterbij begon te komen inclusief koophuis wat helaas nu dus verkocht moet worden....

Ik heb totaal geen behoefte aan het huisje boompje beestje verhaal en wil het liefste een paar jaar in het buitenland gaan wonen o.i.d wat ook te realiseren is aangezien ik bij een internationaal bedrijf werk met mogelijkheden tot overplaatsing in verschillende landen buiten Europa.

Dus... niet iedereen wil zo snel mogelijk trouwen en kinderen uitpoepen.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:47:03 #138
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_108932721
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:46 schreef LXIV het volgende:
Tja, die vrouwen waar je mee omgaat worden natuurlijk ook steeds ouder, en dan willen ze settelen. Daar is niks vreemds aan, dat is de natuur.

Nu gruwel je misschien van het idee, en het is ook wel zo dat als je eenmaal een huis, hypotheek, vaste baan, 2 kinderen en een hond hebt je totaal vast zit en geen andere kant op kunt dan tot je 70-ste filerijden en werken om dat allemaal af te betalen, maar het alternatief is ook niet alles: op zeker moment op je 40-ste in de kroeg staan tussen allemaal volk van 20 jaar oud, terwijl al je vrienden allang gesettled zijn.

Dus accepteer het idee maar dat de mooie jeugd, met alle vrijheid, onbezorgdheid en plezier ooit een keer voorbij is.
Gekneuter
Werken hoort erbij, en je zult moeten doseren en je aandacht en energie wat meer moeten spreiden. Maar dat gekneuter met kinderen, opa's, oma's, etc... Kom op zeg.

Dat is gewoon verkwisting van je leven. De handdoek in de ring gooien en zeggen "ik heb het allemaal al gezien en gedaan"

Eerste bezichtiging
Maar de werkelijkheid is dat veel van die zogenaamd vroegvolwassenen weinig meer hebben gezien dan de binnenkant van hun eigen reet. Daarom mislukt het huwelijk en is R&P een goed draaiend subforum.
'Cos boys don't cry.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:50:00 #139
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_108932766
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar sommige families doen niets anders dan de godganse tijd met elkaar dit, dat, zus, zo.

Krijg uitslag bij het idee alleen al.

Alles met mate O-)
'Cos boys don't cry.
pi_108933000
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 09:37 schreef Derpina het volgende:
Geen trek in schoonfamilie, familie verjaardagen, doopfeesten, communies enz enz

Sinds 10 dagen single omdat het huisje boompje beestje verhaal steeds dichterbij begon te komen inclusief koophuis wat helaas nu dus verkocht moet worden....

Ik heb totaal geen behoefte aan het huisje boompje beestje verhaal en wil het liefste een paar jaar in het buitenland gaan wonen o.i.d wat ook te realiseren is aangezien ik bij een internationaal bedrijf werk met mogelijkheden tot overplaatsing in verschillende landen buiten Europa.

Je ex nu boos?
pi_108933314
Voor altijd alleen lijkt mij niets. Maar een grote mate van vrijheid vind ik wel belangrijk en mijn partner gelukkig ook. En kinderen... moet er niet aan denken
pi_108933429
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 09:50 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Maar sommige families doen niets anders dan de godganse tijd met elkaar dit, dat, zus, zo.

Krijg uitslag bij het idee alleen al.

Alles met mate O-)
Ja gelukkig woont de schoonfamilie 3 kwartier rijden verderop :P
  zondag 11 maart 2012 @ 12:13:10 #143
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_108963843
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 10:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ja gelukkig woont de schoonfamilie 3 kwartier rijden verderop :P
Drie kwartier lijkt me het absolute minimum :P
  zondag 11 maart 2012 @ 12:33:19 #144
368107 lippykid
Catch me if you can ..
pi_108964358
Settelen is voor mietjes .
  zondag 11 maart 2012 @ 12:50:34 #145
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_108964921
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 12:33 schreef lippykid het volgende:
Settelen is voor mietjes .
Is dat wel zo? Of zijn het juist de mensen die het niet durven, die de mietjes zijn? Als je het huwelijk zou zien als een soort uitdaging, dan lijkt me het aangaan van die uitdaging heldhaftiger dan het niet doen.
pi_108965085
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 12:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Drie kwartier lijkt me het absolute minimum :P
Ja en als je schoonmoeder dan ook nog niet over de snelweg durft te rijden komt het helemaal goed uit :P
  zondag 11 maart 2012 @ 12:55:57 #147
368107 lippykid
Catch me if you can ..
pi_108965096
het huwelijk is niet echt zozeer een uitdaging het is enkel een papiertje . helemaal voor iemand gaan dat is heldhaftig maar dat is ook heldhaftig als het niet een heel leven is :)
pi_109196610
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 12:55 schreef lippykid het volgende:
het huwelijk is niet echt zozeer een uitdaging het is enkel een papiertje . helemaal voor iemand gaan dat is heldhaftig maar dat is ook heldhaftig als het niet een heel leven is :)
precies, een huwelijk zegt nog niets getuige de vele echtscheidingen
pi_109199084
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 09:37 schreef Derpina het volgende:

Ik zou bijna gefeliciteerd zeggen met deze beslissing.
Vond het ook enorm benauwend om af te stevenen op een leven wat vastligt.
pi_109202603
Nog voor jij 35 bent zit je met je eerste kind op schoot.

Alvast een gratis voorspelling speciaal voor jou. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')