in het echt wel hoor. ik loop namelijk als een bootwerkerquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Misschien ben ik je dan al tienduizendmiljoen keer tegen gekomen, maar ging mijn gaydar gewoon niet af.
OH JA IK ZIE HET AL WEER GAAT DAT ZO HIER TEGENWOORDIGquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:43 schreef LizzyAdam het volgende:
awww Erik zit met hoofd bij Leuke Meneer, liev.
Bakkes, als je wil mag jij me ook toevoegenen Lezzer natuurlich ook
Nee, ze heeft gewoon door dat jij verboden terrein bent.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:45 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
OH JA IK ZIE HET AL WEER GAAT DAT ZO HIER TEGENWOORDIG
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:47 schreef LizzyAdam het volgende:
ik weet niet op het wel veilig voor jou is Skunk, mij toevoegenstraks ga ik je nog facebookstalken enzo
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gewoon door dat jij verboden terrein bent.
Qua leeftijd sowieso niet hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:53 schreef LizzyAdam het volgende:
dat vroeg ik me eerder ook al af. IK WIL NIET MEER DE BENJAMIN ZIJN!
BAKFIETS EN SKUNKY SITTING IN A TREE!!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:10 schreef LizzyAdam het volgende:
je heet. ja ook heet ja.
postuur komt ook overeen moet ik zeggen. en jij hebt mijn gay vibe gestolen, je hebt genoeg voor 2 iig
Nietus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:10 schreef LizzyAdam het volgende:
je heet. ja ook heet ja.
postuur komt ook overeen moet ik zeggen. en jij hebt mijn gay vibe gestolen, je hebt genoeg voor 2 iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |