En alleen kan je wel tegen die moestuin aankijken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:43 schreef Poepje-miauw het volgende:
Ik had vroeger ook zo'n beeld, ik moet voor of op mijn 25e werken, een eigen huis, eigen man én kindjes hebben.
Nu de midden 20 voor mij steeds dichterbij komt, zie ik het steeds minder rooskleuerig voor me. Stel je voor, al die jaren met dezelfde kerel tegen dezelfde moestuin en dakpannen aankijken.
Ik wist niet dat jij op van die ouwelullen valtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Niet iedereen wil meteen samenwonen,ik ben 29 en mijn vriend is 37, we hebben allebei nog nooit samengewoond en na 3 jaar zijn we nog steeds aan het latten en dat bevalt prima
Je hebt lekker je vrijheid en je kan samenzijn wanneer je dat wilt.
Al moet ik zeggen dat die bezoekjes naar de schoonfamilie van mij ook niet zouden hoeven maar ja dat hoort er nou eenmaal bij
Nou ja ik ben ook geen 18 meerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij op van die ouwelullen valt
Ik begin mij wel te beseffen, zeker nu ik weer studeer, dat er altijd andere mensen zijn die ongeveer hetzelfde denken als jijzelf. En daar word ik blij vanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:17 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
TS gewoon lekker doen waar je zelf happy van wordt.
Wil je geen relatie, begin er dan niet aan.
Wil je ieder weekend gaan feesten, gewoon doen.
Wil je naar het buitenland, laat je niet tegen houden.
it's not the things we did that we often regret, but the things we didn't do.
Ikzelf heb mijn eigen plekje, een leuke baan, een lieve vriendin die 140 km van mij vandaan woont, alleen trouwen of iets dergelijks daar zijn we nog helemaal niet mee bezig.
Ik zie mijn vrienden allemaal settelen, trouwen, kinderen krijgen, the whole shebang
Daar ben ik nog veel te egoïstisch voor op dit moment. Te veel dingen die ik nog gedaan wil hebben, te veel plekken die ik nog wil zien en nog te veel feesten waar ik los wil kunnen gaan.
Met andere woorden, ik leef mijn leven zoals ik dat wil. En op dit moment heb ik iemand waar ik dat mee kan delen en hebben we het heel fijn samen.
Misschien kom jij ook wel iemand tegen die hetzelfde denkt als jij of waardoor je denkwijzen gaan veranderen. Ook dat is prima.
Het is jouw leven en je moet het leven zoals jij dat wilt.
Een cliche is niet voor niets een cliche. Vaak zit er wel een kern van waarheid in. Helaas.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
Wat een clichés worden hier toch omschreven, ik krijg er rillingen van.
Ik kan me niet voorstellen dat je rond je 24e al bezig moet zijn met een huis kopen, trouwen, kinderen. Ik vind dat zo jong, 24 heeft voor mij nog echt die 'studentenleeftijd'.![]()
En dat er zoveel mensen zijn die direct na hun studie al trouwen. Alsof je daar überhaupt geld voor hebt.
Ik woon in een studentenstad en werk in een grote stad in Nederland.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:29 schreef Leevancleef het volgende:
Klinkt alsof ts in een wat dorpse omgeving woont waar de vrouwen traditioneel, burgerlijk en weinig interessant zijn. Klopt dat, TS? Zo ja, moven naar een grote stad, werkt altijd.
Gekneuterquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:46 schreef LXIV het volgende:
Tja, die vrouwen waar je mee omgaat worden natuurlijk ook steeds ouder, en dan willen ze settelen. Daar is niks vreemds aan, dat is de natuur.
Nu gruwel je misschien van het idee, en het is ook wel zo dat als je eenmaal een huis, hypotheek, vaste baan, 2 kinderen en een hond hebt je totaal vast zit en geen andere kant op kunt dan tot je 70-ste filerijden en werken om dat allemaal af te betalen, maar het alternatief is ook niet alles: op zeker moment op je 40-ste in de kroeg staan tussen allemaal volk van 20 jaar oud, terwijl al je vrienden allang gesettled zijn.
Dus accepteer het idee maar dat de mooie jeugd, met alle vrijheid, onbezorgdheid en plezier ooit een keer voorbij is.
Maar sommige families doen niets anders dan de godganse tijd met elkaar dit, dat, zus, zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Niet iedereen wil meteen samenwonen,ik ben 29 en mijn vriend is 37, we hebben allebei nog nooit samengewoond en na 3 jaar zijn we nog steeds aan het latten en dat bevalt prima
Je hebt lekker je vrijheid en je kan samenzijn wanneer je dat wilt.
Al moet ik zeggen dat die bezoekjes naar de schoonfamilie van mij ook niet zouden hoeven maar ja dat hoort er nou eenmaal bij
Je ex nu boos?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:37 schreef Derpina het volgende:
Ik wordt dit jaar 28, ben vrouw, en wil geen kinderen.
Geen trek in schoonfamilie, familie verjaardagen, doopfeesten, communies enz enz
Sinds 10 dagen single omdat het huisje boompje beestje verhaal steeds dichterbij begon te komen inclusief koophuis wat helaas nu dus verkocht moet worden....
Ik heb totaal geen behoefte aan het huisje boompje beestje verhaal en wil het liefste een paar jaar in het buitenland gaan wonen o.i.d wat ook te realiseren is aangezien ik bij een internationaal bedrijf werk met mogelijkheden tot overplaatsing in verschillende landen buiten Europa.
Dus... niet iedereen wil zo snel mogelijk trouwen en kinderen uitpoepen.
Ja gelukkig woont de schoonfamilie 3 kwartier rijden verderopquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:50 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Maar sommige families doen niets anders dan de godganse tijd met elkaar dit, dat, zus, zo.
Krijg uitslag bij het idee alleen al.
Alles met mate
Drie kwartier lijkt me het absolute minimumquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja gelukkig woont de schoonfamilie 3 kwartier rijden verderop
Is dat wel zo? Of zijn het juist de mensen die het niet durven, die de mietjes zijn? Als je het huwelijk zou zien als een soort uitdaging, dan lijkt me het aangaan van die uitdaging heldhaftiger dan het niet doen.quote:
Ja en als je schoonmoeder dan ook nog niet over de snelweg durft te rijden komt het helemaal goed uitquote:Op zondag 11 maart 2012 12:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Drie kwartier lijkt me het absolute minimum
precies, een huwelijk zegt nog niets getuige de vele echtscheidingenquote:Op zondag 11 maart 2012 12:55 schreef lippykid het volgende:
het huwelijk is niet echt zozeer een uitdaging het is enkel een papiertje . helemaal voor iemand gaan dat is heldhaftig maar dat is ook heldhaftig als het niet een heel leven is
Ik zou bijna gefeliciteerd zeggen met deze beslissing.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:37 schreef Derpina het volgende:
Ik wordt dit jaar 28, ben vrouw, en wil geen kinderen.
Geen trek in schoonfamilie, familie verjaardagen, doopfeesten, communies enz enz
Sinds 10 dagen single omdat het huisje boompje beestje verhaal steeds dichterbij begon te komen inclusief koophuis wat helaas nu dus verkocht moet worden....
Ik heb totaal geen behoefte aan het huisje boompje beestje verhaal en wil het liefste een paar jaar in het buitenland gaan wonen o.i.d wat ook te realiseren is aangezien ik bij een internationaal bedrijf werk met mogelijkheden tot overplaatsing in verschillende landen buiten Europa.
Dus... niet iedereen wil zo snel mogelijk trouwen en kinderen uitpoepen.
Ik denk van niet. Maar je weet het nooit, inderdaad.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nog voor jij 35 bent zit je met je eerste kind op schoot.
Alvast een gratis voorspelling speciaal voor jou.
Nee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |