Dankjewel Skunk. Ik zal elke nacht in mijn kussen huilen totdat je er weer bent. Welterusten Harsey.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:51 schreef skunkasaur het volgende:
Fiets, ik wou je even persoonlijk virtueel welterusten wensen. Slaap lekker harsie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo beter?Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Nou als hij een hoge piemol zou hebben zou ik voor de onderste helft vis gaan. En dat die piemol er nog wel even net boven uit piept zeg maarquote:Op woensdag 30 november 2011 00:04 schreef Bakfiets. het volgende:
Als je zou moeten kiezen, had je dan liever een meerman met de bovenste of de onderste helft vis?
*insssssert hehehehehagedis*quote:Op woensdag 30 november 2011 00:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Tsja, je weet wat ze zeggen van mannen met grote flippers.
Ja, dan moet je me het wel vertellen, want ik weet het dus niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
*insssssert hehehehehagedis*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |