Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef RPG het volgende:
Nee ad begint zo'n 5 pixels hoger al is dat niet duidelijk te zien.
Volgens Google Adsense zelf is links beter dan rechts.quote:Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef JDx het volgende:
Ja dat klopt ik heb hem 5pixels hoger gezet omdat hij in IE iets lager stond dan in Chrome en Firefox.
Ik laat hem ff een maandje zo staan en dan een maandje links. Of iemand moet al zeggen dat links significant beter is dan rechts.
Wat vaag, je zou toch denken dat mensen sneller rechts klikken.quote:Op maandag 28 november 2011 22:36 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Volgens Google Adsense zelf is links beter dan rechts.
https://www.google.com/ad(...)02&parent=30000&rd=1
Hoge plaatsing is beter dan laag en links is beter dan rechts. Op onze "temperatuurkaart" wordt de ideale plaatsing geïllustreerd op een voorbeeld van een pagina-indeling.
Zo vaag is het niet waar begin jij met lezen op een website? Aan de linkerkant.....quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:49 schreef JDx het volgende:
[..]
Wat vaag, je zou toch denken dat mensen sneller rechts klikken.
Ik heb in "rustmode" altijd mijn muispijtje rechts van een site. Ook omdat daar de scrollbalk zit.
Maar als het echt zo is dat links beter is, dan moet ik hem daar plaatsen natuurlijk.
Glazenhuis site? Daar loop ik elke dag langs van huis naar werk straksquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:03 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe plaats ik in een wordpress een banner links? Aangezien mijn menu enkel op rechts te zetten is.
Heeft iemand trouwens advies voor betere posities van advertenties? Of andere tips?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:03 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe plaats ik in een wordpress een banner links? Aangezien mijn menu enkel op rechts te zetten is.
Heeft iemand trouwens advies voor betere posities van advertenties? Of andere tips?
http://adsense.google.com(...)1354747&ctx=as2&rd=1quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:03 schreef De-Hamster het volgende:
Dat ligt niet persé aan de plugin , maar aan je theme.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:16 schreef De-Hamster het volgende:
Dat schema ken ik, wellicht hebben jullie uit ervaring andere ideëen etc.
Daarnaast ben ik afhankelijk van de plugin van Adsense binnen Wordpress en deze geeft niet de mogelijkheid om links een banner weer te geven.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:54 schreef Pizzalucht het volgende:
nieuws123.nl of 24nieuws.nl of nieuwspareltjes.nl
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:54 schreef Pizzalucht het volgende:
nieuws123.nl of 24nieuws.nl of nieuwspareltjes.nl
500 bezoekers en ¤5 verdiend? Hoe kan datquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:21 schreef dirkjo het volgende:
Gisteren 509 bezoekers gehad, wat resulteerde tot ¤4.98Vandaag zit ik alweer op de 200 bezoekers die nog allemaal komen door het bericht van gisteren
Bezoekers klikken graag en advertenties leveren per stuk gem. 50 centquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
500 bezoekers en ¤5 verdiend? Hoe kan dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |